Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Horoskooppimerkit

Kirjoittanut: Myy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2007 19:33
Vesimies ja kukko (?).
Kirjoittanut: Riot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2007 19:38
Leijona olen ja kyllähän miussa tempperamenttia löytyy välillä liiaksikin asti. Itsekäskin olen sillä päälle sattuessani. Kunnianhimo ei kuitenkaan sisälly paheisiini, vaikka miuta ei tossun alle saa kirveelläkään. Vaadin myös läheisiltäni jonkin verran näitä ominaisuuksia ja vihaan lapatossuja, joilta ei löydy omaa tahtoa. Ehkä sen vuoksi tulenkin niin harvan ihmisen kanssa toimeen, koska arvostan paheita enemmän kuin hyveitä.
Päivittäis/viikkolehtien ja muiden horoskooppeihin en usko olleskaan, mutta henkilökohtainen tähtikartta voisi kertoakin jo jotain. Olisi itseassa todella mielenkiintoista teetättää joskus sellainen.
Mutta en tiedä kuinka suhtautua näihin horoskooppimerkkien luonnekuvauksiin. Vaikka kyllä huomaan yhtäläisyyksiä monissa ihmisissä merkkiensä kanssa, mutta voihan se olla, että jokaisesta kuvauksesta voi löytyä jotain sellaista yleispätevää, joka sopii lähes kaikille jossain määrin.
MUTTA jätän kuitenkin vanhentuneet horoskoopit poikkeuksetta lukematta, koska se tuottaa huonoa onnea ._.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2007 00:32
Härkä olen länsimaisessa ja kiinalaisessa käärme. Muistutan hämmentävän paljon kumpiakin merkkejä, olen itsepäinen ja vien tahtoni läpi vaikka harmaan kiven, ja toisaalta pystyn luikertelemaan irti tilanteesta kuin tilanteesta
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.07.2007 19:08
Minä olen merkiltäni kaksoset
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 24.07.2007 09:23
Ja jos nyt mentäisiin vanhan ja oikean horoskoopin mukaan, eli merkkejä olisi 13 niin mieheni olisi käärmeenkantaja. Jokin horoskoopin mukaan kuulema mieheni kanssa ei sovita ja jonkin mukaan sovitaan. Välikö tuolla. Ei niihin pidä uskoa vaan miten itsestä tuntuu. Hän on kuitenkin tuli ja minä vesi mutta luonteista voisi päätellä se välillä olevan toisin päin. Hän on se joka minua rauhoittaa kun kipinät sinkoilevat.

Mikälaisia sitten lienee kala-miehet?

Lainaus: nocturnal_chimaira

jousimies

Aah, miun mies on jousimies ja sen huomaa... energiaan ja sanallista särmää piisaa. Tosin sitten "rauhoittava" puoli on se kun nouseva kauris. Siksi sopii minulle mainosti.

EN usko iltapäiväsanomien horoskooppeihin, koska ne arpapelillä heittää kuitenkin sinne jotain. Astrologiaan perhetyminen on mielenkiintoista mutta näitäkin tulkintoja lähinnä oman huvituksen vuoksi.

Tämä oli astrologiakeskukselta (astorologiakeskus.com), pikatulkinta tähtikarttani tekijöistä. Olen siis pääasiallisesti kalat mutta nämä vaikuttaa todella paljon millainen luonne on ja miksi iltapäiväsanomien ei koskaan osu kohdalle:

"Nouseva merkkisi on Skorpioni
Sinä et hievahdakkaan paikaltasi ellei tarjoilla ole jotain sinua todella puhuttelevaa tai muuten hiukan vaaralliselta tuoksahtavaa juttua. Mustavalkoisena tyyppinä ryntäät kehiin joko täysillä tai sitten et ollenkaan. Oletat muiden olevan pelissä samoilla panoksilla ja pistät epäröimättä viimeisetkin nappulasi pöytään yhteisen projektin hyväksi. Elämässä täytyy olla haastetta tai se ei ole sinun elämäsi. Kuitenkin vedät puoleesi uskomattoman varovaisia ja materiaalisia Härkä tyyppejä, joiden hitaus ja pelokkuus saa sappesi kiehumaan.

Aurinko kaloissa
Elämäsi perimmän tarkoitus on oppia elämään intuitiosi herkässä ohjauksessa ja jatkuvassa epävarmuudessa, sillä sinulle kaikki suunnat ovat yhtä hyviä. Millään muulla merkillä ei ole tätä etuoikeutta etkä sinä voi sitä kenellekkään lahjoittaa vaikka kuinka haluaisit.

Kuu vesimiehessä
Tunteiden maailma ei ehkä koskaan tule sinulle tutuksi, sillä löydät uusia tuntemuksia niin nopeassa tahdissa ettei järjestelylle jää aikaa. Koet luontaista sympatiaa alakynnessä olevia kohtaan ja reagoit joskus hyvinkin voimakaasti heidän puolestaan.

Merkurius Oinaassa
Kun on sanottavaa niin se sanotaan suoraan ja kaunistelematta. Jokus sanot asiasi niin nopeasti ettei toinen ehdi asettaa korviaan kunnolla kuunteluasentoon. Ajatuksesti toimivat nopeasti ja tehokkaasti, mutta hienosäätö puuttuu lähes kokonaa.

Venus Oinaassa
Rakkaudessa olet nopeasti syttyvää tyyppiä ja kaipaat se oikeankin löydyttyä jatkuvaa jännitystä yhteiseen elämäänne. Arvostat toisessa suoruutta ja rehellisyyttä myös silloin kun puhutaan yksityisistä ja intiimeistä asioista.

Mars Härässä
Hommat hoidetaan mieluummin hitaasti ja varmasti kuin vahingossakaan liikaa hätiköiden. Pelkästä tekemisen ilosta et juurikaan evääsi liikauta. Mutta silloin kuin asiasta on sinulle kiistatonta hyötä painat eteenpäin kuin höyryjuna."

Oman testin/kartan voi käydä tekemässä samoilta sivulta (minkä mainitsin yllä)

Sitten on tieysti syntymäpäivän mukaan eräs mies kuin Seppo Tanhua (astro.fi) tekee henkilökohtaisen tulkinnan mutta se täydellinen sitten maksaa. Ilmaiseksi voi käydä huvikseen katsomassa mm. syntymäpäivänsä mukaisesti yleistulkinnan. Itse en sitä enää laita, koska kukaan ei jaksa lukea ja se on hieman henkilökohtaisempi.
Kirjoittanut: child of moonlight (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.07.2007 12:48
Minä olen länsimaisessa horoskoopissa neitsyt ja kiinalaisessa apina
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 24.07.2007 12:50

Lainaus: M Chaosbreather

Ymmärtääkseni yleensä ainakin herkkiä, tunteellisia ja luovia. Ehkä romanttisiakin. En muista tämän tarkempaa määritelmää, mutta tuo tuli mieleen.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 24.07.2007 13:11

Lainaus: Swanette

Ymmärtääkseni yleensä ainkin herkkiä, tunteellisia ja luovia. Ehkä romanttisiakin. En muista tämän tarkempaa määritelmää mutta tuo tuli mieleen

kuulostaa just miun paremmalta puoliskolta. // kalat
ja ite oonkin yhtä romanttinen kuin roskakuski sunnuntaiaamuna...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 24.07.2007 13:20

Lainaus: Swanette

Ymmärtääkseni yleensä ainkin herkkiä, tunteellisia ja luovia. Ehkä romanttisiakin. En muista tämän tarkempaa määritelmää mutta tuo tuli mieleen.

Herkästä en tiedä kaipa just jonkilainen "herkkätunteisuus" kuitenkin toista kohtaan ja luovia juu. Nuo kaksi kun ovat veljekset. Tuli vaan mieleen kun tuon oman karu metallistimiehen veli on kalat (niin kuin miekin). No hänpä onkin sitten gootti. Miehiltä kun aikalailla puuttuu tuo empaattisuus. Oma isänikin on kalat ja kai jollain tavalla hankala. Eli voisiko olla niinkin ihmeellistä kuin empaattinen mies.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2007 14:56
olen Leijona merkiltäni ja monet arvaavat sen hyvin... olen "pieni johtaja" ja joku kerran sanoi että kun ovat samassa huoneessa niin minusta tulee vetovoimaa.... haha mitä ikinä se on tarkoittavinaan. näättekö? jopa kirjoittaessani se näkyy,mutta muita en komentele onhan minulla lempeä puoli pahe on ainakin kylmyys ja armottomuus joita omistan jonkun verran, en näkisi mitään estettä tappaessa vaikka kissan pennun. Muitten kanssa on ajan myöten vähän lämmentyä ja enemmän anteeksiantavaksi.
ja jotkut jopa ehtivät sanoa "damn your cruel"
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit