Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Horoskooppimerkit

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.04.2007 22:20
Vaaka olen, jänis kai kiinalaisessa
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.04.2007 22:44
olen oinas, ja luonnehoroskooppeja luen aika usein, kun vaan sattuu kirja eteen kirjastossa tai kirjakaupassa. Ne ovat pitäneet yllättävän hyvin paikkaansa. En usko horoskooppeihin, mutta leikkimielellä niitä on kiva lukea ja verrata itseensä.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.04.2007 22:46
Jellonahan minä... Elokuun lapsi, kyllä kyllä.
Jellonat on itsekeskeisiä paskoja... Varokaahan vain
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.04.2007 23:09
Meikä on saksilla näykkivä rapu ja kiinalaisessa apina, joka on tullut kyllä huomattua. Aina pitää olla huomion keskipisteenä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.04.2007 00:03
Me Skorpionit olemme kuulemma intuitiivisia, syvällisiä ja salaperäisiä.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2007 20:43

Lainaus: Kuutar

En usko horoskooppeihin, mutta leikkimielellä niitä on kiva lukea ja verrata itseensä.

Niinpä. Horoskooppeihin ei todellakaan pidä uskoa täysin sokeasti, sillä suurilta osin ne on täyttä huuhaata (tosin tiedän sellaisiakin jotka uskoo tosissaan). Itsekkin luen joskus horoskooppeja leikkimielellä, mutta siihen se sit jääkin.
Ai niin olen muuten vesimies horoskoopiltani.
  • Lähetetty: 12.04.2007 20:55
Niin, se riippuu varmaan pitkälti siitäkin, onko horoskoopit tehnyt joku asiaansa perehtynyt astrologi vaiko joku satunnainen toimittaja-harjoittelija tms. Uskon asiahan horoskoopitkin kyllä ovat, eivät mitään varsinaista vakavaa tiedettä, johon kaikkien pitäisi uskoa.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2007 21:50
Oinas.
Luen aina sillon tällön horoskooppeja, ja uskokaa tai älkää, suurin osa pitää paikkansa! On se hassua.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.04.2007 22:41
Länsimaisessa neitsyt (ja nouseva skorpioni), kiinalaisessa käärme, druidien puuhoroskoopissa paju. Älkää ihmetelkö, kaverilla oli yhteen aikaan horoskooppihuuraus päällä ja se ilmoitteli minunkin merkit Ö.ö
  • Lähetetty: 12.04.2007 22:48
Puuhoroskoopit ovat kanssa mielenkiintoisia, minä olen muistaakseni saksanpähkinä...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit