Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Känni idiotien topik

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2012 20:19

Lainaus: Orthoxina

Jos ottais seuraavan lapsivapaan tullessa missiokseen kamalat kalsarikännit (oikein kaivaa ne kalsaritki esiin, villasukat myös) ja tulla tänne spämmäämään oikein urakalla, sellain känniaste-monologi. Puolen tunnin välein tiedottaa kuinka humalassa on ja mitä on keskenään keksiny xD...

Ja tämän vuoksi palstalla on moderaattorit! *lälläti*
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.01.2012 22:08
Olipa kiva humala tuossa vähän aikaan sitten. Ystäväni osti juuri firman (iki-PA randompersoona hoiti itselleen sukupolvenvaihdoksen ainoassa yrityksessä missä on ikinä pärjännyt!!!) Joten pidimme vähän vahingossa jatkot, jonne loppujen lopuksi päätyi mukavasti artistista kansaa tästä Pohjanmaan pikkukaupungista. Osa oli kasvoja joita en ole nähnyt useampaan vuoteen. Olimme nykyään kovin erilaisia, mutta juttu luisti sen verran mukavasti, että muutama olut venyi aamu 8:aan. Hieno ilta kaikenkaikkiaan! Lisää näitä kaavanmurtajia
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.01.2012 19:10
Orthoxina:
Tosta mä olen siulle kade. Siis siitä, ettet saa itteäs siihen kuntoon, en niistä negatiivisista asioista.
Mun ei edes tarttee paljoakaan juoda (muihin verrattuna) kun olen jo ihan kiikunkaakun, huono viinapää kun on. Rajani tiedän paremmin kuin hyvin, mutta niitäkään onnistu aina noudattamaan.
Ja ongelmahan on siinä, että tykkään itsestäni kännissä. Normaalisti en vaan osaa olla sosiaalinen tuntemattomien kanssa, humalassa taas oon taas miltei normiminäni vastakohta ja osaan jopa puhua.

Ja joo, jätän topikin mahd. tämäniltaisille känni idareille.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2012 20:58
Tässä mietin pitäisikö ihan pottuillessaan yrittää kitata tuo kamala "Say Mojito!" -pullo tuolta. Isosiskoni, vanha happo, ei sekään saanut sitä alas. Karmeaa myrkkyä eikä prosenttejakaan kuin ehkä 14.

Ja Azrael; mulla se vasta huono viinapää onkin, sixpackilla kaljaa humalassa 12 h ... Nuuhkaisu pullosta / kaksi kulausta tölkistä ja huppelissa. Halvat humalat, en valita . Uskottavuus alkoholinsiedon suhteen onkin sitten 13-vuotiaan luokkaa :P.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 11.01.2012 18:48
Orthoxina:

Aww.. hassua sanoa, mutta kuulostaa just söpölle.

Ite saan "testata" omaa sietokykyä taas pian. Ei varmaan tuu hyvät ennusteet miulle. Se on varmaa. Heh.
Toivottavasti edes johonkin baariin lasketaan sisälle (mut ei teinihelvetteihin, niistä pysyn mielellään poissa).

(Tosin en varmaankaan voi , koska siinä seurassa mä vissiin joudun teinihelvettinkin.)
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.01.2012 18:39

Lainaus: Orthoxina

Nuuhkaisu pullosta / kaksi kulausta tölkistä ja huppelissa. Halvat humalat, en valita .

Itsehän join eilen kaksi olutta – sellaista perus 0,4 l tuoppia - noin kolmen tunnin aikana, hitaasti. Kikattelin yksikseni lukiessani kirjaa. Että eipä täälläkään kauhean kalliiksi tule tuo kaljoittelu.
Ja tänään oli krapula, hyi.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.01.2012 21:56
Mä en muista milloin mulla olis ollu krapula! Ainakaan neljään vuoteen... Mikä on aika hyvin näin nuorelta ihmiseltä (ikää 10 päivän päästä 22). Huomenna jos joisi jopa kaksi saunaolutta lapsivapaan koittaessa ihan vain siksi, että voi. Saan siitä hirveät kicksit kun istun saunassa kaljatölkin kanssa, kiero nainen ...
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.01.2012 01:43
Nonnii, tänää hyvin pienessä humalassa tehtiin muutaman tutun kanssa hieno päätös vetää perseet huomenna. Saas ny si nähä tapahtuuko sitä si kuitenkaa huomenna. Ikinä näistä voi varmaksi mittän sanoa...
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.02.2012 21:02
Hha. Päätin avata ton hunajarommipullon

Muistin että tää olisi hyvää, mutta tässä on vissiin jotain persereiän makuisia extramausteita.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.02.2012 01:57
P.s. Viinin nauttimisella on pieni jänskä sivuvaikutus minuun. Liekö vika minussa vai lasissa, mutta huomaan saavani ma hyvin usein sellaiset pinet The Crow/Jokeri- jatkeet suupieliini. Pient ylöspäinkaartuvat tummat tahrat. Kuulostaapa epäsiistille, mutta näyttää yllättävän siistille. ja söötille '
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!