Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Redness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.04.2008 23:22
Redness tuli siitä, että halusin jonkun Darkness:in tapaisen nimimerkin. Ja olihan minulla saman niminen roolipelihahmokin.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.05.2008 13:48
Mun nick tulee erään bändin biisistä Rebellion Morningstar. tiiän että morningstar eli aamutähti on ase.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2008 14:03
Nimimerkkiin sain idean tuolta Christian Goth -sivustolta, jossa käyn aina välillä. Sen perusti Lady Michaela ja sen idean omin itselleni. Se kuvaa myös tyyliäni hyvin. En halua piiloutua minkään keksityn nimen taakse vaan tämä on osa minua.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2008 02:09
Nimimerkki tuli ihan vaan lempinimestä, jonka kaverit antoivat markka -aikana.
Ja kuten moni varmaan tajusikin; "Penni" koska olin kaveriporukan pienin/lyhyin ihminen. Tai no, olen vieläkin.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mina
  • Lähetetty: 07.05.2008 10:48
Mina tulee Cradle of Filthin Lovesick For Mina-biisusta ja koska nimi on minun mielestä niin kovin nättinen, harmi vaan että se on suht suosittu nicki.. Siitä tulee vielä jonain päivänä oikeakin nimeni, kunhan maistraattiin asti jaksan köpötellä. Toinen useasti käyttämäni nicki on Ephemera joka tulee BloodRayne 2-pelistä, oli Raynen täysvampyyrisisko tämä nainen jota myös Shadow Bi**h nimellä kutsuttiin
Kirjoittanut: Kryptonice (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2008 19:28
Mun nikki tuli ku piti keksii joku nikki, nii otin alkuainetaulukon eteen ja väänsin kivan kuulosista alkuaineista lisäillen niihin kaikenlaisia alkuja tai loppuja tai muttelin muute varmaan kaksymment eri käyttökelposta nikkii kirjotin ylös ja sit valitsin yhen.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.05.2008 19:29
miusta haiskahtaa kyllä vahvasti teräsmiehelle..
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.06.2008 23:02

Lainaus: Morningstar_

Mun nick tulee erään bändin biisistä Rebellion Morningstar. tiiän että morningstar eli aamutähti on ase.

Itse asiassa Morningstar = Aamun tähti, eli Lucifer.
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.06.2008 00:14

Lainaus: darkAngel

miusta haiskahtaa kyllä vahvasti teräsmiehelle..

Aivan!

http://www.youtube.com/watch?v=jERdZt54S1g
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Unholysacrament
  • Lähetetty: 20.06.2008 11:07

Lainaus: Heetteri

Lainaus: Morningstar_

Itse asiassa Morningstar = Aamun tähti, eli Lucifer.

Itseasiassa olette molemmat oikeassa. Tuo morningstart on myös keskiaikainen ase
esimerkkinä http://img254.imageshack.us/img254/2917/morningsta r28zz.png

Edit: En ole opetellut tuota linnkien laittoa paremmin vielä joten kärsikää
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit