Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syömishäiriöitä?

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.10.2007 20:49
No, mä olen no-life käpykylästä. Nothing to lose.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2007 20:56
Noh, eikös tällä laudalla ole lueteltu myös mielenterveys- ja parisuhdeongelmia, joten kyllä nyt yhdet syömishäiriöt seassa menee... :/
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.10.2007 20:59
Ja onhan aika suuri osa vielä ihan anonyymejä kun vain pieni osa on julkistanut kuvansa.. Joten hankala kehenkään liittää kertomuksia..
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.10.2007 21:05
Ehkä olen itse ekstravarovainen, kun liikun samalla nickillä melkein joka paikassa. Mutta voin nyt sen verran myöntää, että ikäviä kokemuksia topicista on täälläkin suunnassa. Ei siitä sen enempää. Jatkakaa toki.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 26.10.2007 21:55

Lainaus: Deadboy

täysin masentuneena ei elämässä ole oikein mitään iloa mistään niin mässyttely on niitä ainoita ja sitten turvautuu siihen liian usein.

Mulle aistuu ruoka paremmin ku oon onnellinen...masentuneena en jaksanut tehä ruokaa,saati sitten syödä sitä.

Mutta aiheeseen...ei ole ollut mitään syömishäiriöitä.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.10.2007 09:11
Ei tarvita ku pieni asia ja kaikki lähtee taas...
Niin helposti voidaan särkee mun nyt hentoinen terveys ja saada taas anoreksiaan.. Vaikka nytkin toiset pelkää mun olevan liian laiha ja syövän liian vähän, en oo vuotee ainakaa syöny normaalisti jossen pitempäänkin. Mua koulussa kauhistuttaa se helvetin ruokamäärä, jotka osa luokkalaisista lappaa lautaselleen ja vielä jaksaa kaiken ahtaa mahaansa. Sinä vaiheessa näyttää jo, että omaki annos, joka on tuskin kolmannes siitä toisen lautasesta, on ihan liikaa ja häpee sitä, että syö niin paljon..
Inhottaa kattoa ku toiset todella kasaa ruokaa lautasen kukkuralleen, niin, että siinä ois jo mulle 3 päivän ruoat... En ikinä vois mättää sellasia määriä! Mä syön tän viikon ja ensviikon vain salaatteja.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.10.2007 16:36
Haluan laihtua vielä vähän.. nykyisestä 160/48 paino siihen 47-46kg niin hienoa..
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.10.2007 17:56

Lainaus: Deadboy

Eli syöminen ja mässäily voi tuottaa masentuneelle enemmän mielihyvää kuin ei-masentuneelle.

Useimmiten masentuneelle käy niin (tarkoitan nyt muuten tällaista ei-niin-vakavaa masennusta, ei missään nimessä pitkäaikainen masennus), että kaikki mielihyvä ja mielenkiinto katoaa, myös ruokaa kohtaan.
Tämä on se tyypillisin piirre.

Sitten on sellaisia masentuneita, joille juuri tulee tää ruokapakkomielle.
Mä olen kohta ole ollut kuukauteen koulussa ja väistämättä musta tuntuu, etten muuta teekään kuin syön ja nukun. Melkein v-tuttaa, ettei mun depiksessäni oo tätä ruokahalun katoamista...

//tää menee enemmän masennuksen puolelle.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.10.2007 17:58

Lainaus: FrozenCorpse

Haluan laihtua vielä vähän.. nykyisestä 160/48 paino siihen 47-46kg niin hienoa..

En suosittele. Mutta itsehän päätät.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.10.2007 18:19

Lainaus: Heetteri

Ehkä olen itse ekstravarovainen, kun liikun samalla nickillä melkein joka paikassa.

Minulla taas nikki vaihtelee ja täällä ei ole tullut kerrottua paljon mitään mistä minut voisi tunnistaa joten uskallan olla suht avoin.

Ei ole syömishäiriötä, vaikka ruoka minulle mörkö onkin. Laihtua voisi, mutta ennemmin vain ahmin ja lihon ja valitan surkeaa oloani. Enää en oksentele ja syön kouluruuan. Vuosi sitten oli eri juttu, mutta parempaan päin sen kanssa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!