Gootti.net

Minkä ikäisestä asti olet ollut gootti?

Kirjoittanut: Mortictoc (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mortictoc
  • Lähetetty: 13.01.2014 20:14
Taisin olla 14, kun aloin muuttaa pukeutumistyyliäni pikkuhiljaa gootimmaksi. Alkuun tuli pidettyä ihan vain mustia ja muuten tummia vaatteita, regardless the look. Yläasteella kun olin, ja tuolloin 8. luokallakin jo pitkään koulukiusatuksi tullut, en uskaltanut vielä revitellä kovin paljon, mutta tilanne helpottui ajan myötä.
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2014 00:48
6. luokan lopussa aloin miettimään asiaa, mutta kuolukiusattuna en tietenkään voinut.
mutta ylä-asteen ja ala-asteen kesällä BAAAAAAAAAAAAAM!
Tyylimuutos tapahtui ja tyytyväinen olen.
THE BEST THING EVER!
Kirjoittanut: Deternity (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2014 12:22
Olen pukeutunut mustaan niin kauan kuin muistan, ehkä neljänneltä tai viidenneltä luokalta? Alakulttuuria aloin tutkia kuudennen luokan alussa. Nyt sitten olen alkanut pukeutua 'ihan oikeisiin' goottivaatteisiin enemmän ja enemmän. Olen menossa kesän lopulla yläastelle.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.07.2014 15:36
Hmm, voipi hyvin olla, että olen tähän ketjuun vastannut joskus sen ollessa uusi. Mutta virkistetäänpä muistia. Siitä taitaa olla noin 11 vuotta, kun aloin luokitella itseni tähän synköiden sakkiin. Ja nyt tuli aika vanha olo... toooooosin tää on nyt erittäin hyvä paikka jollekin kuitata, että he ovat olleet gootteja jo ennenkuin olin pilkkeenä isäni silmäkulmassa.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2014 23:02

Lainaus: Nocturne

tää on nyt erittäin hyvä paikka jollekin kuitata, että he ovat olleet gootteja jo ennenkuin olin pilkkeenä isäni silmäkulmassa
Monet teistä ovat varmaankin aloittaneet tutustumisen goottikulttuuriin iältänsä paljon nuorempana kuin minä.
Itse sain elää parhainta teini aikaa juuri goottikulttuurin syntymisen ja kehittymisen aikana. Siirtyminen punkista synkenpään ja mustanpuhuvaan tyyliin tapahtui kuin itsestään, siis jo silloin kuin tyyliä ei edes nimitetty miksikään gootiksi. Suomesta ei juurikaan saanut ensin mitään kunnon vaatteitakaan, niinpä suunnittelin niitä itse ja äiti toteutti niitä ompelemalla. Kiitos äiti.
Niin, siitähän on aikaa jo reilusti yli 30-vuotta.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.07.2014 20:54

Lainaus: kannuskäsi

jo reilusti yli 30-vuotta
No sen kunniaksi laitamme sinulle biisin..

Dominia - Death Only
https://www.youtube.com/watch?v=Pce9_6g6ckc

(Pietarilainen bändi..)
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2014 18:03

Lainaus: Magnolia

jo reilusti yli 30-vuotta
No sen kunniaksi laitamme sinulle biisin..

Dominia - Death Only
No, ei tässä kuitenkaan vielä missään kuolinvuoteella olla.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.07.2014 23:13
En tykkää luokitella itseäni, mutta vastaan silti miten päädyin goottialakulttuurin pariin
15-vuotiaana (vuonna 2003) innostuin metallimusiikista ja pukeutumiseni alkoi pikku hiljaa muuttua tummanpuhuvaksi, mutta lukioon mentäessä pukeutuminen oli muuttunut täysin mustaksi. Muistan kun kuolasin ysiluokalla kouluni ainoaa goottipoikajengiä ja stalkkasin jostain ii2:sta mistä ne tykkää. Siitä sitten aloin tutkimaan mistä goottijutusta on oikein kyse.
Goottimusiikkiin tutustuin siinä lukion ekan lopulla. Olin tiennyt bändejä jo pidempään mutta kotipaikkakuntani kirjastosta oli turha haaveilla löytävänsä mitään kuuttia tavaraa. Meillä ei ollut toimivaa tietokonettakaan. Noh, ennen kun meille tuli uusi kone niin tutustuin Stokerin Draculaan ja Anne Ricen vampyyrikronikoihin joita kirjastostamme sentäs löytyi. Tim Burtonin elokuvatkin tulivat siinä samalla tutuiksi.
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 29.07.2014 07:38

Lainaus: kannuskäsi

No, ei tässä kuitenkaan vielä missään kuolinvuoteella olla.
Ei tietenkään olla. Ei.Ei. Meillä on suuria muutoksia ja uusia projekteja vielä..
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 02.08.2014 22:27
---
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit