Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Horoskooppimerkit

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.03.2009 16:18
Horoskooppeja on välillä ihan hauska lukea. Osa on välillä kyllä ihan pieleen menevää (kontrollifriikki ja järjestelmällinen, just niin) mutta toisaalta jotkut ovat ihan täysin sopivia. Katsotaas, mitä rakkaushoroskooppini sanoo. Yllättävän paljon paikkaansa pitäviäkin kohtia.

"Mikä hän mahtaakaan olla naisiaan, tuo raikas, viehättävä ja tarmokas, mutta lähestyessäsi jollain tavalla ujoksi ja epävarmaksi muuttuva ihastuksesi kohde. Ota ihan rauhallisesti, sillä Kauriin merkeissä syntynyt nainen haluaa kaikki mahdolliset konkreettiset näytöt siitä, että olet tosissasi, ennenkuin voi antaa lupaa omalle naisellisuudelleen ja seksuaalisille tarpeilleen."
Raikas, viehättävä ja tarmokas:'''DD Niin tietysti..

"Kun tämä tyttö tuntee olonsa turvattomaksi, laskee ilmapuntari ennätyslukemiin puolen kilometrin säteellä. Vaikka hän kääntää masennuksen sisäänpäin, et voi olla tuntematta sitä nahoissasi."
Hohoo Ei ihan kaukaa haettua.

Samalta sivulta:
"Sosiaalisesti Kaurisnainen voi olla erittäin pidättäytyvä. Viileä ulkokuori antaa hänestä pelottavan ja jopa tylyn vaikutelman. Tämä tekee Kaurisnaisista vaikeasti lähestyttäviä. He ovat ihmisten kanssa jatkuvasti varuillaan, etteivät joutuisi kohtaamaan pettymyksiä. He pakenevat maailmaa ja vaikeita tunteita yksinäisyyteen."
Tämähän on jo pelottavan paikkaansa pitävää.o_0
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.03.2009 19:06
Olen kauris ja kiinalaisessa horoskoopissa olen rotta tai sika en ole varma :$
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2009 19:50
mä oon skorpioni ja kiinalaises sika
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.03.2009 20:04
Yuffie
Tifa

Ei kiitos tällaisia memevastaustyylisiä one-linerviestejä joissa ei oikeastaan ole mitään ketään kiinnostavaa sisältöä.
Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2010 17:55
Minäpäs olen oinas. Kiinalaista en muista...
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2010 19:19

Lainaus: Black Sunset

Minäpäs olen oinas.

Minä myös! Kiinalainen horoskooppini on rotta. Luen lehdestä horoskoopin huvin vuoksi ja sitten nauran sille, miten pitävätkin paikkaansa!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.12.2010 15:26

Lainaus: Morso

Luen lehdestä horoskoopin huvin vuoksi ja sitten nauran sille, miten pitävätkin paikkaansa!

Luen lehdistä horoskoopit, varsinkin rakkaushoroskoopit, niistä on paljon hupia. Tämä siksi että itse olen kaksonen ja miehekkeeni on rapu. Sama sattuu olemaan vanhemmillani. Äiskän kanssa on suurta hupia ruotia parisuhteitamme, koska rapu nyt vain sattuu muka olemaan tähtimerkeistä se joka huonoiten sopii kaksosen kanssa yhteen. Näin myös rakkaushoroskoopit tuppaavat menemään ristiin ja saadaan ihmetellä että mikä uusi tuttavuus sillä miehellä nyt sitten on, ja onko tämä kriisin paikka.
Kirjoittanut: JohnVonLondon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.12.2010 10:50
Kiinalaisilta puu-koira ja eläinradan merkeistä kalat.
Luen joskus horoskooppeja, kun on tylsää, ja netistä löytyvät hauskat horoskoopit on kyllä parhaita
Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2013 18:51
Mä oon leijona. Kiinnostais tietää onko täällä muita leijonia? En luonteeltani kyllä ole ihan leijona mut väliäkö tuolla.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2013 03:52
Minä olen neitsyt ja kiinalaisessa tiikeri. Horoskooppeja en yleensä lue, joskus vain naureskellakseni niiden ihastuttaville luonteenkuvauksille. (Neitsythän stereotyyppisesti kuvataan nipottavana, kuivana ja tylsänä, siivoushulluna perfektionistina...)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit