Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko ihmisen pituudella / leveydellä väliä?

Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.06.2007 15:27

Lainaus: Ximmo

Synnynnäisesti lihava on hieman harhaanjohtava termi, mikäli viittaat siihen, että joku syntyisi lihavaksi tai laihaksi.

Vastasin tavallaan nocturnal_chimairalle ja tuossa yhteydessä itse asiassa tarkoitin juuri geneettistä lihavuutta. Käsittääkseni lihavuuteen kytköksissä olevia geenejä on pystytty kuitenkin kartoittamaan. Luuston koossa on myös aikamoisia eroja samanpituisten välillä, mutta eipä siitäkään voi varmaksi sanoa kumpi on syy ja kumpi seuraus - luusto kun vahvistuu kuormitettaessa, eli lapsuudenaikainen lihavuus voi selittää sen. Hyvä kun toit kasvatuksen merkityksen mukaan, sillä sehän kaikkein eniten selittää. Aika harva voi sanoa juuri täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevansa sellainen mitä on vain omasta ansiostaan, eikä ole myöskään aihetta syyttää lihavuudesta vain nuorta itseään. Mutta kunhan tajuaa miksi on sellainen mitä on niin on myös aika ottaa vastuu itselleen.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2007 16:34
ja nyt kun olemme kasvatuksen ja geenit yhdistäneet tähän tieteen soppaan olemme tulleet siihen tulokseen että tämä koe onnistui

joten..
jotta päästään vielä niihin tisseihin "aiemmilla sivuilla"
Sehän on täysin seksististä jos jotain että mies ihastuu naisen rintavarustukseen
itse en ainakaan ihastu jonkun neidin tisseihin !
täysin seksististä.. Onhan se silmänruokaa tietenkin siitä ei monikaan voi väittää vastaan.. mutta silti, itse rakastun naisen persoonaan ja tunteisiin, mieleen ja omaan olemukseensa. Ulkonäkö on sivutuote.
Täysi utopia
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.06.2007 20:28
Sanon rehellisesti, että kyllä minun esteettistä silmääni miellyttää enemmän laiha kuin lihava ihminen (tai sitten hoikka/normaali). Pituudella ei niin kamalasti ole väliä, mutta kyllähän ne ääripäät pistää enemmän silmään kuin normaalipituiset. Jonkun TODELLA pitkän ihmisen seurassa tuntisin itseni todennäköisesti hieman vaivaantuneeksi, samoin kuin jonkun todella lyhyen seurassa (vaikka kaikkeen kyllä tottuu). Mutta en todellakaan tuomitse ketään tällaisten ulkoisten seikkojen perusteella, varsinkaan, jos niille ei itse voi mitään.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.06.2007 21:02
Olen mieluummin lyhyiden ihmisten seurassa kuin jättiläisten tallottavana. Viimeksi (joskus viime vuoden puolella) kun olin jossain Gootti.net:in järjestämässä miitissä, nämä paikalle saapuneet gootit olivat pääsääntöisesti kaikki todella pitkiä. Tunsin itseni hyvin mitättömäksi vaikka meitillä on pituutta 185 cm.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 17.06.2007 21:42

Lainaus: kuopassa

Tunsin itseni hyvin mitättömäksi vaikka meitillä on pituutta 185 cm.

Hassua. o_O Minä taas olen noin 164 cm, joten kuinkahan mitätön minä olisin... Enkä kyllä pidä itseäni edes erityisen lyhyenä, tosin naispuoleinen olen.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.06.2007 22:55

Lainaus: kuopassa

Tunsin itseni hyvin mitättömäksi vaikka meitillä on pituutta 185 cm.

Eihän mullakaan oo kuin 10 senttiä enemmän pituutta
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.06.2007 01:59
Ennen häiritsi hirveä pituusero koska itse oon aika hobitin tasolla mutta sitten se meni ajallaan ohi kun aloin seurustella lähes 2 metrisen miehen kans. Kyllä se hoikka vartalo enemmän viehättää ku hurja läski. Tosin ei se mitään haittaa, niin kauan kuin ei kyseisen henkilön alla tarvitse maata.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.06.2007 06:40
Noh, itseasiassa Dragulalla ja minulla on pituuseroa yli 20 cm ja hän painaakin tuplasti sen minkä minä, mutta ihana hän on juuri sellaisenaan: iso ja turvallinen, minä kuulemma ihanan pieni
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.06.2007 12:51
ei ihmisen koolla tai varsinkaan pituudella minusta ole mitään merkitystä... ellei puhuta sitten jostain sairaalollisesta (onko tuo edes sana?!) laihuudesta tai ylipainosta... jos joku on hoikkavartinen, ja toinen pyöreämpi niin sittempähän ovat. kunhan itse on tyytyväinen itseensä. kauneus on katsojan silmissä ja niin edelleen.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.06.2007 12:52

Lainaus: Iiriva

pituuseroa yli 20 cm

Käsittääkseni täällä puhuttiin oikeasti pitkistä ihmisistä. 20cm pituuseroa on aivan normaalia, itse olen tasan kerran tapaillut paria kertaa pitempään tyttöä, jonka kanssa ero alle tuon. Jos ääripäistä puhutaan, niin eikös silloin kuitenkin mennä kauas kahden metrin tuolle puolen. Joku 220 cm pitkä jätkäkaveri voisi jo monelle ollakin aika ahdistava tilanne.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit