Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempijuomat?

Kirjoittanut: HerGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.11.2007 19:18
Absinth.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.11.2007 19:27
Giniä.... *kammottavia muistoja teinivuosilta*

Me tehtiin kerran vähän kokeellisia drinksuja oli ihan p*rkeleen hyvää,ku oli Leijonaa, mansikkamehutiivistettä ja vissyä. Tosin, se makeus alko jossain vaiheessa ilmeisesti oksettaa, ainakin mun paita näytti sellaselta seuraavana aamuna... -.- Hyvää on myös kirkas+royal :>
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.11.2007 21:05
Absinth, Bloody mary,tequila Upcider vintage, lidlin kokis ja itse puristettu appelsiini mehu.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.11.2007 22:04
Onpas mennyt kovin alkoholipainotteiseksi tämä keskustelu...

Heitänpä tähän väliin, että kamomillatee on aika ihana juoma aiemmin mainitsemieni lisäksi. Coca cola light pysyy lempijuomana.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.11.2007 22:59
jääkaappikylmä kevyt-maito
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: FilthyMannequin
  • Lähetetty: 06.11.2007 23:04
Hyla-maito on parasta! Nii juu ja se Lidlin kokis on kyl... nam. :P
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 06.11.2007 23:19
Tuorepuristettu appelsiinimehu. Tai yleensäkin mehut, joissa on hedelmälihaa
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.11.2007 23:35

Lainaus: raavittu

lidlin kokis

Jo 2 kehunu siis Lidlin kolaa. Pitänee testata en ole uskaltanut kun olen aika kranttu kolajuomien suhteen, tavallinen Cokis on parasta, Pepsi menettelee ja lightit/max/zero ei putoa mulle yhtään. Ostan niin harvoin limsaa että juon ihan hyvällä omallatunnolla noita sokerisia vaihtoehtoja. Jotkut suomalaiset kolat ei myöskään ole kovin hyviä esim Lordi
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 06.11.2007 23:54

Lainaus: Deadboy

lightit/max/zero ei putoa mulle yhtään

Diabeetikkona joudun aina baareissa ja klubeilla juomaan tuota light-colaa.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.11.2007 00:02

Lainaus: poison

Diabeetikkona joudun aina baareissa ja klubeilla juomaan tuota light-colaa.

Olen huomannut että makuasiat on myös tottumiskysymyksiä, eli olet varmaankin tottunut niiden laittien makuun ja ne maistuvat sulle.

Itsellä oli joskus todella suuria vaikeuksia saada juotua rasvatonta maitoa, mutta nyt maistuu ihan hyvin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit