Gootti.net

Horoskooppimerkit

Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.01.2013 17:07
Minulla oli joskus varsinainen kompleksi länsimaisesta merkistäni. Rapu siis, stereotyyppisesti pöydän alla nyyhkyttävä 'kukaan ei ymmärrä mua'-tyyppi. Mutta sitten aloin keskittyä niihin imarteleviin puoliin, merihenkisyyteen ja positiiviseen kuuhulluuteen, ja nykyään oikeastaan tykkäilen aurinkomerkistäni paljonkin. Kiinalaisessa olen vähemmän imartelevasti sika, joka meinaisi että olen vieraanvarainen mutta hyväuskoinen. Allekirjoitanko? Enpä tiedä.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.01.2013 18:24
Täytyy myöntää, että kun kaksi merkkiä osuu näin hyvin meikäläiseen yksiin, niin pakkohan näihin on jossain määrin uskoa. Olen siis Vaaka ja kiinalaiselta horoskoopiltani Jänis. Molempien hyvinä puolina on lempeys, tasapuolisuus, mutta myös laiskuuden ja muita huonoja puolia itsestäni tunnistan.
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Aqualia
  • Lähetetty: 07.01.2013 16:12
Olen aurinkomerkiltäni Kauris, nousevalta merkiltä Jousimies ja kiinalaisessa käärme.

En usko lehtien höpöhöpö-horoskooppeihin, mutta luonnekuvauksiin kyllä. Biorytmejä on myöskin tullut tutkia ja omaa tähtikarttaa. En siitä paikkaansa pitävyydestä niin tiedä, mut on niitä mukava lukea. : D

Kauriistahan sanotaan,että merkki on tylsä, pessimisti, työnarkomaani. Tylsäksi en itseäni sanoisi, enkä myöskään työnarkomaaniksi. Työnteko on ihan mukavaa, mutta en sanoisi että se on intohimoni.
Olen kyllä huomannut itsessäni myös noita Jousimies-piirteitä. Osaan olla optimistinen,hymyilevä, rento, suorasanainen sekä seikkailunhaluinenkin. Kaipaan jatkuvasti uusia haasteita ja kyllästyn helposti. Janoan aina uutta tietoa ja rakastan matkustelua.

Kuvaus: Käärme
Älykkyys ja intuitiivisuus ovat kaksi Käärmeen ominaisuuksista. Hän on hauska ja romanttinen ystävä, jolla on kiistatta flirttaileva puolensa. Kun joku asettuu Käärmettä vastaan tai antaa hänelle kritiikkiä, saattaa tämä osoittautua sekä huonoksi negatiivisen palautteen vastaanottajaksi että huonoksi häviäjäksi. Käärmeellä on hyvä annos onnea raha-asioissa ja innostuu lyömään vetoa. Hän on nopeaälyinen, tykkää lukemisesta, musiikista ja on ajoittain kiinnostunut paranormaaleista asioista.

Myönteiset piirteet: Intuitiivinen, viisas, periksiantamaton, tarkkanäköinen, myötätuntoinen ja maku elämän hyviin asioihin
Kielteiset piirteet: Laiska, tuhlaavainen, vaikea luottaa muihin. - Joo löydän myös näitä piirteitä itsestäni Ainut mitä en löydä on tuo laiska ja tuhlaavainen.

Helmikuussahan tuo Käärmeen vuosi alkaapi : )
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2013 21:36
Mää oon joittenki lehtien mukkaan härkä ja joittenki oinas mutta sanon ittiäni häräksi.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2013 13:46
Kauris täällä, hei!
Useinmiten luonnekuvaukset osuvat aika nappiin, joskus tosin ne osaavat mennä täysin puihin.

Lainaus: Aqualia

Kauriistahan sanotaan,että merkki on tylsä, pessimisti, työnarkomaani.

Tylsästä en minäkään tiedä, pessimisti kyllä ja työnarkomaani jollain tasolla kyllä.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • • Muokkasi: Sad Angel
  • Lähetetty: 16.01.2013 10:11
kaksoset ne täällä... Yhden mun horoskooppikirjan (En Ole Hörhö) mukaan kaksoset ovat erittäin sosiaalisia ja nauttivat erityisesti kiistelemisestä.
Päti ennen, sitten tuli murrosikä...
nyt siis vain tykkään olla ihan hissukseen ja nukkua nurkassa. Asiaa.
Kirjoittanut: Aurora (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2016 20:23
Astrologia on kiehtova ala ja itseäni kiinnostaa varsinkin syntymäastrologia.

Aurinkomerkiltäni olen vaaka, nousumerkiltä leijona.

Kiinalaisessa astrologiassa olen tuli-tiikeri, vuonna -86 syntynyt.

Nämä merkit pitää kyllä hyvin paikkaansa. Tosin en ole todellakaan niin räiskyvä kuin tiikerit ja niin menevä kuin heidän kerrotaan olevan, mutta tietynlaista tuliluontoisuutta kyllä itsestä löytyy. Tuo nouseva leijona on aika osuva: lämminhenkinen, ystävällinen, pitää huolta ulkonäöstä, periaatteellinen ja puolustava. Ylimääräistä huomiota en kyllä rakasta.

Ja voisin sanoa olevani aika tyypillinen vaaka, mutta onneksi en ole niin päättämätön. Nopeasta reaktiokyvystä huolehtii kuu oinaassa.

Oman karttani teki vuosia sitten eräs kaverini ja siitä lähtien olenkin ollut aiheesta kiinnostunut. Paljon on osunut luonteenpiirteitä ja asioita kohdalle, kun on omaa karttaa tarkistellut sen verran mitä nyt osaa. Sain joskus valmiin tulkinnan omasta kartasta äidiltäni, joku hänen kaverinsa oli tehnyt sen jollakin karttaohjelmalla. Tallessahan tuo vihko on.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit