Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syömishäiriöitä?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.10.2007 18:22
Minä taas olen vieläkin liian laiha, 166/48 Eikä sekään auta, että unohdan syödä melko usein, enkä jaksa syödä kerralla paljoa. Vähän mutta usein siis, mutta se "usein" tuppaa unohtamaan. Tyhmä minä, mutten tätä silti tahallani tee. Mutta nyt syömään -->
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.10.2007 20:49
Minä en syö, mutta jatkan paisumista ikuisuuksiin.
On se aineenvaihdunta immeisillä niin erilainen.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.10.2007 20:55

Lainaus: blackwolver

masentuneena en jaksanut tehä ruokaa,saati sitten syödä sitä.

sama minulla.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.10.2007 21:00
Mulla oli taas masentuneena niin,etten jaksanu liikkua,mut karkkia tuli kyl syötyä :/ Päivät oli niin shittiä täynnä, et sitä sai sit hyvää oloa suklaasta yms. -.- Ja sen nyt kyllä näkee! Nyt kyllä suunnittelin itelle tosi hyvän "elämäntapamuutos"-ohjeen ja se on jopa toiminu! Ei tuu sellasta oloa, et pakko ahmia ahmia ahmia ja sit oksentaa. Onneksi, koska jos vielä jatkaisin entiseen malliin, niin mulla tuskin olis enää hampaita suussa kymmenen vuoden päästä :S
  • Lähetetty: 27.10.2007 21:04

Lainaus: Heetteri

Jotenkin itselleni käsittämätöntä miten jengi luettelee täällä häiriöitään kuin apteekin hyllyltä, osa jopa melkein ylpeinä siitä että heillä on sellainen kokoelma. Itse en näin kipeästä asiasta osaa, tai edes halua puhua kaiken kansan nähtävissä olevalla foorumilla. Call me stupid and closed-up.

totta. mutta itsellä on helppo puhua mun ongelmista koska ne on tavallaan mennyttä aikaa. olen joskus pahimpina aikoina salannut ja kieltänyt kaiken. sitten jossain vaiheessa muutama vuosi sitten tajusin että syömishäiriöstähän minä kärsin, lääkärit sen mulle monesti sanoi ja minä kielsin. sitten tajusin ja koitin parantua. oonkin nyt jo tukevahkossa kunnossa ja tälläki hetkellä ahistaa kun tunnen itseni lihavaksi ja kaksoisleuka tuntuu roikkuvan kohta tissien kohalla. mut oon sen päättäny että en ala anoreksiaa sairastamaan enää vaikka ikuinen lihomisen pelko miulla onkin. haluaisin siitä eroon mutta se vaatis jonki sortin lisäterapiaa vielä, vihaan kallonkutistajaani.
  • Lähetetty: 27.10.2007 21:05

Lainaus: raavittu

Onneksi, koska jos vielä jatkaisin entiseen malliin, niin mulla tuskin olis enää hampaita suussa kymmenen vuoden päästä :S

voimia siulle toivottavasti onnistuu
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.10.2007 11:37
Kaikista rasittavimpia ovat ne ihmiset, jotka jo ovat hoikkia, mutta sitten kerjäävät huomiota muka hankkimalla itselleen "syömishäiriön" - kyllä, todistettavia tapauksia myös omassa lähipiirissäni. "Mä...oon..jo syöny tänään.." sanottuna läpinäkyvän mukapeittelevään sävyyn, tai "voi ei, en mä jaksa enää yhtään palaa tätä, mähän söin jo kaksi haukkausta, mun maha on mennyt niin pieneksi...mut en halua puhua siitä." -tyyliset letkaukset saavat minut raivon partaalle. Tämä sopii muuten myös Diivailu -ketjuun.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.10.2007 11:48

Lainaus: Heetteri

tai "voi ei, en mä jaksa enää yhtään palaa tätä, mähän söin jo kaksi haukkausta, mun maha on mennyt niin pieneksi...mut en halua puhua siitä." -tyyliset letkaukset saavat minut raivon partaalle.

Minullakin on eräs esimerkki tällaisesta käytöksestä. Eräs entinen luokkatoverini lähetti ykskaks viestiä, että "Minulla on vissiin yks syömishäiriö, ruoka ei maistu ja oksentelen " vaikka en ollut pitänyt mitään yhteyttä.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.10.2007 12:11

Lainaus: DeadlyNightshade

"Minulla on vissiin yks syömishäiriö, ruoka ei maistu ja oksentelen "

Heh, kuulostaa ihan yhdeltä minun tutultani. Todella ärsyttävää käytöstä, koko ajan pyöritetään keskustelua oman navan ympärillä: "mä oon 170cm pitkä ja painan 45kg, mä oon niin lihava. Pitää laihduttaa semmoset 10kg". "Voi ***** mä voi syödä mitään ku oon niin paksu"...Argh!
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.10.2007 12:29

Lainaus: Lilith

"mä oon 170cm pitkä ja painan 45kg, mä oon niin lihava. Pitää laihduttaa semmoset 10kg". "Voi ***** mä voi syödä mitään ku oon niin paksu"...

Ai että. Tuollaista on niin "kiva" kuunnella. Mua ärsyttää myös se, että laihat ihmiset valittavat olevansa lihavia lihavien ihmisten seurassa. Meidänkin luokalla oli tyttö, joka oli suht normaalipainoinen ja valitti aina sitä kuinka lihava oli ja kuinka pullealta hän näyttää ja aina juuri silloin, kun me luokan paksuimmat varmasti oltiin kuulemassa -.- Eipä siinä mtn, kerran sitten yksi pyöreä hänelle sanoikin vitsillä, että kannattaa kokeilla ihmedieettiä. Eipä sen jälkeen tyttö kitissyt painostaan.

Lainaus: AuroraBorealis

voimia siulle toivottavasti onnistuu

Kiitos, kyllä se onnistuu, uskon ainakin niin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!