Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko ihmisen pituudella / leveydellä väliä?

Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.03.2010 22:08
Joo osassa tapahtumissa on (minutkin alas komennettu joskus). Mutta sitten voi koettaa päästä lähemmäksi
Kirjoittanut: Dada (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.04.2010 00:00
Eipä ole noilla väliä, kunhan henkilö on sinut itsensä kanssa tai vaihtoehtoisesti yrittää edes normalisoida painoaan, eikä vain valita, että pitäisi... (Ja tiedän kyllä, että ei se niin helppoa ole.) Itselläni on kavereina sekä tosi lihavia, että anorektisia ihmisiä.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2010 15:46
Kumpa äitikin tajuaisi tuon.... Hänen mielestään pitäisi olla kokoa 0. Eli mun pitäis painaa se 60kg tällä 181 sentin pituudella ja käydä raskais töissä -.-
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.04.2010 13:59
^Yök, tuollaisille äideille sanotaan että huolehtii vaan omista ongelmistaan.
Mun äiti taas on ylipainoinen ja on vastaavasti omalla tavallaan "kannustanut" mua aina että "etpä säkään sille mitään voi" tai "tällainen sä sit oot aina ja piste". Ettei muka ihminen voisi vaikuttaa painoonsa millään tavalla, vaikka luulen että hän yrittää sillä vaan itselleen uskotella ettei hän mahda sille asialle muka mitään.
Eipä tuolla painolla pitäisi olla merkitystä muuta kuin ihmiselle itselleen...
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2010 13:37
Minulle ihmisten painolla ei pahemmin ole minkäänlaista merkitystä, ennen kuin se menee sairaalloisen puolelle (molemmissa käyrän päissä) tai siitä on ihmiselle itselleen haittaa. Mielestäni se on jokaisen oma asia, mitä painaa ja miltä näyttää. Tämä koskee lähinnä niitä jotka tunnen/tiedän/eivät ole vieraita (ensivaikutelma ja sitä rataa).

Samalla ahdistaa oma raskaudenjälkeinen paino. Olen aina ollut hoikahko normaali, ja nyt... Koko kun on lähempänä XL:ää, on itku lähellä. Onneksi sektion jälkeinen liikuntakielto päättyy virallisesti lauantaina ja pääsen punttikselle. Kiloille kyytiä! (Mikä saattaa olla äärimmäisen hankalaa. Olen hirveä herkkuahmatti.) Aivan samaan painoon en aio takaisin (57 kg, 171 cm). Jos sinne 63 kiloon pääsee ja siihenkin saa mahtumaan kasan lihaksia, olen tyytyväinen. Näytin tuolloin aivan sairaalloisen laihalta ja no, sairaalta, mutta itse tykkäsin. Lähipiiri oli lähinnä kauhuissaan. Ollut hirveä kriisi se, että vyötärönympärys onkin 85 cm eikä 68 cm... Kun pukeutumisessakin olen aina keskittynyt korostamaan sitä kapeaa uumaa. Tässä sitä sitten opetellaan edes jotenkin repimään jotain hyvää tästä uudesta ulkomuodosta. Eli minua ei niinkään kiinnosta muiden, kuin itseni koko . Itsekeskeinen tai jotain?

Ja alkuperäiseen aiheeseen; kyllä sillä jonkin verran on, kun - minä ainakin - alitajuisestikin annan ensivaikutelmalle kuitenkin sen oman painoarvonsa. Pyrin siihen, etten antaisi ulkonäön vaikuttaa liikaa, varsinkin kun itse tiedän sen voivan johtaa äärimmäisen pahasti harhaan, mutta poikkeuksia on. Ja vaikka olisi kuinka laiha/kaunis/komea/kiinnostavan näköinen, jossei siellä pärstän toisella puolen ole mitään sen kummempaa niin se kauneus rapisee aika nopeasti. Eräskin ystäväni ulkonäöllään oli alkuun karkoittaa minut (ei liittynyt kokoon mitenkään), mutta tutustuttuani en ikinä vaihtaisi häntä pois :>. Aivan ihana persoona on hän.

(Ja pakko myöntää, että kyllä tuo aviomies on ihan kiva lihaksineen ja leveähköine harteineen... )
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.04.2010 17:28

Lainaus: Orthoxina

Eli minua ei niinkään kiinnosta muiden, kuin itseni koko

Sama täällä, omaa leveyttään ja pituuttaan tulee vahdittua mikroskoopin kanssa. Muut saavat näyttää melko lailla siltä kun näyttävät, ei siinä nyt mitään kunhan itsetunto on hyvä. Vaikka olisi kuinka leveä/ laiha, hyvä itsetunto kaunistaa sitäkin enemmän.

Eli kaveritasolla ei minua kovinkaan haittaa ulkonäkö mutta auta armias, jos yritän seuralaista katsoa... Minulla on sisäänrakennetut kriteerit. Pojan pitäisi olla keskipitkä, ei hirveän laiha ja tytön pitäisi olla melko lyhyt, hieman ehkä ylipainoinen... Älkää kysykö, minusta on nättiä jos on jotain mistä ottaa kiinni.
  • Lähetetty: 26.04.2010 14:51

Lainaus: aNightingale

Älkää kysykö, minusta on nättiä jos on jotain mistä ottaa kiinni.

Pelottavaa. Itse olen naispuolisten kanssa samoilla linjoilla, joko luonnostaan ylisiro/laiha, tai sitten runsas. Ja tietenkään kumpikaan kriteeri ei sitten kuitenkaan päde itseeni ...
  • Lähetetty: 26.04.2010 15:27

Pelottavaa

Mitä? Kuvitteles nyt vaikka halaavasi kasaa luita ja nahkaa. Ei se kiva ole, toisen pitäisi olla pehmeä ja lämpöinen... Minulle se luo turvallisuudentunteen.

Vaikka saahan muut olla mitä mieltä tahtovat, minusta vain on nättiä kun toisella oikeasti muodot näkyvät.
  • • Muokkasi: Orthoxina
  • Lähetetty: 26.04.2010 17:05
Apua XD. Mulla jäi lause kesken............. Siis tarkoitukseni todellakin oli kirjoittaa, että pelottavaa kuinka joku voi olla niin samoilla linjoilla. Tai jotain. Päässä ei liiku mitään, eikä tainnut liikkua paljon tuolloinkaan. Oli siis tosissaan tarkoitus kauhistella pelottavan samankaltaista makua (tai jotain, ei edelleenkään mitään hajua. Kiesus, noloa '...)

Ja niin. Selvennykseksi yhteenveto; KOMP, ja tottakai niitä muotoja saa, ellei jopa pidä olla. Ja että sitten toisena ääripäänä pidän myös - eääh, sanat katoaa! - muodottomuudesta. Siis siitä, että on rikollisen siro ja norja ja suorastaan androgyyni ulkomuodoltaan. Ymmärsiköhän kukaan?

//muoks. sanomaa ja typoja.
  • Lähetetty: 27.04.2010 15:05

Oli siis tosissaan tarkoitus kauhistella pelottavan samankaltaista makua

Eli tämäkö tarkoittaa siis sitä että minä ja Orthoxina metsästämme samankaltaisia tyttöjä? Silmät liikkuvat samojen tyyppien perään?

Noniin, taistelu siis alkakoon.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit