Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Asia/esine jota ilman ei voi olla.

Kirjoittanut: vermin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.04.2007 17:41
Etsiskelin että löytyisikö samanlaista keskustelua, moni liippasi läheltä mutta ei ollut kuitenkaan samasta asiasta. Kyselisin ihmisten tärkeimmistä ja tarpeellisimmista esineistä.
Itse en kykene olemaan kauaa ilman mp3-soitintani. Siinä on radio, joten aamusella töissä tulee kuunneltua kanavien typeriä aamuohjelmia. Niihin jää jossain määrin koukkuun. Innostuin äänikirjoista. Nyt latailen niitä soittimeen.
Pää hajoaisi tylsässä duunissa ilman rakasta mp3-soitintani.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.04.2007 17:48
Minäkään en osaa olla kauaa ilman mp3- tai CD-soitinta. Esimerkiksi töissä tosiaan pitäisi olla musiikit mukana, muuten meinaa seota. Lisäksi olen kauhukseni huomannut olevani riippuvainen läppäristäni. *punastuu* Siinä on kaikki musiikit ja nettiyhteys ja kaikki... :P

Itse asiassa on aika paljon muitakin esineitä, joita jään aina kaipaamaan kun ne eivät ole lähettyvillä. En mielelläni lähde ainakaan minnekään kauas ilman kännykkää ja meikitkin on kiva olla mukana.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.04.2007 18:25
Kännykkä. Olen riippuvainen.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.04.2007 18:34
Nettiyhteys ja kännykkä
Ja kyllä elämisen kannalta hella ja jääkaappi. Sekä vessa
Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.04.2007 19:58
Tietokone ja TV, tiedän olen nolifettäjä
Mutta tässä kysyttiinkin tavaroita
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.04.2007 20:51
tietokone, kännykkä ja kaikki vaatteet ja meikit sun muut materialistiksi tunnustaudun.

myös hiusgeeli on ehdoton koska muuten näytän idiootilta sekä Helosaania tatskalle.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.04.2007 21:35
Kännykkä ja tietokone ne taitaa olla D taidan nörtti olla :P
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.04.2007 21:59
Kännykkä osittain, myös meikit (niin turhamaiselta kuin kuulostaakin, mutta minähän olen turhamainen). Tietokoneeseen en ole itseäni koukuttanut (ainakin näin väitän itselleni)
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.04.2007 22:06
puukolla voi tehdä mitä vain, jos on taitoa tarpeeksi.
mutta kun ei ole...
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.04.2007 22:22
känny, netti, oma mies..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit