Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Asia/esine jota ilman ei voi olla.

Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2008 22:43
Sex, drugs & rock 'n' roll ! 3 asiaa mut lasketaan ne nyt yhdeksi kun ne kuuluu aika hyvin yhteen
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.07.2008 17:20
Olin kaksi päivää maalla ja huomasin seuraavan jutun: ilman kynsiviilaa kuolee!
Asiaa hieman pohdittuani tajusin, että mulla on aina ja kaikkialla kynsiviila mukana. Ja myöskin käytän sitä häpeilemättä. (En ole ennen tajunnut, että mulla on kynsiviilariippuvuus.)
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.07.2008 02:29
Puhelin sekä silinteri. Ei tule mieleen nyt muuta..
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.07.2008 21:37
Suoristinrauta. Ihme kyllä; en ole huomannut päästä tuosta kapistuksesta eroon, vaikkakin olen yrittänyt!! En yksinkertaisesti voi elää ilman suoristinrautaa! "Screwed"
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.07.2008 22:28
Nyt olen huomannut etten pärjää ilman päiväkirjaa
Kirjoittanut: StZonNe (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.07.2008 14:01
Ehdottomasti ipod.. tai mikä tahansa muu kannettava soitin. Minnekään en koskaan lähde ilman musiikkia.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2008 02:43
Kannettavani kulkee aina mukana. Myös puhelin ja suoristusrauta on tärkeet
SILMÄLASIT!
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.09.2008 02:51
Olenko vaan outo vai mistä johtunee, etten tässä pohdiskeltuanikaan tovin verran keksi mitään niin kovin ihmeellistä jota ilman en voisi elää.
Puhelin - ei lainkaan tärkeä.
Kotiavaimet - ei niin tärkeät. Loppujen lopuksi, sillä naapureilla on säilössä vara-avaimet.
Lompakko on ehkä sellainen, joka nousee melko tärkeäksi, mutta voin silti kuvitella aivan hyvin eläväni ilmankin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.09.2008 18:01
Sähköt. Siinä on asia mitä ilman ei juurikaan tänäpäivänä pärjää. Ei toimi esim. muutamia mainitakseni valot, lämmitys, jääkaappi, ei saisi virtaa edes kännykkään, koneeseen jne.. Vasta nyt kun tuttavalta ne katkaistiin niin tajusi, kuinka minä en ainakaan osaisi olla ilman.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.09.2008 20:15
Tärkeät ihmiset, känny (nykyiseni toimii myös mp3:na), kone ja vaatteet. Ja sähköt on täälläkin kova sana. Telkkaria katson niin vähän, että sitä ilman varmaan oikeastaan selviäsin aika hyvinkin, mutta on se kuitenkin kiva olemassa..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit