Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kaikilla on se oma tila mikä vie pois arjesta... mikä on sinun?

Kirjoittanut: SkyWay (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.08.2007 11:19
Itse en ole täydellisesti sitä tapaa löytänyt. kuumeisesti etsin, koska exä jota rakastin on nyt entisen kaverini kanssa XD On vaihdellut koko ajan... milloin hakkaan ovea, milloin raivoan, milloin itken, milloin oksennan verta. Mutta ei sitä pahaa oloa koskaan ole pakenemalla pois saatu
Kirjoittanut: Gocom (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2007 11:46
Se riippuu paljon, ja mitä useammasta tekijästä. Siitä olenko varattu seurustelusuhteessa, onko arki vai viikonloppu ja eniten siitä mikä ******** ja miten paljon.

Kuitenkaan en yritä ikinä unohtaa vitutusta tai huonoa oloa, enemmänkin yritän käsitellä ja päästä siitä eroon: purkaa sen johonkin. Välillä helpointa on vain viettää hauskaa aikaa tyttöystävän kanssa - tosin nyt se on vaikeinta kun olen kerran ollut sinkkuna viikon pitempiaikaisen seurustelun jälkeen.

Toinen hyvä tapa on vain mennä kotiin makoilemaan, yksin. Makoilla ja miettiä asioita. Taustalle voi laittaa musaa soimaan tai sitten vain kuuntelen tyhjyyttä, sekä hijaisuutta.

Seinän hakkaamista on tullut kokeiltua - hyvin ja huonoin menestyksin. Ainakin käteen loppujen lopuksi sattuu enemmän kuin itseä ********. Kipu jollain tapaa vain vie huonon olon mennessään. Onneksi kämppäni sijaitsee vanhassa betonisessa kerrostalossa

Jos en seurustele voin unohtaa huoleni ihannoimalla/iskemällä jotakuta, sitä kehen olen sillä hetkellä ihastunut - tai ihan muuten vain vapaasti hauskuutella. Vapaana ei tarvitse asioita niin kauheasti miettiä.

Arkisin ei voi pahemmin bilettää, mutta viikonloppuisin saattaa tultua vedettyä kännit, käytyä baarissa tai kotibileissä. Jotain mitä eteen tulee.
Kirjoittanut: Dreamer (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2007 11:16
hmm..usein pakenen kaikkia ihmisiä jonnekkin kauas metsään ja kiipeän korkeaan puuhun ja tuijottelen maisemiatai sitten lähden siskon luo ryyppäämään
Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2007 22:25
Ei mulla taida oikein olla sellaista. Yleensä kaikkialla on yhtä ikävää... Sen siitä saa kun ei viihdy omassa eikä pahemmin muidenkaan seurassa Ehkä jossain isoäidin luona tämä arjesta pakeneminen onnistuu parhaiten. Mutta sinne pääsee todella harvoin.. Kotopuolessa olen vain koneella, teen runoja, kuuntelen musiikkia tai piirrän. Moninaiset harrastukset. Niin ja käynhän mä taekwondossa, mutta en sanoisi sitä rauhoittumiseksi. Olen ajatellut etsiä täältä jonkun paikan luonnosta (tai ulkoa ainakin) johon voisi aina mennä. Mutta ajattelua se toistaiseksi vain onkin.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.09.2007 15:53
Musiikki, sen tekeminen, kirjoittaminen, tai kävelyt rannoilla tai hautausmaalla, jollain hiljaisella paikalla.
Alkoholikin kelpaa toisinaan, mutta tulee turhan kalliiksi pidemmän päälle.
Kirjoittanut: Khissa (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2007 16:53
Ensisijaisesti se on kyllä tajuton musan kuuntelu, millä saa itsensä rentoutumaan ja vietyä ajatukset pois arjesta. Astetta rankempi versio on kova kuntoilu + musa, ja ääritapaus on sitten kova känni päälle ja ikkunoiden kestävyystesti mörköoopperalla. Että näin.
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.09.2007 01:39

Lainaus: Sather

Musiikki, sen tekeminen, kirjoittaminen, tai kävelyt rannoilla tai hautausmaalla, jollain hiljaisella paikalla.

Sama täällä. Lisäksi rakastan sitä kun ahdistavan päivän jälkeen uppoutuu kotimatkan ajaksi bussin penkkiin musiikin soljuessa rentouttavasti korviini. Ah, ja ne syksyiset lehtikasat ja niissä kahlailu!

Minulla on paljon paikkoja, joihin voin paeta pahaa maailmaa.:> Joskus vaadin paikalta enemmän, toisinaan taas riittää, että sammutan vain valot huoneesta ja käperryn johonkin nurkkaan. Yhteistä kuitenkin lähes kaikille pakopaikoille on musiikki olemassaolo.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 23.09.2007 13:45
Metsä on ehdoton ykkönen! Myös pitkät kävelyt puolisoni kanssa
Kirjoittanut: Killer (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2007 13:53
soitan kaverille jos löytäisin kännykän tai lähen pihalle mut siellä liikkuu kaikkii paskiaisii joten katson elokuvia
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.09.2007 19:22
Makoilemassa tai istumassa jossakin ja joku tosi hyvä biisi soi siinä.. Oman rakkaani vierellä peiton alla halien...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit