Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempijuomat?

Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.09.2008 11:03

Lainaus: Piiskansiima

Rooibos-teeeeeeeeeeeee.....

Se on kyllä niiin hyvää! Ehdotonta tässä on kuitenkin se, että Rooibokseni on oltava perus-African - ei makuteetä! Kolleegalla on töissä välillä niitä ihme maustettuja Rooiboksia ja kerran sitten tehtiin vaihtiksia keskenämme. Hyi että olin pettynyt kun luovuin noista omista perusteistäni joittenkin tosi pahan makuisten takia!
Muutenkin kun teetä juon, niin ihan perusmusta tee on ok mutta kaikki makuteet mitä mun mummo joskus tarjoo on ihan hirveitä...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.09.2008 18:13

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

mutta kaikki makuteet mitä mun mummo joskus tarjoo on ihan hirveitä...

Kauheasta makuteestä tuli ihan pakollakin mieleeni Tahiti tee. Se on vanilja-ananasta ja ihan karmeaa. Yök. Siihen yhteen kupilliseen jäi kyllä koko paketti. Tuolla se nyt kummittelee kaapissa vieraiden kiusana..
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.09.2008 18:21
Vihreät ja valkoiset teet ovat tällä hetkellä suosiossa, sekä aivan jumalainen itse puristettu inkivääritee.
Pientä offausta, mutta sattuuko kukaan tietämään saako suomesta lainkaan ns. sinivihreää teetä? Lueskelin sen terveysvaikutteista ja summattuna kaikki vaikutukset yhteen, tulin siihen tulokseen että se saattaa hyvinkin olla terveellisempää kuin monet yrttiteetkin.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.09.2008 18:25

Lainaus: Funereal Soul

Yök. Siihen yhteen kupilliseen jäi kyllä koko paketti. Tuolla se nyt kummittelee kaapissa vieraiden kiusana..

ovelaa
mutta tee-asioissa pysyäkseni, miä tykkään vihreästä minttuteestä. sitä kun juo niin tulee kertaheitolla virkeä olo. ainakin mulle.
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.09.2008 19:36
Light cokis tai zero (en ymmärrä miksi kaikki sanoo lighteja pahan makuisiksi!), persikka jäätee & kurko sekä muut lonkerot (hys! ei sitten kerrota äidille..)
Kirjoittanut: Terrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.10.2008 22:18
Vihreä Fenix ja yksinkertaisesti vesi.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2008 22:22

Lainaus: Mystification

Pientä offausta, mutta sattuuko kukaan tietämään saako suomesta lainkaan ns. sinivihreää teetä?

Enpä tiedä, mutta kysellä kannattaa Helsingin Eerikinkadun Théhuone -teekaupasta. Voin suositella kauppaa erittäin lämpimästi kaikille hyvän teen ystäville.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.10.2008 11:45
Jotain Tasavalta, Saunalahti, Suomiviina tms viina ja kun siihen lantraa sitten jotain mehua niin on kyllä hyvää.... Omnon... Lonkerot on hyviä... varsinkin kultalonkero..
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2008 13:03
Ite tykkään sekoitella limuja
Kokista ja jaffaa kannattaa sekoittaa,se on mun lemppari (energia juomia EI kannata sekoitella,kokeiltu on )
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2008 13:10
Viime aikoina on tehnyt enenevässä määrin mieli shamppanjaa. Veuve Clicquot, ahh...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit