Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Vappen

• Vastaa
Elikäs millaisia vappusuunnitelmia teillä on? Ankaraa rellestämistä kaupungilla vaiko simaa ja tippaleipää neljän seinän sisällä?

Itse olen todennäiköisesti menossa tuonne Järvenpään suuntaan juhlistamaan mikäli suunnitelmat pitävät kutinsa. Ja olisihan sitä varmaan ihan hauska Helsingissäkin pyörähtää juhlahumua seuraamassa

Does it really matter?

Turmion Kätilöiden keikalle Nivalan Puustelliin, todennäköisesti.

I never drink... wine. -Bela Lugosi-

• Vastaa
Kahden kaverin (tai ehkä neljän ei ole vielä varmistusta haluaako herrat tulla) kanssa meillä... Katsotaan elokuvia ja jotain mässytetään liikaa ja tylistytään, lähdetään kävelylle taas vaihteeksi ja pelotellaan naapurin kissaa...
  • Vastaa
Saapas näkee mitä kenkä tekee. Mitään tarkkoja suunnitelmia Dragulan kanssa ei vielä ole, onko paikkana sitten Järvenpää, Helsinki vai joku muu.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
eipä mitään erityisiä suunnitelmia vielä ole, vaikkei tuohon nii kauan aikaakaan ole.. vapunaatto vaan sattuu tyhmästi olemaan maanantai, ei mikään paras juhlinta päivä.
Mutta eiköhän sitä silti tule juhlistettua jollain vähän isommilla juomingeilla.

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
Perus epäteinivappu. Simaa, munkkeja, kavereita + sauna & Veren vangit.

New age of darkness shall born.

• Vastaa
MAHO NEITSYT Tampereen Vastavirralla. Ei oo mahdollisuutta missata. Kerran oon nähny livenä ja se on ikimuistoinen ilta. <3

Itse vappu kiinnostaa yhtä paljon kuin ämpärillinen syfilistä. Tippaleipä on persiist, munkkeja en syö, simaa ei näy, haalariopiskelijat oksettaa ja ylenpalttinen tungos joka mestassa v*tuttaa.

(Moi oon kiva.)

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
No munkit on ihan kamalia x/

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

No munkit on ihan kamalia x/

Entäs nunnat?

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Mä olen ******** kuten *******. Samassa osoitteessa vielä

Ylläpito muokkasi: Viestiä sensuroitu viestin lähettäjän pyynnöstä.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (darkAngel, kuopassa, Kryo). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!