Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkä ikäisestä asti olet ollut gootti?

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.01.2008 19:13
itQ, olen emopissis enkä ole vielä joutunut lynkatyksi, päinvastoin minusta on tullut tämän foorumin modulaattori ;D
Kirjoittanut: Lacrimosa (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.01.2008 20:07
En ole koskaan ollutkaan gootti :OOO Mitä ne sellaiset on?
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.01.2008 15:36
10 vuotiaasta asti 9 vuotiaana oli suuri kiinnostus
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.03.2008 22:57
Jeah, mäkään en oo gootti Mutta tuossa kutosella alkoi pukeutuminen muuttumaan synkemmäksi. (Tännekin oon tainnut jo kirjottaa?)
Kirjoittanut: Paula (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.03.2008 01:11
Olen ollut lähes aina kiinnostunut musiikista, jonka voi määritellä gootiksi ja goottiestetiikakin on kiinnostanut jo useamman vuoden. Pukeutuminen taisi tulla mukaan kuvioihin joku kolme, neljä vuotta sitten, jos nyt en ihan väärin muista. Vähän vaikea siis sanoa.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2008 02:43
kuunnellut 7 luokasta lähtien death / Black metallia ja pukeutuminen menee vuosi vuodelta Niitimmäksi (aivan hulluna niitti kamaan)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.03.2008 10:32

Lainaus: Xarvos

kuunnellut 7 luokasta lähtien death / Black metallia ja pukeutuminen menee vuosi vuodelta Niitimmäksi (aivan hulluna niitti kamaan)

Eli olet enemmänkin metallisti...?
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.03.2008 12:09
Liitynpä tähän iloiseen joukkioon. ' Kahdeksannella luokalla tämä härdelli alkoi, ensin tuli musiikki, sitten massamuotivaatteet lensi seinään ja tilalle tuli synkemmät kuteet, silloin oli ehkä enemmän sellasta metallisti-meinikiä mutta eipä kauaa mennyt kun löysin goottipukeutumisen ja tässäpä ollaan, lukion ekalla olen. Kylläpä porukat sitä kovasti natisi että joo, kyllä meiän likalla nyt on vain joku teini-iän kriisimielenosoituskausi, kyllä tämä varmasti ohi menee. Ne ei vain oikein ymmärrä tätä asiaa.
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2008 19:10
Nnooh pienestä asti olen pukeutunut tummiiin vaatteisiin hassun syyn takii, olin pienenä koulussa aikamoinen "possu" ja vaatteet ovat likaantunteita aina, niin äiti osti mulle tummii vaatteit ettei likaa näkyis kauheesti :'D Ja sit oon vaa ruvennu ostaa reflana mustii vaatteit Ja musiikki vaan tarttui jostain. 12 vuotiaana musta sit tuli niin sanotusti gogootti.
nyt olen hiukan vanhempi.
Kirjoittanut: Nightfall (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2008 19:30
Ihan ala-asteikäisestä lähtien tuli ihailtua gootteja, pidettyä oman tyylin mukaisia vaatteita (ja kuunneltua rankempaa musiikkia), ei kuitenkaan vielä kovin nuorella iällä tarttunut omaksi tyyliksi, mutta heti yläasteen alussa tulikin kuvioon aluksi pitkät mustat hameet yms, ja siitä se sitten eteni goottityyliksi asti. Ikää on nyt 16, myöhemmin tänä vuonna tulee 17 täyteen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit