Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syömishäiriöitä?

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.09.2011 12:35

Lainaus: Sharida

Asia tuli minulle kuitenkin täytenä yllätyksenä, hän on aina ollut niin positiivinen sekä elämäniloinen nuori nainen, etten voinut koskaan kuvitella hänen kärsivän mistään tuollaisesta. Varsinkin kun hän myönsi kärsineensä myös samaan aikaan masennuksesta, ajattelin että miten sokea minäkin olen voinut olla, kun en ole sitä nähnyt

Pakko kommentoida tähän. Monella "peruspositiivisella" ihmisellä syömishäiriö tai masennus voi vaikuttaa juurikin tuolla tavalla, että se elämänilo vaan korostuu. Itse käyttäydyn/käyttäydyin samoin vaikeina aikoina.

Minullakin on ollut syömisen kanssa ongelmia, joskus reilu viisi vuotta sitten syömishäiriö (ortoreksia/määrittelemätön) pahimmillaan. Nykyään oon melkoisen tasapainossa asian suhteen, vaikka se peikko sieltä tuskin koskaan täysin katoaa. Sen kanssa sitten eletään.
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.12.2015 13:52
Anoreksiaa olen sairastanut 8 vuotta. Välillä on parempia ja välillä huonompia hetkiä. Haluaisin parantua kokonaan, mutta se on helvetin vaikeaa.
Kaikki alkoi koulukiusaamisesta varmaankin. 13-vuotiaana tuli ekat laihdutusyritykset, pahimmillaan sairaus oli 16-18-vuotiaana. En varmaan kehtaa laittaa mittojani tänne ettei kukaan häiriinny siitä, mutta reippaasti alipainon puolella olin silloin ja olen edelleen; paino kyllä nousi jossain vaiheessa mutta taas olen vakavasti alipainoinen enkä halua lihoa yhtään. Painokontrollissa käyn ja se harmittaa ja ahdistaa. Kai tää on loppuelämän tauti. Kroonistunut kai.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!