Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Horoskooppimerkit

Kirjoittanut: Passion and Ruska (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2008 13:25

Lainaus: Heetteri

Jos tässäkin viestiketjussa vältettäisiin yksisanaisia vastauksia

Neit (kelpaako puolikas, heko heko)
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.08.2008 14:06
Skorpioni tietenki !
Kirjoittanut: zenisu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.08.2008 17:02
Vaaka, ja kiinalaisessa (maa)lohikäärme, josta hemmetin ylpeä

En sinällänsä usko horoskooppeihin, siis näihin seiskojen ja muiden roska/viihdelehtien viikon/kuukauden horoskooppiennustuksiin, tai mitä ovatkaan. Mutta muuten, omituista kun nuo kuvatut luonteenpiirteet osuvat oikein suurimmaksi osaksi, niin vaa'an kuin lohikäärmeen.
Kirjoittanut: ChizomeCandy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.08.2008 21:30
Kalat, tyypillinen sellainen
Kirjoittanut: alicia von guinner (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.08.2008 21:54
hei mä olen täyden kuun tahtiin pompiva jänis kiinalaissa horoskoopissa ja länsimaisessa erakko [rapu terveisin Alicia Von Guinner
Kirjoittanut: TheRiddler (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2008 18:13
Kalat, kiinalaisessa Kukko. Ja en sitten tiedä, onko miussa mitään kalojen tyypillisiä piirteitä, kun en pahemmin niitä ole lukenut. En oikeastaan koskaan ole uskonut horoskooppeihin millään tavalla.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.08.2008 14:42
Kauris ja rotta. Ei mitään hajua koko koopeista. Joskus luen huvikseni mitä pitäisi tapahtua... Hyvät naurut saa jos ei muuta.
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.08.2008 17:14
mä rakastan horoskooppeja, koska minusta ne osuvat aika hyvin ihmisiin. Itse olen Kalat, joten ei ihme että uskon tuohon puppuun. Kiinalaiselta olen apina, voi jipii..
Kirjoittanut: Increase (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2008 19:47
Jousimies, ja kiinalaisessa horoskoopissa Kukko
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2008 18:13
Härkä olen
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit