Gootti.net

Onko ihmisen pituudella / leveydellä väliä?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.05.2008 15:35

Lainaus: Evelyn

Ovatko muut törmänneet samaan ongelmaan?

Kyllä, varsinkin nappipaitojen kanssa. Tykkään käyttää paitapuseroita, mutta ei ole kivaa kun rintamuksesta paita on pingottunut rumasti niin että nappien välistä paistaa tissivako. Napit tuppailevat myös aukeilemaan niin että rintamusta tursuu joka suuntaan. Pahimmillaan jopa kimpoilevat irti. Ärr..
Ylppärimekon etsinnässäkin on tosiaan tullut tissit esteeksi. Jos mekko istuu rinnan kohdalta, on se vyötäröltä naurettavan löysä. Siis jos ylipäätään löytyy riittävän isoa kokoa...
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.05.2008 17:47

Lainaus: BronzeRain

Ylppärimekon etsinnässäkin on tosiaan tullut tissit esteeksi

Ei me miehet taideta tajutakkaan kuinka helppoa meillä on
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.05.2008 19:12

Jokainen mekko, jota olen kokeillut on ollut liian pieni rintakehästä. (Eikä mulla mitkään jätti-isotkaan ole.) Ainoa vaihtoehtoni on siis teetättää. Ovatko muut törmänneet samaan ongelmaan?

En ole, valitettavasti. Mieluummin kyllä törmäisinkin! Tuntuu että vaatteet näyttää aina paremmilta naisten päällä kenellä on rinnat, itselläni on niin pienet että hävettää bikineissä olla
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.05.2008 00:30

Lainaus: BronzeRain

Ovatko muut törmänneet samaan ongelmaan?

Kyllä, varsinkin nappipaitojen kanssa.

Minä myös o/

Periaatteessa olen kyllä iloinen ja ylpeä siitä, että olen isotissinen, mutta tosiaan monien vaatteiden kanssa tulee ongelmia, kun ne muuten olisivat istuvia mutta ovat ihan liian tiukkoja rinnan kohdalta. Napilliset paidat, esim. kauluspaidat ovat juurikin ehkä pahimpia, kuten BronzeRain jo mainitsikin. Ylppärimekkoni muistaakseni jouduttiin suurentamaan rinnan kohdalta.

Voisin varmaan selostaa tästä aiheesta ties vaikka mitä, mutta taitaa jo nyt mennä hiukan offtopiciksi.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.05.2008 16:11

Jokainen mekko, jota olen kokeillut on ollut liian pieni rintakehästä.

Auu, mulla tuo sama : < moni ostos on jääny tekemättä tän takia.
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.07.2008 09:33
Joo.. Tietyssä mielessä pituudella ja leveydellä on välii... Evoluutio vois vaikka alkaa kehittää sellasta standardii.. Että hmiset olisi sitten kokoa s, m ,l ja niin ees päin. Et esim xl tyypillä olis juur oikeen kokoiset kädet ja jalat.. Ja muutenkin..
Sikäli kun minä menen vaikka ostaa jotain äärettömän päheetä .. vaikka takkia.. Niin kas kummaa hihat on lyhyet.. vaikka muuten näyttää hyvältä..
Tai sit kun meen auton rattiin.. nii jalkoja saa todellakin asetella sinne ratin ali..
Et niinku oon huomannu että pituudesta on kyll vähän haittaa..
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.07.2008 14:55
Juu, kyllä tuolla pituudella on väliä autokaupoissa :P Kaveri ei voi ostaa kun tietyn mallisia/merkkisiä autoja, koska ne muutama on ainoot missä se ylettää polkimiin. Mittaa sellanen 150cm. Itekään en mikään kovinkaan pitkä oo, joten useissa autoissa saa kurotella polkimille vaikka penkki olis ihan eessä. Jätkäkaveri aina vihaa ajaa mun jälkeen, kun se ei ite mahu sinne ratin ja penkin väliin (tämä ei siis johdu kiloista vaan olen vain niin stanan lyhyt).
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2008 15:06
Itselläni oli ainakin ennen ongelmana vaatteiden pituus... tällainen 181senttinen hujoppi löysi aikoinaan tosi hankalasti sopivia vaatteita.. jos oli tarpeeksi pitkä selkämys paidassa, hihat olivat liian lyhyet jne... xl vaatteita löytyi mutta olivat säkkejä päälläni... niin kuin nykyään jotkut l-vaatteetkin -.- eli pituudella on jossain tilanteissa väliä...

Oliko ihminen sitten hoikka tai nallemasuinen niin olen sitä mieltä että miten itse parhaaksi tuntee ja haluaa olla, se on vaan parempi asia
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.07.2008 16:48

Lainaus: groomeri

koska ne muutama on ainoot missä se ylettää polkimiin.

Itse kun olen ajellut kotoa löytyvillä tilavilla henkilöautoilla niin penkin olen saanut vetää niin taakse kun on mennyt.
Kirjoittanut: Chimera (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.07.2008 16:56
Kääpiö täälläkin! päätähuimaavat 158cm olen, ja avokkini on 190cm pitkä mahtaa olla huvittava näky kadulla.... x)
Ei se ainakaan minua häiritse minkä kokoinen/näköinen jokin on....
Tarpeeksi työlästä on yrittää pitää itsensä edes jotenkin ihmisen näköisenä... DD
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit