Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempijuomat?

Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.12.2008 00:37
Talvi-iltojen lautapelisessioihin kuuluu ehdottomasti kaakao, joka on tehty kunnon kaakaojauheesta, maidosta ja sokerista. Sekaan vielä loraus kermaa, jos sitä sattuu jääkaapista löytymään. Sitä sitten sekoitellaan piparmintunmakuisella karkkikepillä, joita tähän aikaan vuodesta on helposti saatavilla. Nam. Ajaa varmaan saman asian, jos heittää pari Marianne -karkkia kaakaon sekaan karkkikepin sijasta.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.12.2008 00:44

Lainaus: Severana

Sitä sitten sekoitellaan piparmintunmakuisella karkkikepillä, joita tähän aikaan vuodesta on helposti saatavilla. Nam. Ajaa varmaan saman asian, jos heittää pari Marianne -karkkia kaakaon sekaan karkkikepin sijasta.

You can get candycanes from the States any time of the year... ;)
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.12.2008 01:17

Lainaus: Chrystalis

You can get candycanes from the States any time of the year...

No joo, mutta mitenköhän tullin kanssa käy? Olen joskus harkinnut Harry Potter -karkkien tilaamista, mutta en sitten uskaltanut. Kyseessä on kuitenkin elintarvike, enkä tiedä, miten niitä voi yksityishenkilö tuoda maahan. Helposti?
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.12.2008 01:33
Mm, ihan helposti itse olen ainakin saanut kaikki läpi suht helposti ? Oli jokin tietty hintaraja minkä jälkeen alkoivat valittamaan, mutta itselläni ei ole mitään hintaa ollut tuotteilla kun isäni on ne sieltä lähettänyt..

Tulliin ei ole tähän mennessä jäänyt kuin miekat, josta nekin sain ikävien tullimaksujen jälkeen.
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.04.2009 22:07
Absintti, kahvi, limut, energiajuomat ja kalja.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2009 00:10
Vital-mehut on hyviä, limppareita/hiilihapollisia juon vähemmän, mutta sokeriton Sprite on ihan hyvää.
Alkoholipitoisista Lonkeroa tai Crowmoorea.
Tosin, Pari senttiä RedCat -karkkivodkaa, ja fifty/fifty vital Appelsiini.mangoa ja Spriteä on oma drinkkisuosikki
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.04.2009 00:37
Huh, en ymmärrä, miten joku voi listatalempijuomikseen kaljaa ja lonkeroa!

Itse olen hieman sivistyneempi ja alkoholipuolelta lemppareita ovat ehdottomasti absintti, kunhan sen lantraa oikein, sekä pina colada. Myös kissanminttu sekoitettuna maitoon ja/tai kahviin on erinomaista!

Alkoholittomista juomista rakastan kahvia; se aloittaa jokaisen päiväni, ja päivän mittaan juon kahvikuppeja useita. Kahviin kaadan maitoa ja laitan makeutusainetta sekä joskus lusikallisen kaakaota. Myös vaniljajäätelö ja suklaa saattavat joskus sekoittua kahvikuppiini, mikäli minulla on aikaa tehdä hienoja kahvijuomia.

Cokista tykkään juoda lasillisen tai pari silloin tällöin, erityisesti kun tulen ulkoa tai katselen elokuvaa. En voi sietää keltaista limsaa.

Mehuista pidän erityisesti Eldoradon vihreästä, en nyt muista tähän hätään mistä kaikista hedelmistä kyseinen mehu on tehty, mutta ainakin passionhedelmää siinä oli.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2009 21:34

Lainaus: Faith Black

Huh, en ymmärrä, miten joku voi listatalempijuomikseen kaljaa ja lonkeroa!

Tai yleensäkään alkoholipitoiset juomat ei nyt niin kovin makuhermojani miellytä.
Cokista tulee juotua sillointällöin.
Kahvia en juo ollenkaan, joten teetä tulee juotua sen tilalle, tai silloin kun haluaa todella hyvää niin sit kuumaa kaakaota.
Jouluna pitää juoda ehdottomasti ruotsalaista Julmustia, maku on vähän cokiksen ja kotikaljan sekoitus tai jotain sinnepäin. Onneksi sitä saa jo suomen kaupoistakin joulunaikoihin, ennen piti käydä aina ruotsista. Samaa myydään ruotsissa pääsiäisenaikoihin Påskmustin nimellä.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.04.2009 22:51
Rakastan Pepsi Maxia. Juon sitä aina kun siihen on mahdollisuus. On ihme, että hampaani eivät ole kaikki pudonneet pois.

Juon myös mielelläni kahvia, varsinkin kouluni kahviossa. Juon kahvin siellä joka ikinen aamu, jonka takia kaikki keittiötädit tuntevat minut. Jos olen jossain kahvilassa, juon aina cappucinon.

Ainoa alkoholi mitä juon, on kuohuviini. Muuhun en koske, en millään.

Juon myös FUN-mehua johon sekoitan kivennäisvettä tai C-vitamiinitabletin. Yummy!
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.04.2009 23:08
Minun lemppareihin kuuluu Red Bull, johon olen ollut koukussa pariinkin otteeseen.. Onneksi olen päässyt myös irti
Toinen lemppari on tee, runsaalla sokerilla ja maidolla
Ja äidin tekemä sima on ihanata!
Ruoan kanssa tykkään juoda maitoa

Olen todella huono juomaan yhtään mitään ja moni ihmetteleekin, miten elän niin pienillä määrillä nestettä...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit