Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kaikilla on se oma tila mikä vie pois arjesta... mikä on sinun?

Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.07.2007 19:20
Joku syrjäinen paikka. Metsäjärven rannalla oleva kivi... siinä voi miettiä asioita joskus hyvinkin kireässä olotilassakin...
Sellainen paikka on myös oiva hieman syvällisempäänkin keskusteluun...
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.07.2007 08:32
Lähden maalle äidin luokse. Siellä ei tarvitse miettiä työ- tai opiskelujuttuja, eikä tutut tai tuntemattomat häiritse. Metsää riittää ja käyn kävelyillä.
Jos haluan täällä kaupungissa vetäytyä omiin maailmoihini, niin avaan tietokoneen ja pelaan jotakin. Pelatessa muu maailma unohtuu ja mieli tyhjenee.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.07.2007 10:49
Mullakin taitaa olla hetkellinen maisemanvaihdos se juttu sillon kun ottaa päähän. Otan koiran ja teen pitkän lenkin metsässä - yleensä se auttaa. Lähden ulos, kävelen, kävelen ja kävelen. Samalla voi unohtua ajatuksiinsa ja miettiä asioita kaikilta kannoilta - jopa sellaisilta, joita ei ikinä vois tosissaan toteuttaa.
Alkoholiin en koske jos on paha mieli. Olen päätynyt siihen, ettei se anna minulle muuta kuin pahemman olon.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.07.2007 16:33
aina kun ******** ja suututtaa ni miä menen johonkin istumaan yksikseni ja musiikki huutamaan niin se yleensä auttaa.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.07.2007 18:44

Lainaus: darkAngel

aina kun ******** ja suututtaa ni miä menen johonkin istumaan yksikseni ja musiikki huutamaan niin se yleensä auttaa.

musiikilla on todellakin vaikutusta. Se saa unohtamaan kaiken mikä mieltäpainaa.

Minulla ei itseasiassa ole oikein mitään paikkaa, minne menisin jos haluan arjesta pois. Haluan olla ihan yksin, mutta kaikkialla tuntuu olevan elämää. Yleensä sulkeudun huoneeseeni ja laitan musiikit huutamaan, ja olen sielä niin kauan että joku tulee mesoamaan ettei tommosta huutamista jaksa kuunnella. Mut mulla on toi musiikki ihan ehdoton, ilman sitä, en tiedä miä tekisin. Sekoaisin varmasti, olen niin riippuvainen.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 13.07.2007 18:52
Minua ahdistaa olla kotona, homehtua täällä sotkussa perheen kanssa jotka kyyläröi kokoajan. Silloin soitan kaverilleni, ja jos hänelle käy niin menen kylään, ja kävelemään metsään tai yhdelle laiturille. Ulkoilmaan on päästävä, ja ei välttämättä tarvitse puhua pulpattaa kokoajan vaikka seuraa onkin. Jätän tarkoituksella kännykän ja kellon pois.
Tämä nyt ei ole saman tapaista arjesta irrottautumista kuin aiheessa tarkoitettiin, koska en ole yksin mutta se toimii minulla.

Muutenkin minua kyllästyttää olla kotona, ja joskus menen oman huoneeni lattialle nukkumaan jotta aamulla herätessäni olisi sellainen olo kuin olisin ollut jossain muualla yötä ja nukkunut jossain väliaikaisella petipaikalla.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2007 22:21
Minä olen löytänyt uuden paikan. Tuolla hallilassa on sellainen jättisuuri jyrkänne jonka päällä on about 8m x 8m alue jossa voi oleilla. Siellä on tosi jännää vaan istuskella siinä ja kuunnella miten autot hurahtelee hivenen alapuolelta ohi. Tai sitten kun siinä reunalla seisoo (alla toinen uloke, joten putoaminen ei ole mahdollista) niin tuntuu ihan hirveän jännältä. Mine tykkään kävellä sinne ja vain istua siellä. Kerran tuli istuttua jotain kaksi tuntia putkee, ihanan rauhoittava paikka, enkä edes huomannut ajan kulua.
Vaikka ihmiset katsoo hieman vinosti kun istuskelen siellä. Ja autoille on kiva vilkutella,
Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.07.2007 15:30
No mä meen yleensä jonnekkin mehtään tai järvelle...
Kirjoittanut: Niina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.07.2007 16:30
Minulla semmoisia paikkoja on monia, joskus vaikka kun istun autossa ja kuuntelen jotain ihanaa musiikkia saan sellaisen tunteen, että ketään muuta ei olisi olemassa.

Monet ovat sanoneet että sellainen paikka olisi joku syrjäinen tai keskellä metsää. Mulle tuollaiset paikat on pikemminkin raivostuttavia.

Lainaus: Lovekiva

Minua ahdistaa olla kotona, homehtua täällä sotkussa perheen kanssa jotka kyyläröi kokoajan.

Muakin raivostuttaa olla kotona, haluaisin matkustella koko ajan ja olla "vapaa" mutta eihän sitä näin nuorena minnekkään voi lähteä yksin :/
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.07.2007 16:32
Minä menen yleensä metsään. Siellä on sellainen kivi jonka päälle menen "pohtimaan" asioita
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit