Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Känni idiotien topik

Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.08.2011 13:26
en juo koskaan.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.08.2011 20:58
Drunks not dead
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2011 23:46
Alkoi kuulostaa niin säälittävältä lätinältä jo ennen postaamista, että oli pakko muokata.

Alas, drunk I am.

Lainaus: Venom

Drunks not dead

Yay for that.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.10.2011 18:17
Tylsää, kipua ja harmitusta asioiden suhteen..
Ei se mitään.. Seurana Hyvää musiikkia ja kermalikööripullo.
Ja aamulla töihin!
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.12.2011 01:36
hehe nyt on ollut hauskaa koko illan: kaveria varmasti hävettää ja itellä on ollut hauskaa.. Hgin alepubissa kun ei oi muutakun aika humalassa olla ja tehä jotai vitu tyhmää tai jotai.... Loitava ilta niin kuan kuin sitä kesiti. ja niin normaalisti tänäänkään ei pitänyt mitään ottaa
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.12.2011 22:30
No niin, kerrankin oon kännissä niin voin kirjoittaa tänne! Odottanut tätä kunniaa kuin kuuta nousevaa (täällä peräpohjolassa nyt mitään muuta nousekaan. BWAHAHAHA)

Siskokin lähetti terveisiä; "ÖRGH". Tavasi oikein, että osaan varmasti kirjoittaa terveiset oikein.

Koko ketju on kuollut eli foorumin alkoholia nautiskelevilla on joko IHAN OIKEASTI MUUTA ELÄMÄÄ HUMALASSA, tai sitten kaikki on raitistunu. Nevertheless, mä en :P. Ei multa kyllä sitä elämääkään oikein löydy.

Tässä vaiheessa vaan huomaa kuinka ottaa pattiin se, ettei ole ketään lähellekään saman skenen ihmisiä seuranaan ollessaan viihteellä, koska etko-nostatus-musamaut ei oikein kohtaa. Mun lempimusiikki ja 'bile'-musa kuulemma tuo sellaisen rähinäkänni- tai ranteet-auki-fiiliksen XD...
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.01.2012 02:17
Minä olen kyllä kovin usein humalassa, mutta monesti silloin jossain vaiheessa iltaa kapakassa ja sieltä tullessa ei ikinä muista tulla tänne mesoamaan. Eilen oli ihan kevyt skumppahumala, kommellusjatkot ja aamukuuden Cry-Baby -leffa. Hyvä uusivuosi siis.
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.01.2012 21:32

Lainaus: Orthoxina

foorumin alkoholia nautiskelevilla on joko IHAN OIKEASTI MUUTA ELÄMÄÄ HUMALASSA

Harvemmin sitä kalsarikännejä tulee vedettyä... Ja nii en ny si kuitenkaa tiä onko mulla oikeesti elämää humalassa muutenkaa.

Lainaus: Marraskuu

Minä olen kyllä kovin usein humalassa, mutta monesti silloin jossain vaiheessa iltaa kapakassa ja sieltä tullessa ei ikinä muista tulla tänne mesoamaan.

Samoilla linjoilla.. nytkin kaveri kyseli "yhelle". Ruokakaljan tässä illalla ottanu ja ny puoli lasilista absinthea nautiskelussa ja mietintä pitäskö lähteä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.01.2012 17:24

Lainaus: Suokas

en juo koskaan.

Vähän sama fiilis nyt.
Tosin näinhän sitä aina vannotaan, sitten tuleekin taas kutsu baariin (tai no "baariin", lähiräkälähän tuo..).

Itse oikeastaan vähän pelkään sitä hetkeä jos joskus innostuisin kirjoittelemaan tänne kännissä. Muisti kun tuppaa menemään lähes aina ja sitten saa myöhemmin ihmetellä ja hävetä. Mesessähän tämä on koettu jo vaikka kuin monesti.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.01.2012 19:08
^Mä en onnekseni osaa juoda itseäni siihen kuntoon. Mä en ole koskaan sammunu tai multa ei oo menny muisti, alan oksentamaan ennen kuin pääsen niin känniin ... Harmi sinänsä, jään ilman noita ihania kokemuksia. Eipä sen myötä kyllä oo tullu tehtyä kännissä mitään idioottimaisuuksia. Mitä nyt teini-iän kaulailu-voi-helv-ku-mua-hävettää-ku-menin-näyttää -et-oon-ihastunu-siihen -juttuja, mut niitä en edes laske mukaan .

Jos ottais seuraavan lapsivapaan tullessa missiokseen kamalat kalsarikännit (oikein kaivaa ne kalsaritki esiin, villasukat myös) ja tulla tänne spämmäämään oikein urakalla, sellain känniaste-monologi. Puolen tunnin välein tiedottaa kuinka humalassa on ja mitä on keskenään keksiny xD...

(No ei. Ei mulla ihan niin tylsä elämä ole, että rupeaisin tarkoituksella itseäni nolaamaan, ja vielä ideoisin tapahtuman selvinpäin )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit