Gootti.net

Nykylasten liian vapaa kasvatus?

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.10.2007 17:00

Lainaus: Cata

Kovisteluahan se on, olishan ihan nössöä lopettaa näpistely kiinnijäämisen takia.

Niin se yleensä on, mutta fiksumpi tajuaa ettei kannata.

Mietin vain miksi ihmeessä piti mennä leijumaan johonkin galleriaan tuollaisella? Sitä en käsitä millään.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 30.10.2007 17:27

Lainaus: DeadlyNightshade

Mietin vain miksi ihmeessä piti mennä leijumaan johonkin galleriaan tuollaisella? Sitä en käsitä millään.

No meitä on moneen junaa, ja toiset jää laiturillekin...
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.10.2007 18:53

Lainaus: Chrystalis

No meitä on moneen junaa, ja toiset jää laiturillekin...

Niin, minun päähäni asia ei mahdu millään. Luultavasti kyse on teinistä, joka ei ole ymmärtänyt sitä, että mitä laittaa nettiin, ei koskaan saa enää pois
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.10.2007 19:30

Pieninä lapset ovat lutusia (0-7v)

juuri tuossa iässä niillä on kauhee uhma päällä, että apua huudan välillä täällä, jos muksu innostuu huutamaan
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 30.10.2007 20:56

Lainaus: Nemesis

juuri tuossa iässä niillä on kauhee uhma päällä, että apua huudan välillä täällä, jos muksu innostuu huutamaan

Itse työskentelen pääosin sen ikäisten kanssa.... :3 Ja ne ihan pienimmät on kaikkein suloisimpia... 6&7 ikävuodessa on mun mielestäni ne pahimmat uhot 'mä teen nyt näin vaik sanoit et en sais' mikä menee hetkellisesti kyl ohikin... Niitä rajoja kokeillaan uudestaan siinä 12-16 vuotiaana, imho... Joku voinee olla erimieltä, mutta täähän olikin vaan mun mielipide.
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.10.2007 21:00

Itse työskentelen pääosin sen ikäisten kanssa.... :3 Ja ne ihan pienimmät on kaikkein suloisimpia... 6&7 ikävuodessa on mun mielestäni ne pahimmat uhot 'mä teen nyt näin vaik sanoit et en sais' mikä menee hetkellisesti kyl ohikin... Niitä rajoja kokeillaan uudestaan siinä 12-16 vuotiaana, imho... Joku voinee olla erimieltä, mutta täähän olikin vaan mun mielipide

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.10.2007 21:17

Niitä rajoja kokeillaan uudestaan siinä 12-16 vuotiaana, imho... Joku voinee olla erimieltä, mutta täähän olikin vaan mun mielipide.

Aivan, mutta toiset saattavat elää tuon ajan nuoruudestaan suht kiltteinä, ehkä liiankin kiltteinä, mutta alkavat sitten vasta myöhemmällä iällä kapinoimaan kun pääsevät kunnolla vapauden makuun. Ihmisiä on niin kovin erilaisia.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.10.2007 21:22
Pakko vetää tähän väliin:
Mitä eroa on perunalla ja nykynuorella?
Peruna on kasvatettu.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.11.2007 22:08
Nykynuorisomme mukava, kohtelias ja huomaavainen 10v edustaja
http://www.youtube.com/watch?v=YHrg0uOFevk
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.11.2007 22:52
Anteeksi että änkeen tähän väliin, mutta itekkin oon 13, ja siinä ns. "kokeiluiässä", mutta en mä nyt noin.. noin.. noin tollanen ole. o_O
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit