Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Känni idiotien topik

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.07.2011 11:59
Anteeksi ot, musta on vaan hirmu hauska tuo Google-mainos tossa yläreunassa. "Apua alkoholismiin", lieneekö tarpeellista meille känni idioteille, hä?
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.07.2011 21:10

Lainaus: Marraskuu

"Apua alkoholismiin", lieneekö tarpeellista meille känni idioteille, hä?

Täh, miksen mä näe sellaista ollenkaan?
Aaaa, se vaan meinaa että joko a.) mulla ei ole ongelmaa. tai b.) mä en halua nähdä sellaista ongelman vuoksi.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2011 01:59

Lainaus: Funereal Soul

Ettei sentään vapaata kalenteriin krapulan vuoksi?

Uu, tuota pitääkin harkita Valitettavasti ei vielä pääse kokeiluun, sillä kesäloma jatkuu yhä! Krapulaa itketään sitten, kun pitää alustavia muuttohommia hoitaa

Tänään siis vuorossa rauhaisampi ilta Sour Applen ja spriten sekoituksella, sekä sotku, johon perinteisesti karpalomehua, limettä, sekä vodkaa. Jälkimmäisen pinkkiin sävähtävä vaaleanpunainen väri irrottaa aina huumoria!

(ja, höh, multa on mennyt koko banneri ohi)
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.07.2011 15:32
Se banneri ei oo siinä aina. Nyt siinä on ainakin mulla näkyvissä mainos halvemmista hampurilaisista (wink wink, rapularuokaaaa!). Joka tapauksessa, kunhan nauratti.

Itsehän olen taas harrastanut armotonta hurvittelua. Viikonloppu meni Helsingissä serkkutytön luona ja siihen kuuluu perinteisesti vodkaa ja punaviiniä. Olo on sen mukainen vielä näin maanantainakin. Ehkä pidän itseni pakolla selvänä loppuvuoden...
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.07.2011 00:16
Hydroksyyliryhmän tuotteet uppoaa hyvin, pitkän työrupeaman jälkeen. Lisää kiitos. Naamakirjaan ropisee paljon mielenkiintoisia musiikkilinkkejä.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2011 00:47
Amy Winehouse on kuollut. Here's to my sistah, it seems to me that you lived your life like a drunken heroin-addled candle in the wind. ;_;
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 24.07.2011 07:37

Lainaus: Ratpick

Amy Winehouse on kuollut. Here's to my sistah, it seems to me that you lived your life like a drunken heroin-addled candle in the wind. ;_;

Kyynel...

Kiinnostaa oikeesti ihan vitusti. Onnistuneet artistit kuolee ja tulevia tapetaan norjassa. Lisäksi afrikassa kuulemma edelleen kuolee lapsia. Eiköhän kaikki sytytetä Facebookissa kynttilät niin kaikki on paremmin.
***** sentään, minoon niin kyyninen, että odotan vaan kuka konemusa-artisti sämplää tuotakin tragediaa levylleen. Pääsihän Matti Saarikin :Wumpscut:n introlle.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 24.07.2011 07:40
Ja ei jumalauta! Vieläkö täällä on joku vitun sensuuri scripti päällä?! Onko se ***** nyt oikeesti niin paha sana, että sitä tarttee blokata? Jos on niin hoida sinä übermoderaattori se omin käsin livenä koulujen pihoilla ja aikuisten ihmisten työpaikoilla.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2011 17:49
Nyt tuli oikein kunnon kännisekoilu saatua aikaiseksi. Vedin perseen, ja vedin mersun sivuikkunan sisälle. Kännissä kuin käki, ja kaikki näki. Aamulla heräsin putkasta, aj voi jumalauta kun ihmistä voi vituttaa...
Kirjoittanut: Elsie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.08.2011 21:53
Okei en oo kunnion gootti nyt mut en oo muutenkaan niin miyäs pienistyä OLEN ILOINWEN 8) Täysin just 18 ja nyt kaikki ihan kaikki on uutta ja hienoo ja mahtavaa!!!!!111one Mutta näytän yläasteikäiseltä vAR4sinkin helluntalaisten mielestä koska ne jakelee mulle nuorteniltalappuja perkele. Mutta nyt siireryn tvarmaan taasd naamakirjaan terrorisoimaan randomisti.

ps tarkoituksella typiot kotjsaamatta jäo.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 16 vakoilijaa ja 1 jäsentä (Magnus). Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!