Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syömishäiriöitä?

Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.05.2008 19:41
Katselikos kukaan kun eilen tuli 4D dokkari syömishäiriöisistä
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.05.2008 22:07

Lainaus: Unholysacrament

Katsoin sivusilmällä. Kamalia luurankolapsia...
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.05.2008 11:23
Sanottakoot nyt tähän minäkin että: Paranemaan päin mennään, paino noussu suhteellisen hyvin sieltä 40 kieppeiltä 50 lähelle (kuulemma pitäisi painaa jotain lähemmäks 60 lääkärin mukaan). Pystyis vaan pitämään tämän linjan päällä eikä sortuisi enää :/ Pelottaa välillä vaan, että pää halkee vaihteeksi..
  • Lähetetty: 13.06.2008 16:07

Lainaus: Avanlea

Minulla oli/on anoreksia. Ollut jo kolme vuotta. Siitä ei vaan pääse irti.. AIna ajattelee,että en ole tarpeeksi laiha ja kaunis. Vielä 5 kiloa ja sitten lopetan...

Sitten vielä 5kiloa ja vielä 5 ja vielä 5 ja taas 5... Ana on pitkäaikainen sairaus ja harva siitä on parantunut koskaan täysin..

Olisihan tämän tottakai voinut liittää edelliseen, mutta arvaa tajusinko..
Kirjoittanut: LadyDarkSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.08.2008 17:45
Itselläni oli vuosi sitten bulimia mutta eihän siitä tosiaan koskaan pääse eroon, aina kun tulee tunne että on täynnä niin tekisi mieli mennä vessaan antamaan ylen...
Ei syömishäiriön kanssa eläminen ole helppoa, sen olen huomannut. :/
Kirjoittanut: Lacrima (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.08.2008 22:39
mulla on/oli bulimia ja mä laihduin reilusti, mut kun mä lopetin yrjöömisen kaikki kilot tuli takas (ja vähän enemmänkin) mun broidi ei tiedä että mulla ois koskaan mitään ollukkaan ja siks haukkuu mua kokoajan läskiks ja käskee laihduttamaan. joten nyt mä taistelen aina pytynreunalla joka aterian jälkeen. se ois vaan niin helppoo ja sen jälkeen tulis se ihana tyhjä olo.
  • Lähetetty: 14.08.2008 18:29

Lainaus: Lacrima

se ois vaan niin helppoo

Itellä sama fiilis, että jos jättäis syömättä niin se olis vaan niin helppoa lähtee lenkille, kun on nälkä. Tosin elämässä pitää tulla niitä hetkiä, kun ei ole helppoa. Ei piä mennä sieltä missä aita on matalin vaan vaikka aidan läpi mielummin.

Lainaus: Unholysacrament

Tietääkö kukaan aijotaanko tuota näyttää uudelleen?
Kirjoittanut: parasiteroot (Nimetön)
  • • Muokkasi: parasiteroot
  • Lähetetty: 19.08.2008 02:55
Itselläni on kumpaakin, bulimiaa ja anoreksiaa.
Se vähän vaihtelee aina.
Joskus kun kamalasti tekee mieli jotain niin tulee ahmittua, mutta sitten tuleekin se kamala katumus, ja sitten äkkiä vessaan. Kovasti olen kyllä koittanut päästä tuosta tahallisesta oksentamisesta eroon.
Toisaalta taas tarkkailen hirveästi painoani ja saatan olla montakin päivää syömättä, ja juon vain vettä tai vähän tuore mehua.
Olen n.puolenvuoden aikana laihtunut n6 kiloa.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2008 09:25

Lainaus: parasiteroot

Toisaalta taas tarkkailen hirveästi painoani ja saatan olla montakin päivää syömättä, ja juon vain vettä tai vähän tuore mehua.

Koetahan edes vähän proteiinia ja suolaista safkaa. Ikävää on kun lihakset kaikki katoavat kun ne eivät saa ravintoa tarpeeksi. Ja vaikka suolan käytöstä varoitellaan joka mediassa, niin on aivan fakta et jos elimistön natriumpitoisuus menee liian alhaiseksi, tulee rytmihäröjä. Se ei oo kivaa se. Sköt om dig.
Kirjoittanut: parasiteroot (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2008 18:38
No ainakaan vielä ei ole lihakset päässeet katoamaan.
Olen kyllä ruvennut taas hieman paremmin syömään,
Onneksi omalla kohdallani tuo ei ole mennyt sentään ihan niin överiksi, sillä en halua kuitenkaan niin laiha olla että luut näkyisivät, se ei enää ole kovin kaunista.
Ja pakko sitä on syödä kun liikun aika kiitettävästi.
Enköhän vielä löydä sen kultaisen keskitien.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit