Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vanhusten/Keski-ikäisten käyttäytyminen

Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.08.2008 11:50
Pari kertaa oon saanu yllättyä iloisesti keski-ikäisten ja vähän vanhempien käyttäytymisestä. Kerran istuin bussipysäkillä ja sidoin maihareita kiinni kun näin että pysäkille tepasteli happaman näköinen mummeli ja ajattelin että nyt tulee tiukkaa tekstiä. Mummo istui viereen mutta yllätykseksi ilme kirkastui ja iloisena tokas että hänen isänsä oli sodan aikana valmistanu samanlaisia kenkiä ja että onpa juhlavan näköinen asustus. Toinen oli kun kerran olin tepastelemassa kotio päin ja eräs keski-ikäinen turkkipuuhka nainen oli menossa rappuunsa mutta minut huomattuaan jäi kattomaan ja ajattelin että sieltä tulee taas saatanan poikaa ja sillein. Kuitenkin kohdalle tullessa tämä rouva kehui kun oli niin kaunis takki ja muutenkin komea nuorimies. osaa ne yllättääkkin.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.08.2008 12:04
Keski-ikäiset ja etenkin äidin roolissa olevat naiset saattavat olla todella tylyjä, ihan kuin oisivat muka jotenkin parempia. Ovat suoraan sanoneet, että kyllä tämä lapsellinen pelleilyni loppuu ku joudun töihin ja saan perheen.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.08.2008 14:43
Välillä tulee näitä tapauksia mieleen, mutta nyt tuli tälläinen mieleen:
Olin sitten joskus muinoin (tämä ei kyllä liity gootteihin lainkaan) kavereiden kanssa airsoft-aseiden kanssa räiskimään toisiamme vastaan johonkin metsään.. Bussia odotellessa (yksin) tuli siihen jokin keksi-ikäinen nainen viereen ja kysyy: ''Mitäs instrumenttiä sä tuolla kannat? Siis mitä sä soitat''
Kassi, mikä minulla oli, näytti ihan kuin pieneltä kitaralaukulta... En ole varma mitä siihen sanoin... Taisin sanoa että huilua tai jotain sellaista
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.08.2008 16:17
Koulumme siivooja on positiivinen esimerkki poikkeuksista.Se täti on tullut useampaan otteeseen ihmettelemään kuituhiuksiani ja kysellyt kaikkea, esim . kuinka kauan aamulla kestää laittaa hiukset yms. Kerran myös kun olin kiristämässä korsettia peilin edessä hän tuli sanomaan "ihmettelin, että miten sulla voi olla noin kapea vyötärö, mutta sullahan on tuollainen! onpas hieno !" .
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.08.2008 20:26
Pari päivää sitten junassa vanha mummeli tuli kehumaan vaatetusta, ja sanoi rohkeaksi Piristi päivää. Eivät kaikki vanhukset nokkaansa pitkin katsele.
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 21:42
Joskus bussissa viereeni istuu yks mummo, joka kattoo vähän ihmetellen mun röyhelöhameita ja joskus kaupassa ollessani vanhukset tuijottaa, mutta ei ne ole tulleet ikinä sanomaan mitään yms.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 21:55
Olen jo useamman kerran tästä sanonutkin mutta täällä päin on kyllä useimmiten varsin herttaisia vanhuksia, ainaki meiti talossa. Aina tervehtivät ja ovat muutenkin kovin puheliaita, ystävällisiä ja kohteliaita.
Muutama oikuttelija mahtuu kylläkin joukkoon esim. tehdessämme muuttoa, naapurikämpässä eräs vanhus karjui suoraa huutoa "v***tu, hiljaa siä käytävässä! AAArgh!*itkua* per**le", vaikka yritimme kuinka hiljaa tavaroita siirrellä sitä huutamista kuului tasan niin kauan kunnes olimme poistuneet omaan luukkuun. Tuntui vähän että kohta sieltä kämpästä tulee joku niittaamaan meitit.
Tämä huutaja on kyllä naamatusten ihan asiallinen etten tiedä mikä sillä naksahtaa, mökkihöperyyskö iskee kun kämppäänsä joutuu..?

Yleisesti ottaen kunnioitan itseäni vanhempia ihmisiä, useimmiten ovat sen ansainneetkin. Mutta joskus on ollu tilanteita ettei paljon huvita kohtelias olla jos se toinen osapuolikin on ihan kuspää.:/
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.01.2009 16:45

Lainaus: Malys_

Yleisesti ottaen kunnioitan itseäni vanhempia ihmisiä, useimmiten ovat sen ansainneetkin.

Minäkin kunnioittaisin jos olisi syytä. Täälläpäin vaan tuntuu vanhukset olevan niin helkatin ylimielisiä kakkoja, että tekisi mieli lähinnä huitoa niitä vesurilla päin näköä. Ne etuilee jonoissa, kävelee suoraan päin, rullailee esim. ostoskärryillä jaloille takaapäin ym. ym. ym. On niitä toki mukaviakin ja heille minäkin olen mukava ja kohtelias. Pissipäille ei jaksakaan sitten hymyillä. Eräänkin kerran olen kysynyt ääneen (en suoranaisesti ko. vanhukselta, mutta niin, että hän on kuullut), että minkähän takia sinua pitäisi muka kunnioittaa, oletko mielestäsi ansainnut sen tuolla käytöksellä??
Kirjoittanut: Nekropolis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.01.2009 16:50
Yleensäkkin keski-ikäisten suhtautumineen nuoriin on naurettavan ylimielistä. Puhumattakaan aiemmin mainituista myyjistä esim. Sokoksella ja Stokkalla. (Vaikkakin se on myyjäkohtaista, anyway..)

Kaverini kanssa olimme käyneet leffassa, ja ystäväni meni sen jälkeen Sokokselle katselemaan levyjä. Kaverini oli kävelemässä kassalle levy kädessään, kun iäkkäämpi myyjä (nainen) tuli häätämään häntä kaupasta tiuskaisten heidän sulkevan kuudelta. Kaverini katsoi hölmistyneenä kelloaan ja sanoi sen olevan kahtakymmentä vaille. Nainen vain tiuskaisi hänelle jotain ja käänsi selkänsä. Ystäväni kävellessä hölmistyneenä kohti ovia, hän pani merkille kaupan olevan vielä täynnä ihmisiä. Jäipä kaveriltani levy ostamatta..
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.01.2009 23:02
Itse järktyin eräs ilta, kun papparainen meinasi ajaa mun päälle autolla. Suojatien edessä oli hidaste ja katsoin vielä että se antaa mun tulla, oli kaveri ja kaikki. Mutta yllätyksekseni keskellä suojatietä ollessani äijä vaan kaasuttaa. Sydän hyppäs kurkkuun ja en sentään alle jäänyt kun ehdin edestä pois, mutta karjasin kovaan ääneen että: "Yrititkö päälle ajaa häh?!"

Pappa vain ajoi tiehensä ja poikaystäväni näytti keskaria sille. Mun prinssi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit