Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko ihmisen pituudella / leveydellä väliä?

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.06.2007 21:40
Kysyisin vaan mielipiteenne siitä kun jotkut ihmiset katsovat paljon ihmisen kokoa. Jos hän on vähän "isompi" niin se on heti 'hyi kamala'.
Ihmetyttää miksi se vaikuttaa niin paljon O.o

Ja anteeksi jos joku tämmöinen aihe on jo jossain

Ylläpito muokkasi: Otsikkoa päivitetty.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2007 21:43
pituussuunnassa se häiritsee koska minä olen vaivainen kääpiö "166cm"
"mutta silti pippurinen "
mutta eihän se ylipaino/alipaino ihmisen luonnetta muuta miksikään. Vai muuttaako ?
  • Lähetetty: 14.06.2007 21:45

Lainaus: nocturnal_chimaira

mutta eihän se ylipaino/alipaino ihmisen luonnetta muuta miksikään. Vai muuttaako ?

Ei muuta ei. Siksi sitä ihmettelenkin.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.06.2007 21:51
Minä en myöskään katsele toisten kokoja Ihan samahan se on, kunhan on itse tyytyväinen. O.o
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2007 21:54
Ei muakaan häiritse kenenkään koko. Yritän kiinnittää huomiota paljon tärkeämpiin seikkoihin.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.06.2007 22:00
Tosin; välillä inhotuttaa ne laiheliini pojat mitä ne nyt onkaan jotain glamrockareita? No kuitenkin. Sen verran katson kokoa. Miesten kuuluu olla semmosia isoja, turvallisia
  • Lähetetty: 14.06.2007 22:03

Lainaus: CybellaTraurig

Miesten kuuluu olla semmosia isoja, turvallisia

Sano tuo Chrystalikselle Se on semmonen kamala tikku.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.06.2007 22:04

Lainaus: CybellaTraurig

Miesten kuuluu olla semmosia isoja, turvallisia

Minulla on siis mies.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lilith
  • Lähetetty: 14.06.2007 22:18
Ei minulle ainakaan ole kenenkään koolla tai pituudella väliä. Ainoastaan kaupungilla saatan ihmetellä jos joku vastaantulija on esim. äärimmäisen laiha tai lihava, tai pitkä. Mutta ei sekään niinkuin siltä kannalta että "hyi", vaan se vaan pistää ns. persoonallisena piirteenä silmään niinkuin kaikki muukin persoonallinen kaupungilla menijä

Itse olen suhteellisen paksu ja lyhyt (n.160cm).
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.06.2007 22:20
On hauskaa, miten 90% ihmisistä sanoo aina, ettei fyysisillä seikoilla ole mitään väliä. Silti 90% on kuitenkin sisimmässään sitä mieltä, että asialla on merkitystä, kenties tiedostamattaan. Esimerkiksi työpaikan saa tutkimusten mukaan helpommin, mikäli on hoikka ja kaunis, vaikka pätevyydenhän siinä pitäisi ratkaista.

Itse en jaksa edes esittää, etteikö sillä olisi mitään väliä, kun totuus on kuitenkin toinen. Esimerkki: duunissa vaihtui keski-ikäinen siivoaja parikymppiseen punatukkaiseen tyttöön. Huomattavasti mukavampaa. Te voitte toki sanoa mitä tahansa, mutta kumminkin haluatte kumppanin, joka on kaunis katsella.

Ihminen on loppujen lopuksi kuitenkin melko lailla eläin ja alitajuisella tavalla jokainen nainen haluaisi rinnalleen alfauroon, joka pystyy suojelemaan häntä ja pitämään perheestä huolen. Harvahan tätä myöntää, mutta tieteelliset todisteet tämän ominaisuuden olemassaolosta ovat kiistämättömät.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit