Gootti.net

Onko ihmisen pituudella / leveydellä väliä?

Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.07.2007 12:12

Lainaus: rumanaama

Halaus näin lauantai-illan kunniaksi teille kaikille, olitte sitten lihavia, laihoja tai mitä tahansa, kaikilla on paikkansa tässä maailmassa ja kaikki ollaan samanarvoisia ulkonäköön katsomatta. Meillä kaikilla on oikeus olla ja elää täällä sellaisina kuin itsestä tuntuu hyvältä ja parhaalta. Pitäkäähän lippu korkealla nyt ja aina.

Kauniisti sanottu. *koittaa piristyä* Minä tarvisin hirveesti läheisyyttä ym. mutta en enää kehtaa/uskalla heittää kuteita päältä ja änkeä itteeni kenenkään miekkosen syliin kun oon alkanut häpeemään ruipeloa olemustani. *sad*
Kirjoittanut: Myy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.07.2007 12:50
Olis tekopyhää väittää ettei ulkonäöllä/-muodolla ole väliä. Vaikka turha mun olis tulla ketään haukkumaan tämän näköisenä. Paljon parempi olis jos kaikki arvostelijat pitäisivät loukkaavat kommentit omana tietonaan.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.07.2007 09:08
eihän sillä väliä pitäisi olla, mutta aina ennen kuin ihmistä tuntee, tulee katsottua ulkoista olemusta. Siinä sitten tehdään omat mielikuvat, jos ei tietoisesti niin tiedottomasti ainakin. Ja nimenomaan ulkoisesta olemuksesta tehdään kuvitelmat siitä millainen se henkilö on, ja silloin siihen vaikuttaa pituus sekä leveyskin. Vasta kun ihmiseen tutustuu paremmin, niin voi sanoa ettei se ulkomuoto enää merkkaakaan mitään.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.07.2007 19:28
ei ihmisen koolla ole minulle mitään merkitystä kun ajattelen ystäviäni. Minulla on erikokoisia ystäviä ,ja jotenkin vain ystävät näkee omalla tavallaan kauniina sellaisina kun he ovat, koska he ovat mukavia ihmisiä. Ei minulla ole mitään ennakkoluuloja minkään kokoisia ihmisiä kohtaan, eihän se luonteeseen vaikuta, ja luonne on se tärkein.

Se mitä tulee seurustelukumppaniin on tietysti vähän toinen juttu. Jotenkin en vaan osaa ajatella itseäni lyhyempää miestä miehekseni. Samankokoisia vielä voi olla, mutta mies ei saisi olla lyhyempi. Se on vaan jotenkin tuntuu häiritsevältä. En minä koskaan kiinnitä mitään erityistä huomiota tai ala tuijottaa jos jossain kävelee pari, jossa nainen on pitempi, mutta itse en vain osaisi olla niin. Siihen ei ole sen erikoisempaa selitystä, koska en tiedä miksi tälläinen ajatus on vaan sisäistynyt päähäni. Ja kun vielä itse olen 172cm niin kaikki miehet tuntuu olevan siinä samoissa... mikäköhän on Suomessa miesten keskipituus??

Olisi myös kiva kuulla miesten mielipiteitä, miten naisen pituus vaikuttaa seurustelukumppania valitessa ,onko se miehelle niin tärkeä asia ,että saa olla pidempi ja muutenkin isompi?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.07.2007 19:41

Lainaus: Kuutar

Olisi myös kiva kuulla miesten mielipiteitä, miten naisen pituus vaikuttaa seurustelukumppania valitessa

Kyllä se itseä lyhempi nainen on jotenkin mukavammantuntuinen kainalossa. Tosin kun ite oon 195 cm niin nainen voi olla aika pitkäkin
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2007 21:18
En jaksa sanoa etteikö koolla olisi jonkinlaista merkitystä.
Tottakai katson ihmisessä ensimmäisenä ulkonäköä, mutta en valitse kavereitani sen perusteella onko pitkä vai lyhyt ja laiha vai tukeva.
Henkilökohtaisesti pidän pienikokoisista naisista, koska olen itsekin pikkuinen. En kuitenkaan menisi väittämään ettenkö voisi myös seurustella pidemmän tai isomman naisen kanssa, siinä vaiheessa luonne ratkaisee.
Kirjoittanut: taiteiliavihannes (Jäsen)
  • • Muokkasi: taiteiliavihannes
  • Lähetetty: 27.07.2007 21:52

Lainaus: Myy

Paljon parempi olis jos kaikki arvostelijat pitäisivät loukkaavat kommentit omana tietonaan

Tismalleen niin. Selkään puukottaminen ja selän takana juoruaminen on myös inhottavaa ja jostain kautta se totuus aina julki tulee.

Ja itse aiheeseen: Olen myöskin tällä kannalla, että en valitse ystäviäni ulkonäön perusteella. "Ensiensivaikutelma" tulee ulkonäöstä, mutta sen jälkeinen kuva henkilöstä saattaa olla aivan erilainen, mitä ulkonäön perusteella tulee mieleen.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2007 00:39
Itse pidän tosi paljon 190 senttisistä miehistä, mutta ei se mikään pakko ole, vaan pikemminkin ihanne Ja luonne se määrää, ei pituus, eikä leveys.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.08.2007 11:44
Minulle ystävissä ei todellakaan ole väliä miltä näyttää,olkoon vaikka pissiliisan näiköinen, kunhan EI luonteeltaan. En todellakaan valitse ystäviäni näön perusteella. Luonne on se mikä ratkaisee,jos joku ns. pettää minut ni eihän se ole ystävä. Ystävä on semmonen joka ottaa ystävänsä sellasina ku ne on,kaikkine puutteineen. Ja kumppanin kanssa sitten,tottakai silloin kiinnittää hieman enemmän ulkonäköön huomiota. Mutta ei leveydellä ole minulle mitään väliä kumppanista : D tai pituudessa.
Kirjoittanut: Unenvarjo (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2007 11:50
Minusta on kiva jos mies on pitempi. Tosin harvoin olen itseäni lyhyempiin aikuisiin miehiin törmännyt. Mulla kun tätä pituutta on huimat 155 cm niin rakkaani, joka on 175 cm, tuntuu hyvinkin pitkältä tapaukselta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit