Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko ihmisen pituudella / leveydellä väliä?

Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.06.2007 11:47
Mielestäni jokainen saa ihan rauhassa olla ihan minkä kokoinen tai näköinen, mutta pakko myöntää että tekee pahaa katsella liian lihavia ihmisiä. Oma tätini on reilusti ylipainoinen ja on ollut sitä puolet elämästään.
Isojen ihmisten pitäisi ottaa huomioon pienemmät, sillä olen itsekin joutunut muutamaan otteeseen tilanteeseen bussissa jossa joku kookkaampi henkilö on kirjaimellisesti rutistanut minut seinää vasten tai istunut päälle.

Nykyisen kauniita ja hoikkia ihmisiä suosivan kauneuskäsityksen myötä on tullut sellainen käsitys, että lihavien pitäisi laihduttaa ollakseen onnellisia ja rumien pitäisi mennä kirurgille ollakseen kauniita ja näin ollen onnellsia. Ihminen voi olla onnellinen vaikkei ole kaunis ja hoikka tai muuten vaan ns. normaalin näköinen. Kyllähän me goottisetkin ihmiset ollaan suurimmaksi osaksi ihan onnellista porukkaa vaikkei normaaleilta näytetäkään
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.06.2007 12:43

Lainaus: raavittu

Mulle tulis kauhee olo,jos mun mies olis sellanen jolla ei olis mahaa.

KIva kuulla joskus tuollaistakin

Lainaus: DeathMask

tuota...onko paljonkin parimetrisiä miehiä? kun uusien kenkien kanssa tulee mittaa n. 195cm *reps*

Täällä, saman verran, ilman kenkiä
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.06.2007 12:44

Lainaus: Nina

Kyllähän me goottisetkin ihmiset ollaan suurimmaksi osaksi ihan onnellista porukkaa vaikkei normaaleilta näytetäkään

mun mielestä gootit kyl on kauniita, kauneus on katsojan silmässä.
itse olen alipainoinen enkä todellakaan pidä siitä, ei ole edes mitään lihasta luiden päällä
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.06.2007 12:53
no en kyllä ystäviäni valitse pituuden tai leveyden mukaan myönnetään joskus kyl ajatuksis mietin et miten voi olla noin levee tai noin pitkä mut ei se oo mikään este tutustuu siihe henkilöön enkä ala syrjii sitä sen takii
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.06.2007 14:04
Minulle ihmisen pituudella ja leveydellä todellakin on väliä, sillä en koe esimerkiksi ylipainoisia ihmisiä seksuaalisesti kiihhostavina/viehättävinä enkä näin ollen voisi seurustella ylipainoisen ihmisen kanssa.
Ja tarkoitan nyt reilua ylipainoa.

Pituudella ei sikäli taas ole väliä. Vaikka pitkät ihmiset kiinnostavat ja miellyttävät silmääni enemmän (olen kuitenkin pitkä itsekin) ei lyhyys tee ihmisestä automaattisesti epäseksikästä.
Esimerkiksi yksi seksikkäimmistä tietämistäni miehistä on melkein 20cm lyhyempi kuin minä ja miehekkäämpää ilmestystä saa hakea.

Ja Ximmon tekstin allekirjoitan kyllä täysin.
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: harakka
  • Lähetetty: 15.06.2007 14:06

Lainaus: Und3ad

mun mielestä gootit kyl on kauniita

Niin minustakin, pistää aina vihaksi, kun kuulee niiiiin kypsien teinipoikien valituksia siitä miten "saatanan rumia noi gootit on!" MURR.

Minusta ihmisen leveydellä ja/tai pituudella ei ole väliä. (Nekin ihmiset suututtavat, jotka tirskuvat pyöreille/lyhyille/pitkille/liian laihoille.) Ei kai se ihmisen vika ole jos on "liian" lyhyt tai pitkä, leveydessä meillä sentään on hieman enemmän vaikutusvaltaa. (Paitsi että minulla on nyt jykevät reidet - aina jykevät reidet. Kiroan äitiäni ja tämän sukua, murr sinnekin.) Mutta kyllähän seurustelun esteenä on (tai siis, minua ei vain kiinnosta), jos toinen on a.) reippaasti alipainoinen tai päinvastoin b.) reippaasti ylipainoinen.

Tiedän, että kamalan moni lyhyt tyttö valittaa nykyään pituuttaan, vaikka minusta pienet ihmiset ovat yleisesti ottaen olleet kiltempiä ja söpömpi. Raakaa yleistämistä, mutta silti... oma tyttöystävänikin on vain joku 150 cm. Hihii. (Mokoma ei kyllä anna minun käyttää korkokenkiä, koska muuten näytän 20cm pidemmältä ja "se on liikaa".)
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.06.2007 14:13

Lainaus: poison

Täällä, saman verran, ilman kenkiä

olispa täälläkin päin, muut kuin omat veljet
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.06.2007 15:18

Lainaus: DeathMask

olispa täälläkin päin, muut kuin omat veljet

Kaverini joka on nyt 17 vuotias on tällä hetkellä käsittääkseni (ellei ole vielä kasvanut, stnan hujoppi ) on 199,9cm...
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.06.2007 15:21
juuh...vanhin päälle 2m, toiseksi vanhin 2m, toiseksi nuorin 180-185, nuorin 185-190. Niin juu ja se sisko, se on meidän perheen tynkä: 165-170 *reps*
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.06.2007 15:42
Pisteet Tuulentyttärelle hyvästä topikista! Itse tuota aina mietin. Minuu on siis loukattu NIIN monesti koko elämäni ajan. Tuntuu olevan muille enempi onkkelma kun minulle. Varsinkin ihmisille jotka ei oo nähny minuu lapsena. Nykyisin vältän pitämästä edes t-paitoja, hihattomista puhumattakaan. Tai ainakaan en mieluusti menis esmes keskustaan. 3/4 hihat on hyvät. En ymmärrä miten olemukseni haittaa muiden elämää. Varsinkin kun tilanteeni on "stabiili". Oon ollut tämmönen ihan lapsesta saakka. Ja suvussakin löytyy pienikokoisia ihmisiä (pienet luut jne).
Minä en arvostele ihmisii onko ne jonkun ihme standardin mukaan yli- tai alipainoisia - ei se minun elämääni haittaa mitenkään. Jokaisella on yksi elämä, olkoon semmonen kun parhaakseen näkee. Ja kuka/mikä oikeesti määrittelee sen mikä "normaalia". Mikä se ns. normikoko? Minusta tuntuu todella pahalta jos joku tuttavani lausahtaa vaikka autossa ohi kulkevasta tytöstä et "onpa iso *****". Miten noin voi sanoo??
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit