Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syömishäiriöitä?

Kirjoittanut: Avanlea (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.06.2007 17:24
Niin,tuli mieleen,että onko täällä muita,joilla on joku syömishäiriö? Tai on ollut? Tai jotain.

Ei kyllä kovin goottiaihe,mutta saa kai silti kysyä?
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.06.2007 17:51
*heilauttaa ujosti tassujaan* Anoreksia oli nuorempana.. :/
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2007 17:52
ja vaikuttaapi tuo nykyäänki vielä ihan joka päivä...
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.06.2007 20:22
tutullani on anoreksia..
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.06.2007 22:17
Mulla on ollu bulimia 8 vuotta.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.06.2007 23:03
Anoreksia on ollut ja voi kai sanoa että on vieläkin vaikka olenkin nykyään ihan normaalipainoinen.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 23:18
mä tunsin yhen joka sano että sillä on anoreksia. mutta se tapa millä se sano sen ni ei oikee vakuuttanu mua. mene ja tiedä
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.06.2007 08:53
Mulla on ollut anoreksia jo 3 kertaa enkä sitä tahdo takasin. Se on vakava sairaus.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.06.2007 12:56
Oon käynyt kaikki läpi. Anoreksian, bulimian ja ortoreksian. Vasta puol vuotta oltu kuivilla että viis vuotta siinä meni. Pakkohoitoa oli jossain vaiheessa mutta kävi niin että tulin omin toimin järkiini.
Loppujen lopuksi se on vain siitä kyse. ^ ^
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.06.2007 13:11

Lainaus: Cata

Oon käynyt kaikki läpi. Anoreksian, bulimian ja ortoreksian

olen tyhmä ihmine uja kysyn että mikä se ortoreksia on...(allekirjoittanut ei tiedä mistään mitään...)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!