Gootti.net

Minkä ikäisestä asti olet ollut gootti?

Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2007 21:19
Niin minua kiinnostaisi tietää että minkä ikäisenä sinusta on tullut gootti ja kuinka vanha nyt olet )
Ehkä just siks et musta puhutaan aina että nyt sillä meidän tytöllä on semmoinen kausi vaan ja toivottavasti se menee ohi ja plaa plaa kun olen itse vielä tässä mahtavassa teini-iässä (vaivaiset 12 ja risat)
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.05.2007 21:49
Minäkin sain kuulla tuota, että on vaa joku kausi, kun on silmissä mustat meikit ja kaikkialla niittejä.. Vaan olivatpas niin pahoin väärässä, koska meikkiä on edellee ja niittejäkin löytyy, olen vain vahvistunut ja pitänyt pääni, sanotti mitä sanottii. Oon nyt 19 ja puol, mutta tavoille on opittu tuossa yläasteella eli joku noin viitisen vuotta jo..
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.05.2007 10:19
no yläasteella se tais alkaa. ei sillon kyllä mitään hameita hirveästi pidetty ku muutenkin olin aina aikasemminkin saanu kuulla sitä noita-jauhantaa. mutta niitit oli kylläaivan must. karkottti pällikät : D eli varmaan kolme neljä vuotta pukeutumisen puolesta.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.05.2007 13:07
Aina. Sillon kun olen ollut ala-asteikäinen nulikka en tuntenut oloani hyväksi 'normi' vaatteissa. Tietenkin kun rakas äitini minut puki muutaman vuoden ajan niin en voinut valita itse vaatteitani. kun vihdoin sain valita tyyli muuttui rajusti ja äiti kauhistui. On sanottu monta kertaa että tyylini on vain joku jakso ja se menee ohi. Tosiasiassa olen päässyt masennuksesta eroon ja saanut elämäni mallilleen olemalla tällainen kuin olen: en normaali <3
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.05.2007 13:54
Ensimmaiset goottivaatteeni ostin neljatoistavuotiaana, mutta toisaalta goottimusiikin kuuntelun kanssa on vahan vielakin hataraa, joten... Ikaa on 21 (tai siis tassa kuussa 22, apuva...)
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.05.2007 15:32
Innostuin goottimusiikista siinä 16 vuotiaana kun opin, että maailmassa on ylikaupallisen musiikin lisäksi jotain muutakin kuunneltavaa,
pukeutuminen sitten seurasi siinä perässä.
Täytän nyt syyskuussa pyöreät 20.
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.05.2007 18:07
Gootiksi synnytään :P
Ei vaan.... pikkuisena kersana tuli teinipunkkarisiskon musiikkia kuunneltua eli lähinnä punkista kaikki lähti.
Viidennellä luokalla oli se pakollinen blackmetaldimmuborgirsynkistel-vaihe josta sitten samettigoottipunkaht-vaiheen jälkeen päädyin nykyiseen.
Eli lyhyesti joskus 12-13vuotiaana.
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.05.2007 18:12
öö.. tais ainaki mulla olla joskus 11-13 vuotiaana, kun näin telkkarista sukulaissieluja.. Silloin vain kolhti. Olin tietenkin pitänyt jo sitä ennen kauan goottityylistä mutta en vaa ymmärtäny sitä silloin..
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2007 18:14
Mä siirryin vähä sillee hiljattain joskus seiskaluokan puolessavälissä tai alussa. Nyt oon siis ysillä. Eli oon ollu aika vähän aikaa ja löytyy aina jotain uutta johon tutustuu ja näin. Bändejä ainakin koko ajan uusia.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.05.2007 18:32
hmm, hmm vaikea tuota on määritellä. Pienestä pitäen olen tykännyt vampyyreista sun muista. Ensin tutustuin metallimusiikkiin sitten goottimusaan ja ehkä se pukeutuminen ja kaikki on lähtenyt pikkuhiljaa tuolta yläasteelta liikkeelle. Ja nyt olen 17 ja ensikertaa vasta ihan hiljattain totuin että joku gootiksi kutsuu
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit