Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syömishäiriöitä?

Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.06.2009 10:32
^Siis oonko mä jotenkin yksinkertainen vai miksi mä en tajua miten tuo nainen voi olla vielä hengissä?
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.06.2009 13:31

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

^Siis oonko mä jotenkin yksinkertainen vai miksi mä en tajua miten tuo nainen voi olla vielä hengissä?

Et oo yksinkertainen Aika monet ihmetteli siinä ohjelmassa myös samaa. Mutta siinä se muori keikkui ja painotan sanaa "keikkui" koska hän ei jostain syystä (hhmm.. mistäköhän?) voinut kävellä normaalisti vaan kävely oli todella vaivalloisen näköistä :S
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.06.2009 18:01
Todennäköisesti jalkapohjistakin oli kulunut kaikki lihakset ja rasva pois -> käveleminen sattuu. Siksi omituinen kävely :/ outoa kyllä että on vielä hengissä. Tuossa iässä jo luulisi sydän pettävän kun kärsii noin pahasta aliravitsemuksesta.
Kirjoittanut: DarkSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.07.2009 21:55
Mulla oli anoreksia... toivuin siitä parikuukautta sitte..
mutta ei se vielä kokonaan oo pois lähtenny
Kirjoittanut: Unikarma (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2009 23:07
Syömishäiriöitä 12 vuotiaasta, nykyään normaalipainoinen ja osaan syödäkin normaalisti.
Kirjoittanut: Utu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.08.2009 22:41
Jaa, ortoreksiantapaista on ollut ilmassa jo joitakin vuosia kausiluontoisena ilmiönä, mutta toisaalta mitään ei ole diagnosoitu. Toki näyttelijänlahjat auttavat ongelmien kätkemisessä mutta ortoreksian tapauksessa elämää hallitseva ravinto-arvojen pohtiminen ja terveyspakkomielteily kuittautuvat myös kovin helposti positiiviseksi itsestään huolta pitämiseksi. Tällä hetkellä elän kuitenkin suvantovaihetta ja elämääni hallitsen minä, ei ruoka.
Kirjoittanut: snowprints (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2009 12:32
anoreksia ollut nelosluokasta asti ja nyt amiksen kakkosella..
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.10.2009 02:32
Ystäväni kertoi taannoin kärsineensä syömishäiriöstä. Muistan vieläkin miten pieni ja hoikka tyttö hän oli kun tapasin hänet ensimmäisiä kertoja, oikea pieni keijukainen vaaleine hiuksineen. Asia tuli minulle kuitenkin täytenä yllätyksenä, hän on aina ollut niin positiivinen sekä elämäniloinen nuori nainen, etten voinut koskaan kuvitella hänen kärsivän mistään tuollaisesta. Varsinkin kun hän myönsi kärsineensä myös samaan aikaan masennuksesta, ajattelin että miten sokea minäkin olen voinut olla, kun en ole sitä nähnyt. Hän kertoi myös pahimmassa vaiheessa lenkkeilleensä monta kertaa päivässä ja oksensi melkeinpä kaiken mitä söi, koska hänen piti jotenkin purkaa sisällään vallinnutta ahdistusta. Onneksi ystäväni kuitenkin pääsi asian yli pitkän kamppailun jälkeen ja nykyään hän on normaalipainoinen nuori nainen. Enpä voi mitään muuta kuin olla tuosta suorituksesta hyvin ylpeä (:
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2011 18:59
Hauskaa, koska laihduin todella paljon muutama kesä sitten ja vanhempani epäilivät anoreksiaa... Ei pidä paikkaansa, sillä olenhan sentään 77-kiloinen 187-senttinen.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2011 22:54
Kait mullaki nyt jonkilaine syömishäiriö on. En syö sillonko on näläkä vaan syön sillonko huvittaa. Saatan olla pitkään syömättä ja sitte syyä palijo. Saatan kans syyä sillo ko ei oo näläkä vaikka en siitä tykkääkkää mut sillonko syön ni jään siihe kiinni ni aina tulee mielee et ''Nyt tekis mieli vaikka sitä.'' Sitte mua sanotaan anorektikoks. Sisko tykkäs enne laskia mun kylykiluita.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit