Gootti.net

Horoskooppimerkit

Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.02.2009 14:11

Lainaus: Funereal Soul

näinkin mielenkiintoiselta sivuilta

kiitus, katotaans nytten...
Oinaat ovat luonteeltaan tulisia. He rakastavat haasteita, eikä mikään este ole heille liian suuri ylitettäväksi. Oinaat luottavat omiin voimiinsa, älyynsä ja rohkeuteensa.
Hehheh, ehkei nyt ihan näinkään
Jos he haluavat jotain, sen he myös saavat. Oinailla on aina vahvoja periaatteita, joista he eivät koskaan luovu.
saahan sitä vaikka mitä rahalla kun vielä tällä hetkellä olen suht varakas, mutta jos jotain ei rahalla saa niin sitä en sitten välttämättä saakaan. Periaatteista... no... siis hä? xD
Oinaat ovat aina rehellisiä itselleen. He uskaltavat tehdä päätöksiä ja seisovat niiden takana.
hohoho, saanen nauraa
Älykkäät ja lahjakkaat Oinaat rakastavat vaihtelua eivätkä koskaan jää paikoilleen. He haluavat nähdä ja kokea jatkuvasti uusia asioita. He ovat spontaaneja ja itsevarmoja eivätkä koskaan riippuvaisia kenestäkään. He sukeltavat uusiin asioihin nopeasti ja syvälle. Oinaat ovat näiden piirteidensä vuoksi usein todella seikkailuhenkisiä.
mä en sitten taida olla semmonen älykäs ja lahjakas oinas...
parisuhde-kohdasta yms. mä en edes sano mitään. Onneksi mä en usko horoskooppeihin
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.02.2009 14:16
Und3ad
Sulla tuntui olevan niin hauskaa, ettei tainnut oikein omalle kohdalle kolahtaa. Mutta sitähän sanotaan, että poikkeus vahvistaa säännön. Ehkä sä olet se poikkeustapaus?
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.02.2009 15:16

Lainaus: Funereal Soul

poikkeus vahvistaa säännön. Ehkä sä olet se poikkeustapaus?

Voipi olla, voipi olla

Druidien puuhoroskoopissa oon Vaahtera (11.4-20.4 ja 14.10-23-10)
Huoliteltu, jopa hienosteleva vaahtera ei kuulu tusinaihmisiin. Hän on individualisti ja aina huipulla.
no en nyt huipusta tiedä...
Vaikka hän on arka ja pidättyväinen, hän voi tehdä hyvin riskialttiita päätöksiä. Vaahtera ei pidä kotona istumisesta vaan tutustuu mielellää uusiin ihmisiin ja saa heidät avautumaan.
täs kohtaa repesin xD istun aina kotona enkä tutustu uusiin immeisiin ellei mua pakoteta tai jtn
Hän myös pitää salaisuudet. Vaahtera on täynnä epätavallisia suunnitelmia. Hän rakastaa uutuuksia ja puolustaa uusia ideoita, mutta toteuttaa harvoin omia projektejaan.
Mä puolustan ideoita jotka on mun mielestä hyviä... mutta muuten aika oikein
Vaahterassa on pisara kyynikkoa, mutta hän pitää siitä, että hänestä puhutaan. Rakkaudessa vaahtera on monimutkainen ja ennalta-arvaamaton. Hän voi silti löytää kumppanin, joka ajattelee kuin hän. Vaahteran äly on selkeä ja terävä. Intuitio ja mielikuvitus kompensoivat ongelmat.
Kuuluisia vaahteroita ovat: Leonardo Da Vinci, Katarina di Medici ja Charles Chaplin.

en tiedä mistä päin nettiä tämmösen voi löytää koska itsellä tämä oli paperilla, joka kaiketi saatiin koulusta joskus (ja mulla on siis vaan tosta vaahterasta toi juttu)
Kirjoittanut: Yocandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.02.2009 17:09
Horoskoopiltani olen Kaksoset.. tai kaksonen.. miten vaan.. Kiinalaiselta rotta.
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.02.2009 18:43
leijona, kiinalaisessa horoskoopissa rotta,
uskon joskus horoskooppeihi; sillom kun mulle luvataan jotain hyvää
mutta erään lehden mukaan olen ollut jo 3vuotta raha-asioissa miinuksella
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2009 12:49
Vesimies. Kiinalaisessa Apina. Ja ilmeisesti nouseva Neitsyt.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.03.2009 13:09
Druidien horoskoopissa olen Poppeli
Laatu
Feminiininen
Luonnekuvaus
Poppeli-ihminen on herkkä, epävarma ja hänellä on usein huono itsetunto. Hän joutuu pois tasapainosta pienimmästäkin asiasta ja hän on hyvin herkkä rakkaudelle. Hän on tunteellinen ja hänellä on myötäelämisen kykyä. Hän on lisäksi erittäin järjestelmällinen.

Huh, tuon tarkemmin ei luonnettani voisi kuvailla! Kaikki ihan nappiin, aika hämärää.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.03.2009 14:13
Mjinä olen horoskoopiltani rapu Kesäihminen perinpohjin
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.03.2009 00:21
Rapu se minäkin olen ja koiraksi myös "haukuttu".
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.03.2009 14:58
Länsimainen = Oinas
Päivämäärät = 21.3 - 20.4
Elementti = Tuli
Planeetta = Mars
Luonnekuvaus =
Puhdas oinasluonne on Luojan luoma vilpitön egoisti, kuin Aatami, joka katsoo kaikkea tuorein silmin ja panee merkille ympäristön sekä lähimmäisten mahdollisen rappiotilan. Hän on uusi luuta, jonka on luonteensa mukaisesti pyrittävä korjaamaan kaikki rapistumat ja jämähtyneet tuoreella ja paremmalla.
Hankkeessaan hän saa vääjäämättä vastustajia ja vihamiehiä, erityisesti niistä, joiden arvovalta tai asema on uhattuna Oinaan takia.

Kiinalainen = Koira
Kuvaus =
Koira on uskollinen, rehellinen ja epäitsekäs kumppani. Hän haluaa toisille aina vain hyvää ja on oikeuden ja totuuden etsijä ja puolustaja. Hänen itsetuntonsa ei ole paras mahdollinen ja hän on vähättelyn mestari. Mutta jos hän havaitsee jonkin epäkohdan, hän nousee ylös murheesta taistelemaan. Koiraa ei saa kohdella huonosti, hän ei koskaan unohda.
Työelämässä hän on touhukas, riippumaton ja velvollisuudentuntoinen. Raha ei ole koiralle tärkeä, mutta sitä näyttää hänelle kertyvän. Koira rakastaa koko sukuaan.

Druidien = Vaahtera
Päivämäärät = 11.4 - 20.4 ja 14.10 - 23.10
Laatu = Maskuliininen
Elementti = Ilma
Luonnekuvaus =
Vaahtera-henkilö on mieleltään itsenäinen ja etsii jatkuvasti uusia kokemuksia. Vaikka hän onkin luonteeltaan joskus arka ja pidättyväinen hän voi tehdä jopa riskialttiita päätöksiä.
Hän on täynnä mielikuvitusta ja omaperäisyyttä ja hänestä löytyy myös ylpeyttä ja kunnianhimoa. Vaahteralla on hyvä muisti ja kyky oppia nopeasti.

Atseekkien = Coatl
Merkitys = Käärme
Kuvaus =
Käärme on hedelmällisyyden symboli. Se kuvastaa hyvin ihmisiä jotka suunnittelevat pitkään ja harkitsevasti tulevaisuuttaan ja ovat tarkkaan tietoisia miten nykyhetken valinnat vaikuttavat heidän omaan elämäänsä pitkänkin ajan jälkeen. He eivät luovuta helposti, ovat rohkeita ja eivätkä ikinä sodi sotaa mitä eivät voi varmasti voittaa.
Käärme - ihmiset nauttivat kun saavat olla huomion ja toisten ihmisten ihailun keskipisteenä, ja saavat nautintonsa erityisesti vaikean asian tavoittelusta. Rakastajina käärmeet ovat epävakaita ihmisiä jotka eivät ole varmoja siitä mitä haluavat.

Joskus tein tollasen, varjojenkirja.comia ja jotain muuta sivustoa selaten.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit