Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kaikilla on se oma tila mikä vie pois arjesta... mikä on sinun?

Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.08.2008 20:23
Ymm. Kirjastossa on ihanaa, viihdyn. Lisäksi kavereiden kanssa seikkailu eri paikoissa on henkisesti erittäin rentouttavaa!
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.08.2008 23:43
Kotona, omassa huoneessa, omassa sängyssä makoilemassa, musiikki soi taustalla, upottaudun ajatuksiini ja lopulta useimmiten nukahdan.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.08.2008 18:28
Musiikkia, luontoon ja pois kaikkien ulottuvilta.. "Yksin".. Vain minä ja koirat.. ja varsinkin näin syksyn kolkuttaessa Se metsä polkuineen, kaikkineen.. rauhaa..
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.08.2008 03:22
Täytyy sanoa etten oo oikeastaan paennu arjesta pitkiin aikoihin... Ei oo aikaa sellaiseen, tai sitte arki on painanu mut jo liian pohjalle. Ei siinä, hyvin mulla menee ja olen onnellinen. Mutta pitäs tässä muistaa ottaa joku päivä edes pieni hetki vaan itelle... Ja olla ajattelematta. Vihaan ajattelemista, teen sitä ihan liikaa ja se pilaa kaiken.. Är! ^__^ Täällä oli hyviä "pakenemiskeinoja".. Ehkä koitan jotain. : )
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2008 03:30
Kirjat ja maalaus, ehdottomasti. Kumpikin toiminto sellaista että ulkomaailma unohtuu.
Niin ja bonuksena kauniin pojan silmiin tuijottelu.
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2008 21:54
Kaverit, kirjasto, piirtäminen, matkailu, näytteleminen.. kyllä arkihuolet unohtuu
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • • Muokkasi: Morytania
  • Lähetetty: 30.08.2008 22:32
No joo,
Minun tapani mennä tuohon ekstaasiin meneepi lukemalla kaikkea kauhu/fantasia höpömpöppöä, tai muuten vaan kirjastoon menemällä. Se on erinomainen paikka, jossa voi kertakaikkiaan olla hiljaa ja rauhassa. Joskus sieltä löytää myös pokkareita ja mangoja, joille voi repeillä kaikessa rauhassa.
Musiikki on myös tehokas tapa vältää kyseistä asiaa, kuten myös kaikenlainen kuvallinen ilmaiseminen. Ja Simpsonien katsominen
Pelaan myös GE:tä tai muita MMROPG-pelejä.
Toisinaan kaverin luona oleskelu, siellä pelaaminen ja repeileminen kaikelle turhuudelle ovat hyvää ajankulua ja siinä arjen tylsyys hukkuu.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.08.2008 23:32
Aikaisemmin mainitsemieni eskapismimetodieni lisäksi voisin lisätä tanssimisen. Joskus on kivaa mennä porukalla vaikka johonkin baariin, ottaa ehkä parit drinkit (niitä ei oikeasti edes tarvita montaa että pääsee oikeaan fiilikseen!) ja tanssia kuin viimeistä päivää. Musiikki on hyvin tärkeä elementti tässä, mutta sen ei aina tarvitse edes olla mitään lempimusiikkia. Riittää että siinä on sopiva rytmi. Kaikkein toimivimmaksi olen havainnut jonkin dance/ebm/industrial/jotain edes vähän sinnepäin -tyylisen mätön, mutta jopa Rihanna toimii minulla varsin hyvin. On ihanaa vain heittäytyä musiikin mukaan.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2008 20:34
Kerään kaiken maailman herkkuja. Ja sitten kömmin sänkyyn ja katson joko splatter/kauhu -elokuvia tai luen hyvän kirjan.

Mutta jos syynä arjesta karkaamiseen on huolet, niin silloin vain lähden kävelemään, ja kävelen niin kauan kunnes jalat väsyvät. (Tämän jälkeen palaan kiroillen takaisin)
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.09.2008 22:54
Hevosen selässä sitä ei tule keskityttyä mihinkään muuhun, kuin itse ratsuun ja yhteistyön onnistumiseen. Silloin ei vain yksinkertaisesti mistään tule mitään jos yrittää samalla käydä läpi päiväänsä ja ruotia mitä tulikaan sanottua silloin ja silloin ja miten nyt voin korjata asiat.
Parhaiten vie arjesta pois, kun lähtee hevosen kanssa metsään, jossa ei liiku paljoa muita kulkijoita, ja antaa hevosen irrotella sydämensä kyllyydestä, jolloin itsekin voi päästää kaiken hetkeksi menemään ja nauttia voimasta joka vie hetken eteenpäin mutkattomasti, mitään vaatimatta tai kyselemättä. Melkeimpä euforinen tila.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit