Gootti.net

Minkä ikäisestä asti olet ollut gootti?

Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.08.2008 12:53
Enpä nyt tiedä voinko itseäni gootiksi kutsua. 9 vuotiaana tein jonkinlaisen tajuamisen ja aloin pukeutumaan siinä 10v hiukka rähjäisemmin ja kaverit haukku hipiksi.
11-12 vuodet oli enemmän etsiskelyn aikaa ja lopulta päädyin pääosaiseen mustaan pukeutumiseen ihan vaan kun väri miellytti. Taisin kutosluokan lopulla perehtyä ihan vahingossa jonkun nettiartikkelin kautta gootteihin ja tajusin että tää taitais olla se mun juttu ja siitä lähtien on enemmän tai vähemmän pukeuduttu johonkin hipin ja gootin välimaastoon.
Nyt siis ikää 17.
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2008 18:09
Minä en tiedä miten se tuli minuun.
No onhan se ihan itsestään selvää että kuuntelen kaikenlaista musiikkia, myös goottia. Ainahan olen pitänyt kaikesta asiaan liittyvästä, mutta nyt se vaan tuli näkyvästi esille. Ja nyt se tuli ihan kunnolla.
Pukeuduin aiemmin lähinnä kauluspaitoihin ja tavallisiin farkkuihin ja joihinkin hienompiin vaatteisiin juhlissa, mikä on näkynyt aina tähän päivään asti.
Sitten kuvioihin tuli enempi jotain mustaa. Kaikki piti olla mustaa. No joo, mustan ajan jälkeen tyyli muuttui erikoiseksi ja kirkkaita värejä tuli mustan sekaan. Esim. punaista.
Kun löysin ajan myötä nämä sivustot ja Schattenin, aloin transformoitumaan ja tällä hetkellä viimeiseen muotooni. Silloin tuli mukaan röyhelöpaidat, rengashousut ynnä muut high-detail housut. Aloin myös pitämään polveen ulottuvista saappaista. Ne ovat olleet pakkomielle ja hyvin merkittävä asia tyylimuutostani kohtaan.
Tämä kaikki on tapahtunut vähän yli vuoden sisällä.
Kirjoittanut: Fear of Cabbage (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2008 21:14
En oo koskaan oikeestaan gootti ollu, ennemminkin hevari. Jotkut gootiks on sanonu, mm. äiti, serkku, täti ja entinen koulu"kaveri".
Ei sillä etten tykkää gooteista, mä rakastan teitä.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.06.2009 22:07
Hmm. joskus kuutosluokalla ymmärsin vasta että voi pukeutuakkin niin miten ajattelee asioista/millaista musiikkia kuuntelee,kun luokalle tuli hevari,enkä ollut ees aikaisemmin kuullut mistään sellaisesta kyllä,asun liian takapajulassa. Muistan vaan opettajan kommentin ennekun se tuli: " muistakaa sitten että ei tarvitse säikähtää vaikka hän on erinäköinen"

Seiskaluokka oli ehkä etsiskelyä ja sen jälkeen aloin pukeutua ns. oman tyylin mukaan. ja nyt olen 17.
Kirjoittanut: TyynePred (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2010 19:15
Gootiksi aloin 11-vuotiaana. Tai olin pikku hiljaa menossa sinne päin. 12-vuotiaana ostin jo goottivaatteita. 13- vuotiaana aloin käyttää vain mustaa,valkeata ja punaista.
Ja nyt käytän kunnon goottireleitä ja meikkejä.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.03.2013 18:57
9-vuotiaasta olen melko gootisti pukeutunu. Muistan että sillon jo menin kouluun kokonaan mustissa vaatteissa, oli niittiä paljon kanssa. Joskus salaa laitoin Dimmu Borgirin paidan. Salaa, äiti oli kieltäny pitämästä sitä. Mutta välillä oli punanen huppari ja vaaleensiniset farkut, kun kaikki mustat vaatteet oli pesussa
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2013 19:18
Tummiin olen pukeutunut yläasteen seiskaluokan puolivälistä, eli.... 13/14v. Gootista en ole niin varma, taidan tippua metallistin puolelle hyvin usein.
Kirjoittanut: Kalmakurki (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.03.2013 21:42
Pukeuduin ensimmäisen kerran kokomustiin joskus 14-vuotiaana. Monta monta monta vuotta sain kuulla vain kärsiväni tästä täysin ymmärrettävästä nuorten "angstikaudesta".
Ikääpä nyt 24-vuotta ja tyyli säilynyt muuttumattomana (mitä sitä nyt hiuuuuuukkasen tullut hiottua...)
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2013 16:22
Ehkä 11v. kun alkoi kiinnostaa...
Kiinnostus ei ole loppunut, vaikka ei vielä ihan kaikilta osin yllä vaatetukseen (hippijuppipunkkari). Kaikenlaiset punk- hevi- ja goottimuunnelmat kiinnostaa. Oon kuitenkin varma, että vaikka korsetit ja härpäkkeet on muiden päällä ihania, sais mut näyttämään lähinnä lihavalta tyrkyltä (koska vihaan kehoani JA KYLLÄ olen teini) joten poikamaisuudessa pysytellään, turvallisempaa ja saanpahan vetää AINA farkut jalkaan. Piste.
Hameissa en viihdy, reiteni ovat massiiviset.
Kirjoittanut: goottityttö 18 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.04.2013 01:36
mä olen pukeutunut mustiin vaatteisiin 16vuotiaana,
nytten olen 18 vuotias gootti joka käyttää korsetteja.mekkoja,kaikenlaista
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit