Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko ihmisen pituudella / leveydellä väliä?

Kirjoittanut: Magica De Spell (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.07.2010 22:54
Hehee, olen kyllä aikamoinen näky kävellessäni veljeni kanssa kaupungilla, hän kun on liki kymmenen senttiä minua pidempi. Kauempaa katsottuna näytämme vierekkäin seistessämme ihan normaalimittaisilta, mutta lähemmäs päästyään ihmiset tajuavat, kuinka pitkiä oikeasti olemme.

Pitkä mies olisi kyllä ihan jees, mutta arvioin loppujen lopuksi ihmisiä ihan muiden kriteerien kuin pituuden perusteella. En siis voi henkilökohtaisesti ymmärtää sellaisia ihmisiä, jotka tahtovat kumppaninsa olevan tietyn pituinen. Miehet tuntuvat tahtovan itseään lyhyemmän naisen ja naiset itseään pidemmän miehen (raju yleistyshän tämä on, mutta tuntuu silti pitävän yllättävän usein paikkansa), mutta onko mitään järkeä suoralta kädeltä torjua joku vain pituuden tai sen puutteen vuoksi? Ideaali-ihmistä ei ole olemassakaan, joten miksei sitten joustaisi pituusvaatimusten kanssa?
Kirjoittanut: TyynePred (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.10.2010 21:32
Ei ainakaan minun mielestä ole, saa olla vaikka 120 cm tai 200 cm jos itse tykkää siitä millainen on.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.10.2010 11:20
Oma ukkoni on minua ratkaisevan sentin tai kaksi lyhyempi. Eipä se minua sinänsä haittaa, korkkareita ei ehkä tule käytettyä. Leveyttä miehelle saisi minun puolesta tulla lisää, kun itse olen vielä tämmöinen amatsoni niin kaverin hoikkuus vielä korostuu.

Mutta eipä sillä ihmisen koolla ole väliä jos joku nyrjähtää sydänalassa.
Kirjoittanut: heidimariela (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2010 14:54
en itse todellakaan luokittele ihmisiä painon tai pituuden peruusteella.
Ainoa asia minkä olen huomannut niin jotkut todella ylipainoiset tai
todella anorektiset ihmiset saattavat omata hyvin huonon itsetunnon mikä
aiheuttaa sitä että he eivät halua tutustua, tai olla tekemisissä muiden kanssa,
ovat usein ns. sisäänpäin kääntyneitä, heihin on vaikea ottaa kontaktia millään
tavalla. Tai sitten he eivät näytä sitä sisäistä pahaa oloaan ja yrittävät sivuuttaa sen
pätemällä ja olemalla ylimielisiä. Nyt en tosiaankaan tarkoita kaikkia, vaan osaa.
Kuitenkin hyväksyn ihmiset sellaisena kuin ovat, en juurikaan ketään katso
kriittisellä silmällä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2010 10:56
Omalla kohdallani olen huomannut, että ensivaikutelma voi pettää pahan kerran. Hyvin usein käy niin, että hieman negatiivisen tai arveluttavan ensivaikutelman luonut ihminen osoittautuukin todella fiksuksi ja miellyttäväksi persoonaksi. Hyvä itseluottamus ja -tuntemus tekee heistä sellaisia. Toki päinvastaisiakin esimerkkejä on, mutta erityisesti noissa tilanteissa omatunto aina muistuttaa, että onko pakko aina päätellä ihmisistä vaikka mitä ihan toisarvoistenkin asioiden perusteella tai olla niin perusepäluuloinen. Käytöstavat ja käyttäytyminen yleensäkin on loppujen lopuksi mielestäni se, joka tekee ihmisestä viehättävän tai vastenmielisen, mutta tietysti siitä ei välttämättä saa käsitystä pelkän ulkomuodon perusteella. Samoin se, kun ihminen viimein avaa suunsa: mitä sieltä tulee ja millä tavalla, kertoo paljon enemmän ihmisestä kuin ulkomuoto. Realiteetti lienee kuitenkin, että ulkomuoto väkisin vaikuttaa asioihin, halusimme tai emme. Sen vuoksi, mitä yleisesti koetaan tavoiteltavana, ja sen vuoksi, ettei aina ole mahdollisuutta tutustua jokaiseen ihmiseen pinnan alle saakka.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2011 23:58
Eipä sillä ainakaan omalla kohdalla ole kauheasti väliä.Kavereistani löytyy kaiken kokoisia ja näköisiä ihmisiä jotka kelpaavat minulle juuri sellaisina kuin ovat Itsekään kun en ole koskaan ollut missään mallin mitoissa niin ei ole ollut paljoa varaa haukkua jotain ihmistä koon perusteella.Koska tiedän kokemuksesta miten paljon se voi satuttaa kun arvosteellaan pelkän ulkokuoren perusteella.
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2011 11:45

Lainaus: Magica De Spell

Minulta meni hirveän pitkään prepata itseni käyttämään korkokenkiä julkisilla paikoilla, mutta nykyään kymmenenkin sentin korot sujahtavat jalkaan kuin vettä vain. Tajusin nimittäin, että vaikka kyyristelisin ilman kenkiä, olisin silti pidempi kuin suurin osa suomalaisista. Miksen siis olisi pitkä kunnolla ja käyttäisi samalla upeita kenkiä? Olen myös huomannut, että minua tuijotetaan joka tapauksessa kaupungilla, eikä silloin muutama lisäsentti tunnu missään.

Aivan samoilla linjoilla mennään, olen vielä sinua muutaman sentin pidempi ja nyt vasta parikymppisenä olen uskaltanut alkaa käyttämään ihania ihania korkokenkiä En tosin luultavasti paljon yli 10 cm korkeita korkoja jalkaani laittaisi mutta ei tuo 10 lisää juuri tunnu näillä korkeuksilla missään, niinkuin jo sanoitkin. Onhan se nyt kymmenen kertaa kauniimpaa kun pitkä ihminen kantaa joka senttinsä selkäsuorassa kun että yrittää kyyristellä ja näyttää lyhyemmältä. Itse en antaisi senttiäkään pois (enkä kyllä ottais yhtään lisääkään)! Minusta on ihana nähdä pitkiä ihmisiä, varsinkin naisia kaupungilla kävellessä, olkaa naiset ylpeitä pituudestanne Ja tämä pätee myös lyhkäsempiin ihmisiin, ei se pituus vaan itseluottamus. Myös lyhyet ja sirot synkiö naiset ovat aivan jumalaisen näköisiä.

Painolla ei oikeasti ole minulle mitään väliä. Olen itse ollut reilusti ylipainoinen ja nykyään normaalipainoinen ja omakohtainen kokemus ylipainoisena olosta on tehnyt minusta tuon asian suhteen aika nöyrän. Tietysti jos paino uhkaa terveyttä, kummasta tahansa ääripäästä, niin silloin saa olla huolissaan, muuten kaiken näköisten ja kokoisten ihmisten olemassa olo on ihanaa.

Oma mies sattuu olemaan pari senttiä minua pidempi, mutta en kyllä koskaan ole ketään pituuden takia katsellut. Vähän tuolle miehelle sais kyllä massaa tulla, mutta on siinä silmänruokaa minulle. Kyllä jos pääsen takaisin vähän lähemmäksi muuttamaan niin rupean tekemään sille kunnon kotiruokaa että paino hiukan nousee
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.08.2011 13:33
Nöyrät anteeksipyyntöni, mutta saatan kuulua juurikin siihen ryhmään, jonka pupillit kääntyvät kadulla turhan herkästi hyvin pitkiin naisiin. Kun itse on huimat 160 cm pitkä ja koroillakin muita lyhyempi, niin en voi olla ihailematta pitkiä, ryhdikkäitä ja korkokengillä varustettuja naisia. En voi ikinä olla samalla tavalla näyttävä, joten pitää tyytyä ihailijan osaan.:P Ainut toivoni on yrittää näyttää joltain keijukaiselta, mikä ei sekään ole varsinaisesti onnistunut. Mutta onhan ne maahisetkin ihan kivoja.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2011 14:14
Itellä sama vika tuon pittuuden suhteen..Kaveri on n.170cm..Koroilla sen 185cm:/ Itse huikeat 157cm jota yritän kovasti venyttää plattareilla Tosin en ole ikinä halunnut olla mikään pitkä, vaan lyhyenä olen selviytynyt elämästä loistavasti.
Eipähän tarvitse pelätä että mies olisi lyhyempi
En myöskään ole hammastikku, joten se välillä häiritsee..Vaatteita on vaikea löytää koska kaikki on tehty hoikille ja pienille..
Suurinosa kavereistani on hoikkia ja pitkiä ja kauniita jne jne, joten en aina tunne oloani kovin vakuuttavaksi naisena.
Mutta näillä mennään, ehkä muu olemukseni kompensoi näitäkin puutteitani
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2011 15:14

Lainaus: Myria

Nöyrät anteeksipyyntöni, mutta saatan kuulua juurikin siihen ryhmään, jonka pupillit kääntyvät kadulla turhan herkästi hyvin pitkiin naisiin

Ihailua on aina ihana saada osakseen, ei sitä tarvitse anteeksi pyydellä, myönnän itsekin joskus (aina kun huomaan) tuijottavani todella pitkiä naisia, mutta pelkästään hyvällä
Pidemmät ihmiset kadehtivat lyhyempiä silloin tällöin ihan siinä missä lyhyemmät pitempiäkin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit