Gootti.net

Horoskooppimerkit

Kirjoittanut: Nekropolis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.01.2009 19:10
eläinradasta kaksonen, kiinalaisesta sika (nöf..) ja druirien puuhoroskoopeissa valkopyökki.
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.01.2009 21:22
Olen horoskoopiltani leijona ja kiinalaisessa lohikäärme.
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.01.2009 22:08
Vaaka ja kiinalaisesta apina.
Vaasta sen verran että mä aina "punnitsen" kaikkia asioita eli mietin vaikka oikein/väärin juttuja. En nyt muista oliko se jonkun jutun mukaan juuri vaan luonteeseen liittyvää.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.01.2009 18:25
Olen horoskoopiltani neitsyt. Neitsyet ovat kuulemma siistejä... ei pidä paikkaansa ainakaan minun osaltani.

Tänään tähtitiedetunnilla etsimme horoskooppimerkkejä tähtikartalta. Opettajamme sai tungettua vuodelle vielä yhden astrologiaa käsittelevän tunnin, vaikkei se kuulukkaan tähtitieteeseen enää nykypäivänä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.01.2009 14:01
Skorpioni löytyy täältä. Ja se, mitä Niistä sanotaan pitää ainakin omalta osaltani kovastikin paikkansa. Eräs kaverini joskus totesikin, että "sä olet niin selkeä esimerkki skorpioonista"! Toisetkin sen siis huomaa. Tämä pätkä pitää paikkansa omalta kohdaltani kaikin muin osin, paitsi viimeistä lausetta en kokisi omakseni..
Skorpionit ovat hiljaisia ja syvällisiä. Tyynen pinnan alla kuitenkin kytee tulisuutta ja kiihkeyttä. Skorpionit ovat täynnä suuria tunteita, joita he eivät helposti näytä. Skorpionit ovat sisimmissään erittäin herkkiä ja intuitiivisia. Monet heistä erakoituvat tunnetasolla muista ihmisistä, ja kulkevat elämäänsä ns. yksinäisinä susina. Skorpionin lähelle vain harvan onnistuu päästä. Ei voi silti koskaan tietää onko lähellä vai ei, koska Skorpioni itse päättää mitä itsestään antaa ja mitä ei. Skorpionit ovat syvällisyydessään kiinnostuneita elämän suurista ja pienistä salaisuuksista.
Kirjoittanut: Dina_NGT (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.02.2009 11:18
Mieki oon skorpionoi
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.02.2009 13:45
Dina_NGT

Muistetaan, että one-linerit eivät oikein tuo mitään uutta ja kiintoisaa foorumiin. Pientä sisältöä edes, niin taso pysyy korkealla. Kiitos!
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.02.2009 23:19

Lainaus: Funereal Soul

Skorpionit ovat hiljaisia ja syvällisiä. Tyynen pinnan alla kuitenkin kytee tulisuutta ja kiihkeyttä. Skorpionit ovat täynnä suuria tunteita, joita he eivät helposti näytä. Skorpionit ovat sisimmissään erittäin herkkiä ja intuitiivisia. Monet heistä erakoituvat tunnetasolla muista ihmisistä, ja kulkevat elämäänsä ns. yksinäisinä susina. Skorpionin lähelle vain harvan onnistuu päästä. Ei voi silti koskaan tietää onko lähellä vai ei, koska Skorpioni itse päättää mitä itsestään antaa ja mitä ei. Skorpionit ovat syvällisyydessään kiinnostuneita elämän suurista ja pienistä salaisuuksista.

mistäs löysin tämmösen tekstin? haluisin kattoo omasta horoskoopistani, että mitä siitä sanotaan
ja niinkuin olen tänne (kaiketi?) ennenkin vastannut että oinas olen ja kiinalaisesta sattui tietenkin myös se villanen eläin eli vuohi/lammas/mikälie
ja mun tukkaki on tämmönen kihara villapehko, oon musta lammas
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.02.2009 23:23

Lainaus: Funereal Soul

Aivan kuin joku olisi kuvaillut mieheni. Hän on siis todella tyypillinen skorppari. Itse taas olen tyypillinen kaksonen ja me varmasti monen mielestä olemmekin kovin eriskummallinen pariskunta, kun toinen on hiljainen ja rauhallinen ja toinen taas oikea tuuliviiri. Vaikka kuinka kliseiseltä kuulostaakin, niin tasapainotamme toisiamme kyllä erittäin hyvin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.02.2009 13:46

Lainaus: Und3ad

mistäs löysin tämmösen tekstin? haluisin kattoo omasta horoskoopistani, että mitä siitä sanotaan

URL
näinkin mielenkiintoiselta sivuilta
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit