Gootti.net

Onko ihmisen pituudella / leveydellä väliä?

Kirjoittanut: Geistig (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Geistig
  • Lähetetty: 13.02.2008 02:50
Olen 157 cm. Tahdon kuolla, sillä tulen ikuisesti näyttämään nuorelta!
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.02.2008 10:35
öö... mitä hittoa? Onhan sitä lyhyitä aikuisiakin. ^ ^
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.02.2008 18:41

Lainaus: Cata

Onhan sitä lyhyitä aikuisiakin. ^ ^

Ei kai, nyt valehtelet.
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2008 19:09
Oon 155cm (LYHYT!), ja painan jtn 46kg (SUPER HYBER LÄSKI) !! INHOTTAAA!
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.02.2008 19:28
oon helkkarin moinen pätkä (en tiedä tarkkaa mittaa) jas kaikki aukoo siitä mulle ja se alkaa pikku hiljaa ******** kun jauhetaan pätkä gootistä 3 kuukautta
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 13.02.2008 19:30
Yasha, eiköhän se painon ja pituuden suhde pääse muuttumaan kunhan ikää kertyy. Älä stressaa. Olet vielä kasvuiässä.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.02.2008 19:57
Njaa, enpä osaa antaa vastausta suoraan. Mä ajaudun samaan kuten monet muutkin täällä, kaveripiirissä ei vaikuta, mutta seurustelukumppanissa kyllä. En halua ajatella automaattisesti, että ulkonäkö vaikuttaa haluanko ystävystyä jonkun kanssa. Enemmän siinä vaikuttavat muut tekijät, esim. miten ihminen puhuu tai katsoo. Sanaton viestintä kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin ulkonäkö. Tosin myönnän itsekin sortuvan ilkeään ajatteluun ulkonäön perusteella, mutta yritän välttää sitä. Pyrin olemaan ystävällinen kaikille, vaikkei kaikista tarvitse pitää. Entisenä ulkonäöstä kiusattuna ja muutenkin (en tiedä nykyisestä tilanteesta, ei kukaan ainakaan suoraan tule mitään sanomaan) tiedän kuinka inhottavaa on kuulla ilkeitä kommentteja ja kokea syrjintää.

Seurustelukumppanin valinnassa taas olisi mukavaa, jos kumppani olisi normaalipainoinen ja mieluiten mua pitempi. En kuitenkaan sano, ettenkö voisi seurustella ulkoiselta olemukseltaan muunlaisen ihmisen kanssa. Kun itekin olen normaalipainon ylärajoilla enkä todellakaan omista kiinteää kroppaa, niin tolla logiikalla "ulkonäkö merkitsee eniten" en varmaan löytäisi moneen, moneen vuoteen seurustelukumppania. Näkee sitten, kun edes joskus seurustelen.

Mulla tuli pieni kriisi oman pituuteni kanssa. Olen kuvitellut vaikka kuinka kauan olleeni 166 cm, mutta olenkin 168. Haluan olla lyhyt enkä kasvaa enää pituutta, enkä kyllä leveyttäkään. Mutta pikku hiljaa alkaa tämäkin kriisi olla ohi. Taitaa olla pisin kirjoitukseni täällä, jestas sentään.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.02.2008 20:06

Lainaus: Yasha

Oon 155cm (LYHYT!), ja painan jtn 46kg (SUPER HYBER LÄSKI) !! INHOTTAAA!

Nyt kyllä vitsin murjas tää henkilö....
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2008 20:12
180cm pitkä 72kg ja muuten oon ihan jäätävän laiha syönpä ihan mitä tahansa roskaruuasta terveelliseen ruokaan niin eipä tuo paino muutu :p
Kirjoittanut: Geistig (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Geistig
  • Lähetetty: 13.02.2008 22:43
No kyllä se lyhyys minua ärsyttää. Esimerkiksi kun oli TET yläasteella niin mennessäni sinne työpaikalle kuulin jotain mölinää nurkasta "Pääseekö tänne muka jo 3. luokkalaiset"? Lisäksi se, kun miehet ovat suurin osa yli 170-senttisiä ja näytän todella pieneltä sellaisen vierellä. No voi Helvetti soikoon, no ainakin kulutan vähemmän ympäristöä kun en tarvitse syödäkseni mitään viiden kilon kasoja ja tunkea ulos samaa määrää.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit