Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vanhusten/Keski-ikäisten käyttäytyminen

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2008 12:54

Lainaus: Tiragen

Viikonloppuna kun olin Helsingissä ja siinä kaverin kans odoteltiin arabiakeskuksen edustalla bussia että päästään rautieaseman liepeille, niin eiköhän kun tää bussi alkaa tulehan kohti niin kuski ei aikonutkaan hidastaa vaikka kuinka viuhdottiin pysähtymään, kiihdytti vain ohi.

Olisitte menneet ratikalla...
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.07.2008 13:01

Lainaus: Piiskansiima

Olisitte menneet ratikalla...

Niinpä Ei siinä kohtaa hirmuisesti tullut mieleen ratikka kun oltiin muutenkin "turistina" isossa kaupungissa ja hajuakaan että mikä menee minnekin.
Kirjoittanut: Morticia (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.08.2008 13:58
Mites, kun suurin osa on suht nuoria täällä, mikä teidän mielestänne on keski-ikäinen? Ja minkä perusteella luokittelette keski-ikäisen? Kun mä siis itse olen ens kuussa 40, enkä todellakaan tunnusta olevani keski-ikäinen vielä. Ja kuten joku tuolla aiemmin sanoi, nää mun ikäpolven tyypit ei yleisesti ottaen varmaankaan kovin karsaasti katso. Yksilötasolla sitten saattaa olla eroja iästä riippumatta. Itse olen saanut pahoja katseita ja nenän nyrpistelyjä itseäni noin parikymmentä vuotta nuoremmilta asiakkailtamme.
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.08.2008 15:20
Mummoni ja sukulaiseni jaksavat aina kysyä: "No onkos tuo nyt muotia?" Perusvastauksenihan kuuluu että: "Ei, ja juuri siksi mä pukeudunkin näin."

Nenäkoruani mummo on vähän hienovaraisesti paheksunut ja tarjoutunut paikkaamaan rikkinäiset housuni

Muut sukulaiset kyllä vähän huvittuneina kehuvat vaatteitani, jos satun ilmestymään pitkässä pvc-hameessa yms.

Kaupoissa saa huonoa palvelua vähän tavallisemmankin näköisenä. Huono palvelu on niin raivostuttavaa. Myyjät eivät ymmärrä, että heidän työhönsä kuuluu hymyillä ja olla ystävällisiä.
Kirjoittanut: Marras (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.08.2008 15:25
Kyllä jotkut käyttäytyvät kuin en olisi ihminen lainkaan tai vähäarvoinen niljakas kuitenkin. En kyllä tähän mennessä ole huomannut, että juuri keski-ikäistä vanhemmat syyllistyisivät tähän arviointiin. Päin vastoin, vanhemmilta ihmisiltä on tullut sitä positiivista palautetta mun tyylistä ja hyväksyntää.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2008 21:43

Lainaus: missEmily

Myyjät eivät ymmärrä, että heidän työhönsä kuuluu hymyillä ja olla ystävällisiä.

Tämä kaupantäti ei todellakaan ole ystävällinen siinä vaiheessa, kun pirkkoannikki 58-vee tulee henk.koht. ************ minulle rastoistani (R.I.P) tai työkaverini lävistyksistä. Se on kumma, että kassalle voi muutenkin kaataa kaikki päivän mittaan kertyneet patoumansa ja vitutuksensa säästä ja Argentiinan poliittisesta tasapainosta alkaen. Eräskin ihana herrasmies, n.5-kymppinen, on ottanut tavakseen kommunikoida kanssani murahtelemalla ja jupisemalla ************* koko maksutapahtuman ajan. Onneksi olen jo irtisanoutunut.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.08.2008 22:13

Lainaus: Morticia

mikä teidän mielestänne on keski-ikäinen? Ja minkä perusteella luokittelette keski-ikäisen?

No itse 15-vuotiaana käsitän 50-kymppiset vanhempani keski-ikäisiksi

Lainaus: Ania

Se on kumma, että kassalle voi muutenkin kaataa kaikki päivän mittaan kertyneet patoumansa ja vitutuksensa säästä ja Argentiinan poliittisesta tasapainosta alkaen.

Ei niiden myyjienkään aivan kaikkea tarvitse kestää minunkaan mielestäni. Asiakkaiden ylimielinen käyttäytyminen on rasittavaa, mutta niin on myös myyjien. Saakeli kun me ihmiset ollaan ihania.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2008 21:56
no ite oon käyny koko kesän leikkaamas sotaveteraaneilla nurmikoita ja tietty ensivaikutelma oli kauhistus : D mutta nytki kun yks papparainen on sairaalas niin se mummu pyytää aina kahville että saa jutella.. en viitti kieltäyä ku se on muuten niin yksin koko ajan : ( että kaikis paikois mis käyn leikkaas niin aina joudun kahville ja monesti ne on kehunu mun hiuksia
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.08.2008 22:04

Lainaus: Innocence

no ite oon käyny koko kesän leikkaamas sotaveteraaneilla nurmikoita

harvassa paikassa tuntee olonsa niin vieraaksi kuin kahden yli 90-vuotiaan ruotsinsukuisen naisen ruokasalissa kahvilla ollessa. kun eivät nuo tavat ole niin kauheasti kiinnostaneet... ja se teitittely ynnä smalltalk ei oikein tunnu luontevalta, kun 5 minuuttia sitten on lapioinut hevosenp*skaa kukkaistutuksiin.
mutta talossa talon tavalla.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2008 22:13

Lainaus: mlrd

mutta talossa talon tavalla.

niinhän se on
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit