Gootti.net

Minkä ikäisestä asti olet ollut gootti?

Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.05.2007 13:46
noh. vi tut jostain pisteistä . hemmetti. mie oon kolmevuotiaan tasolla.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2007 13:54

Lainaus: DeathMask

jotkut ovat aina mieleltään ns gootteja

Vau. Kuinkakohan moni meista on ollut jo tsygootista asti gootti? Enta montako skenepistetta siita saa?
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.05.2007 14:54

Lainaus: DeathMask

Asiahan on niin että jotkut ovat aina mieleltään ns gootteja ja jotkut muuttuvat silloin kun muuttuvat. Satuin väärällä mielentilalla, eli vitutuksella lukemaan kommenttisi ja kärähdin. Loppujen lopuksi kommenttisi tyhjentää hyvin kaiken: olet sitten missä vaiheessa tahansa 'muuttunut' ns gootiksi haet vain 'true goth-pisteitä' kaikella mitä sanot ja olet. Hyvää päivän jatkoa vain.

En ymmärrä yhtään, mitä yrität sanoa. Edelleenkin sanon, ettei ole mitään väliä sillä, missä vaiheessa kukin muuttuu gootiksi tai kokee olevansa gootti. Tämän toin jo esille ensimmäisessä viestissäni ja samaa sanoin toisessa, laitetaan nyt vielä kolmannen kerran. Jokohan se nyt menisi perille asti.

Goottipisteet toin vain esille siksi, että on aivan sama, milloin sitä on muuttunut, ei siitä mitään pisteitä jaeta. Sen vuoksi täällä on turha selittää syntyneensä gootiksi ja kokevansa täten olevansa muita parempi. Ihan yhtä hyviä gootteja ovat kaikki, jotka sellaisia kokevat olevansa.

Kun nyt joku vielä selittäisi minulle, miten ollaan mieleltään gootteja. Enpä usko, että joku esimerkiksi alle kouluikäisenä ymmärtäisi yhtään mitään omasta statuksestaan yhteiskunnassa ja sen alakulttuureissa, vaikka olisikin jollain tasolla melankolinen lapsi. Edelleenkään ei ole olemassa mitään määritelmää gootin minäkuvasta.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.05.2007 14:56

Lainaus: Ximmo

Edelleenkään ei ole olemassa mitään määritelmää gootin minäkuvasta.

kiitos jollekin siitä, jos olisi, olisimme kuin äärioikeistolaispuolue. emme koskaan etenisi. tai sitten meitä ei olisi ollenkaan.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.05.2007 17:17

Lainaus: Piiskansiima

Kuinkakohan moni meista on ollut jo tsygootista asti gootti?

Hoho

Tämmöinen keskustelu on kyllä aika turhaa koska tästä aiheesta on taidettu kiistellä tälläkin foorumilla jo monet kerrat, samoin truu-gootti-määritelmistä, oli kyseessä sitten musiikkimaku, pukeutuminen vai se mysteerinen goottimielenlaatu *rolleyes*.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.05.2007 17:50
Itse kiinnostuin tästä aiheesta noin vuosi sitten, aivan alakulttuurina.. Musiikkia olen diggaillut kauemmin...

"Nyyh en oo ollu sikiöstä asti gootti, oon salee wnb"
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.05.2007 22:12
^ yhdyn tuohon.. olen salee wannabe. mutta ! kumminkin minulle on sanottu että minulla on ollut jo kakkosluokalla "piemämpiä" piirteitä esim. pentagrammien piirtäminen rannalla
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.05.2007 07:18
*käkättelee itsekseen*
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.05.2007 19:13
Mä olen niin gootti että nukunkin sängyn alla!!1 et repikää siitä
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.05.2007 20:14
Olen aina ollut hieman outo ja tulen aina olemaan...***tujako siitä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia oltiin sitten hippejä tai gootteja.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit