Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

tyttö vai poika?

Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.04.2010 15:19
Tein kans ton testin ja olen olevinaan "sukupuolineutraali"

" Naisellisuuspisteesi: -28
Miehekkyyspisteesi: -20

Miellän kyllä olevani mies puolinen.
Kirjoittanut: DarkSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.04.2010 21:48
Naispuolinen
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.04.2010 22:07
Koen olevani kohtuullisen tyttömäinen tyttö, mutta pärjään kyllä miesten seurassa kahden isoveljen kanssa kasvettuani. Eli joitakin poikamaisia piirteitä, joskin vähän.
Testi sanoi:

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2010 00:08

Lainaus: Marraskuu

Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huoli

Testi kato sanooki tollasii juttui jos on mies tai nainen, testi haluaa että kaikki on androgyyneja tai neutraaleja.
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.04.2010 08:10
No ei pidä paikkaansa Pointti on se, että kaikissa on edelleen feminiinisyyttä ja maskuliinisuutta, ja se oikeesti edistää tasapainoa jos tiedostaa ja on sinut molempien puolien kanssa. Ei se testi nyt yritä leimata ketään mieheks, naiseks, androgyyniks tai sukupuolineutraaliks, se vaan _antaa suuntaa_ siitä, millainen _vaikutat olevan_ niiden arvojen perusteella, mitä testiin laitoit. Esimerkkinä vaikkapa stereotypia siitä, ettei miehet osaa näyttää tunteitaan tai käsitellä niitä, jolloin ois ihan jees tiedostaa, ettei ole mitenkään paha tai ei-haluttava asia näyttää tunteitaan. Testi perustuu stereotypioihin, muttei kukaan (tai todella harva kuitenkin) meistä ole oikeasti tasan niiden stereotypioiden mukainen mies tai nainen - ei siis kannata häiriintyä siitä tuloksesta, kaiken kaikkiaan se on kuitenkin vain testi. Kunhan vain koitin saada ihmisiä ajattelemaan ja miettimään, miten hyvin testin tulos vastaa omaa minäkuvaa, ja jos ei vastaa, onko itsessä mahdollisesti tiedostamattomia puolia - vai onko testi kaiken kaikkiaan ihan pelkkää sontaa.
Kirjoittanut: Nightbreath (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2010 17:23
Heh. Testi antoi minulle tuloksen: Nainen ( Naisellisuuspisteesi: 8 Miehekkyyspisteesi: -6 )
Joo. On hyvä tiedostaa oma mielensisäinen toiminta. Ja olla tasapainossa. Mikä ei tietenkään tarkoita että pitäisi päästä tos testissä siihen keskelle. Vaan tuntea kaikki puolet itsestään ja hyväksyä ne.
Mä itse tiedostan että mussa on naisellisuutta... varmaan aavustuksen enemmän kuin miehekkyyttä. Silti ihan hetero ( ihan niinkuin se jotenkin siihen vaikuttaisi ).
Biologisesti olen mies.
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.06.2010 11:22
Testi antoi tuloksen:

"Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen ja melko vahvasti kumpaankaan sukupuoleen sitoutumaton - jopa sukupuolipakoilija."

Biologisesti olen tyttö, mutta testin vastaus on aika lailla totta. En anna sukupuolen ohjailla omaa toimintaani ja toisinaan tuntuu etten kuulu kumpaakaan sukupuoleen.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2010 15:07
Mielenkiintoinen testi ja aika kauheet kysymykset, en osannut päättää vituttaako vai naurattaako enemmän. Yllättäen, olen MIES ja mulla on ongelmia feminiinisyyteni kanssa. Itseasiassa (uskottaviempien testien & oman arvion mukaan) oon aika huolellisen sukupuolineutraali. Androgyyni. Biologisesti naaraspuolinen kyllä.

"45. Pidän värikkäistä vaatteista.
55. En tarvitse rintaliivejä.
57. Pidän masturboinnista.
59. En pidä lupauksiani.
66. Vastaan kotini siivouksesta.
78. Juon mielelläni olutta porukassa, jossa muut ovat miehiä. "

Kummallekkohan sukupuolelle esim. valehtelu antaa pisteitä? Entä masturbointi? Voi hyvää päivää. Ja entä jos on lauta? Saako siitäkin miinuspisteen naisellisuuteen? Eivv
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2010 16:01
Miespuoleinen ihminen olen, ja sitä tuskin tarvitsee kauaa mietiskellä. Oli vaatteet päällä tai ei
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.06.2010 14:12
"Olet nainen.

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Naisellisuuspisteesi: 32
Miehekkyyspisteesi: -22"
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit