Gootti.net

Horoskooppimerkit

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.04.2007 12:01

Lainaus: Cata

ai vitsi, tehän ootte aika harvinaisia. tuona -66 vuonna

Aargh, nyt sä paljastit kaikille mun syntymävuoden

Lainaus: Cata

tulihevoset on äärimmäisiä katastrofeja

No, mä en varmaan oo kaukana äärimmäisestä katastrofista
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.04.2007 12:06

Lainaus: poison

Aargh, nyt sä paljastit kaikille mun syntymävuoden

tulihevosia syntyy 60 vuoden välein, saattaahan se olla yhtä hyvin tuo 1906... tai 1846? vampyyri!
Kirjoittanut: GothicGirl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.04.2007 12:16
Olen siis Skorpioni.
Kiinalaiselta horoskoopilta olen Kukko (Ying - Talvi - Pohjoinen - Musta - Vesi - Ulostus - Luut - Korvat - Pelokkuus-Kukko), kuukausimerkiltäni Sika ja tuntimerkiltäni Apina.
Druidien puuhoroskoopissa olen Hevoskastanja.
Sitten joltakin muulta horoskoopiltani (jota en nyt muista), olen "Sininen Kristalli Myrsky".

Nyt en muista niitä enempää, mutta eihän tuossa mitään vielä ollutkaan, eihän?
Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2007 12:48
Jousimies ja kiinalaisessa tiikeri
Kirjoittanut: angelofdeath (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2007 13:23
Jousimieshän tässä...
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.04.2007 14:17
Olen aina ollut kiinnostunut horoskoopeista ja tiedän omat merkkini pieniä yksityiskohtia myöten (nousevat, kuumerkit, puuhoroskoopit jne.)

Länsimaisessa horoskoopissa olen Rapu (aurinkomerkki), nouseva Kauris, kiinalaisessa Jänis (tuli). Puuhoroskooppi = Viikunapuu. Tuossahan noita...
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.04.2007 18:01
Minä olen oinas ja hevonen. Oinas pitää kyllä paikkaansa oikein hyvin
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2007 19:01
Skorpioni, ja ylpeä merkistään Skorpparithan on tunnetusti syvällisiä, salaperäisiä, kiihkeitä..sekä piikikkäitä (varoitus!)
Druidien horoskoopissa taisin olla jasmiini (sattumoisin on tullut ostettua sellaista tuoksuakin)
Mutta kertokaahan ihmeessä että kuinka sen nousevan merkin saa tietoonsa!
Jossain vaiheessa luovuttamiseen asti sitä tuli etsittyä, tuloksetta siis.

Ja vielä Swanettelta kysyä haluaisin että kuinkas koet skorpparina luonnekuvausten sopivuuden itseesi?
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2007 19:03
Oho, tulipa taas tarkasti luettua! Mutta jos kysyisin toisella tavalla että mitkä niistä on lähimpänä omaa luonnettasi?
(siis kun taisit kertoa että luonnekuvaukset on paikkaansapitävimpiä)
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 15.04.2007 03:03

Lainaus: suden lumo

Mutta jos kysyisin toisella tavalla että mitkä niistä on lähimpänä omaa luonnettasi?
(siis kun taisit kertoa että luonnekuvaukset on paikkaansapitävimpiä

Niin, vaikea ehkä selittää yksiselitteisesti, kun olen aika monia noita luonnekuvauksia lukenut ja vain todennut lähes joka kerta, että kuulostaa ihan minulta. Varmaan se tietynlainen salaperäisyys, herkkyys ja jopa syvällisyys ovat suhteellisen vahvana minussa (vaikka ne eivät kyllä aina olekaan havaittavissa...) Piikikäskin kyllä osaan olla, mutta hyvin harvoin "uusia" ja vieraampia ihmisiä kohtaan, lähinnä siitä saavat osansa vain lähimmät ihmiset silloin kun sille päälle satun. Niin ja sitten Skorpionien sanotaan olevan äärimmäisen lojaaleja, ja sellainenkin kyllä olen. Että kun joku ihminen vaikka tulee minulle tärkeäksi, niin hän on sitten sydämessäni hamaan loppuun saakka.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit