Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Horoskooppimerkit

Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.04.2007 00:33
Mä oon leijona ja kiinalaisessa joku hevonen muistaakseni
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Ukuli
  • Lähetetty: 13.04.2007 07:29
Länsimaisessa Kalat. Kiinalaisessa rotta, joka on syntynyt tiikerin kuukaudella ja härän kaksoistunnilla. *menin sitten uteliaana selvittämään koko litanian, enpähän enää ihmettele luonteenpiirteitäni...* Jossain puuhoroskoopissa olen mänty.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2007 07:31
JOUSIMIÄÄÄS
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.04.2007 09:44
Vaaka ja kiinalaisessa jänis
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.04.2007 10:32
Kiinalaisessa tuli-jänis (sopii kuvaan, häkissä on jäniskoira..) Ainaki jonku netissä olleen horoskooppijutun mukaan, en mä muusta niin tiiä ja sinänsä ei oikei kiinnostakkaan kiinalaiset horoskoopit. Riittää että mä tajuan jotain suomalaisista ;D

Tosiaan, suomalaisittain oon uimataidoton vesimies.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.04.2007 11:09
Härkä olen... ja kiinalaisessa taidan olla käärme. Luonteen piirteet ja muut ei kyllä täsmää laisinkaan, joten en usko horoskooppeihin.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.04.2007 18:10
Leijona, ja kiinalaisessa taisin olla hevonen
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2007 18:24
Jousimies. Olen syntynyt väärään aikaan, jousimiehen horoskooppi ei päde oikeastaan ikinä. Jostain lueskelin luonnekuvausta ja metsään meni sekin. Ihan hauska noita on väliin lukea, mutta en osaa uskoa tuollaiseen.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.04.2007 21:05
Oinas,kiinalaisessa apina.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.04.2007 11:47

Lainaus: poison

Kiinalaisessa Tulihevonen

ai vitsi, tehän ootte aika harvinaisia. tuona -66 vuonna Aasiassa tehtiin ennätysmäärä abortteja tulihevosten takia. siellä uskotaan, että tulihevoset on äärimmäisiä katastrofeja... : ) en vihjaa mitään. muissa kiinalaisissa merkeissä ei ole mitään tuollaista.

Miä olen vain metallihevonen. Länsimaisessa leijona ja nouseva skorpioni, kuumerkki neitsyt... & druidien puuhoroskoopissa keltis.

Näihin kaikkiin liiaksikin kuulemma perehtynyt. Humpuukia mutta hauskaa. ^ ^
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit