Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkä ikäisestä asti olet ollut gootti?

Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.06.2008 13:07

Lainaus: Heetteri

Mutkun Morticia, Cybershop & Backstreet = Goottien H&M/Only. Meitä alkaa olla jo niin paljon, että muistutamme toisiamme hyvin suurissa määrin, eli pukeudumme samalla tavalla

Niin, mutta kuitenkin asusteet, hiukset ja naamat ovat samanlaisia. H&M nuorilla on samanlaiset hiukset ja naamavärkitkin alkavat olla samannäköiset O.O
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.06.2008 21:45
Yläasteella alkoi minun kiinnostukseni goottivaatteisiin kun näin siellä elämäni ensimmäisen nykyisen lajitoverin mitenhän tuo muotoutui nyt jotenkin hassusti..
Niin siis öh, yläasteen alussa näin goottitytön käytävällä.. Tuloksena oli täydellinen ihastuminen.
Gootintapaiselta aloin näyttämään vasta joskus yhdeksännellä luokalla jolloin alkoi tutustuminen myös gootinpaan musiikkiin, ja koko ajan mennään vaan pahempaan suuntaan (nyt ollaan lukion tokalle menossa).

Harmittaa vaan kun en vieläkään oikein uskalla laittaa mitään kovin repäisevää kouluun.
Huono itsetunto, alemmuuskompleksi, inhoan kun minua tuijotetaan ymsyms muita tekosyitä.. Tullapa rohkeammaksi.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.06.2008 22:43

Lainaus: Not the nicest girl

Niin, mutta kuitenkin asusteet, hiukset ja naamat ovat samanlaisia. H&M nuorilla on samanlaiset hiukset ja naamavärkitkin alkavat olla samannäköiset O.O

Öö, täh ? Voin kyllä henkilökohtaisesti sanoa, että nää 'uniikit lumihiutaleet' on niin kaukana uniikeista.. For real, kuinka uniikki on kun siinä ernupoppoossa missä pyöritään ja tuomitaan kaikki 'toi on tr00, toi joQ wnb' löytyy varmastikin sama asuste suurelta osalta. Jos ajatellaan että 90% kaveripiiristäsi asioi Morticiassa/Cyberissä/Bäkkärissä isin tai äidin rahoilla, niin mahdollisuudet siihen, että samaa vaatetta löytyy samasta piiristä on aika pitkälti 100%. Loppupeleissä käy niin, kuten nyt on jo käynyt, että suomen ernu-skene on samaa pullamössöp@skaa. Tusinasta löytyy 13. Dont try to be unique, youll end up being a factoryteen..
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.06.2008 22:50

Lainaus: Chrystalis

Jos ajatellaan että 90% kaveripiiristäsi asioi Morticiassa/Cyberissä/Bäkkärissä isin tai äidin rahoilla,

Täällä pikkukylässä ole minun lisäks tusinvertaakaan pitkätukkia tummiinpukeutujia, joten täällä saa olla niin erilainen kun haluaa ilman että

Dont try to be unique, youll end up being a factoryteen..
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 28.06.2008 23:47

Voin kyllä henkilökohtaisesti sanoa, että nää 'uniikit lumihiutaleet' on niin kaukana uniikeista.. For real, kuinka uniikki on kun siinä ernupoppoossa missä pyöritään ja tuomitaan kaikki 'toi on tr00, toi joQ wnb' löytyy varmastikin sama asuste suurelta osalta. Jos ajatellaan että 90% kaveripiiristäsi asioi Morticiassa/Cyberissä/Bäkkärissä isin tai äidin rahoilla, niin mahdollisuudet siihen, että samaa vaatetta löytyy samasta piiristä on aika pitkälti 100%. Loppupeleissä käy niin, kuten nyt on jo käynyt, että suomen ernu-skene on samaa pullamössöp@skaa. Tusinasta löytyy 13.

Olen itse pääsemässä juuri eroon tuota lumihiutale-syndroomasta. Joskus 11-12 vuotiaana piti kokoajan kyylätä ettei jollain wiienBeellä ole samanlaisia Backstreetin housuja tai kuiturastoja! Ja perhana niitä jotka pitivät Slayerin hihamerkkiä mutta eivät edes muistaneet diskografiaa ulkoa.
Ja näytin silloin aivan naurettavalta, ihan samalta kuin Backstreetin/Cyberin etc. mallinukke. Mahtavaa.

En ole gootti, mutta voisin sanoa, että goottimusiikkia olen kuunnellut 10-vuotiaasta asti, kun Joy Division koukutti minut. Sen jälkeen tuli Bauhaus sekä industrialimpi puoli (NIN)... Mutta joo, ehkä vasta viimeiset kaksi-kolme vuotta olen kuunnellut tiiviimmin goottirokkia ja tällein...
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 29.06.2008 11:40
sis joo olen aika tuore tapaus. goottirockia en oo koskaa oikein kuunnellu mutta industrial ja EBM rupes uppoomaan kaheksannen puolivälissä. siitä se sitte lähti...
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2008 19:46
12 vuotiaana rupesin gootiks,vaatteita ei vaan oo niin paljoo,pari paitaa löytyy...
Kirjoittanut: Jenzuu666 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.08.2008 18:48
Rupesin gootiks 11-vuotiaana. KRÖHKRÖHÄÄÄÄRGGHHKÖHKÖH! Eh... 8)
Ei aikusilla oo mitään sitä vastaa kunhan ei mee yli. Joku raja on. Ehkä oon tälläne moderni gootti enimmiksee joka pitää sellasta ihanaa hametta ja sitä ihanaa "korsetti"toppia. 33
Kirjoittanut: parasiteroot (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2008 02:43
Olisinkohan ollut 15 vutias, kun tyylini muuttui aika radikaalisti.
Tällöin alkoi tuo gootti-tyyli nousta pintaan.
Eli jonkun 6 vuotta on tällä linjalla pysytty.
Kirjoittanut: Sekhmet (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.08.2008 22:05
Oon piänestä pitäen aina ihaallu gootteja. En tiärä oonko itte "kunnon" gootti (miten se nyt luokitellaan) Vampyyreita oon rakastanu koko ikäni (suurin syy miksi niistä otin selvää enemmän olikin varmaan helsingin vampyyrit, The 69 eyes.. niiren musiikkia olen kuunnellut valehtelematta reilusti yli puolet elämästäni, eli mitättömät 16 vuotta.) sekavaa selitystä Pikkuhiljaa meikki muuttu tummemmaks (viikonloppuusin tosin, en jaksa herätä aamulla varhain meikkkailemaan -.-' ) ja vaatteetki muuttu t-pairoosta korsetti topeiksi (opiskelijalla ei varaa korsetteihin :< )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit