Gootti.net

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2013 14:04
Tai itseasias nyt keksin mistä toi OLIS voinut tulla. Mul on blondit hiukset niinku enkelillä ja sitte pukeudun ny justii mustii vaatteisiin...
Kirjoittanut: michael (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.03.2013 23:10
Tylsästi väännetty omista nimistä osa kavereista sanoo Mike ja oikea nimi Mika.
taisin kärsiä mielikuvituksen puutteesta
Kirjoittanut: KandyCaramel (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.03.2013 15:52
Elämäni on karkkia.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.06.2013 11:31
Mikä on muuten omituisin nimimerkki, johon olette tällä foorumilla törmänneet? Minun vahva ehdokkaani on käyttäjä nimeltä lapsi joka pyysi yhdessä ketjussa itseään poistettavaksi. Kuopassa vastasi viestiin sanomalla, että lapsi on nyt deletoitu. Hämmennyin aavistuksen. Kertokaa jos teillä on mielenkiintoisempi tai olette jossain nähneet!
Oma nimimerkkini on tosiaan sama kaikkialla verkossa. Minulle rautaisen hallintakykyni ansiosta luontaisesti kuuluva etuliite ja oma ihana etunimi.
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.07.2013 02:02
Black cat, musta kissa. Koska pidän mustasta ja kissoista. Siinä se, ei mitään syvällisempää (yritäppä kuule v*ttu itse keksiä jotain syvällisempää aamu neljältä).
Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.10.2013 11:43
Joskus lukioikäisenä halusin kovasti kirjoittaa fantasiakirjan. Koska olen surkea keksimään nimiä, halusin ohjelman joka tekee sen puolestani. Löysin netistä useamman, mutta ne kaikki tekivät sitä samaa: Poimivat listalta valmiita nimiä, jotka oli varastettu yleensä Tolkienin, Margaret Weissin, R.A.Salvatoren jne. teoksista. Tunnistin heti nimet mitä ohjelmat tarjosivat, kirosin nämä "nimigeneraattorit" alimpaan helvettiin.

Sen jälkeen totesin että ei auta ja kirjoitin oman ohjelmani, joka sylkee satunnaisia nimiä. Myöhemmin olen vielä parannellutkin ohjelmaa ja nykyinen tarjoilee arvalla tuotettuja nimiä 32 TUHATTA kappaletta 0.431:ssä sekunnissa(kyllä, kävin lisäämässä ohjelmaan ajastimen, että sain tuon selville). Nimet tehdään osista, jotka arvotaan listoista. Onhan tuonne listoihin pilkottuna edellämainittujen kirjailijoidenkin hahmoista nimet, että teoriassa on mahdollista saada Drizzt, Raistlin ja Gandalf ulos tästäkin generaattorista, mutta melko epätodennäköistä se on. Nimistä osa on luonnollisesti käyttökelvotonta sotkua, ohjelma ei osaa arvioida nimen käyttökelpoisuutta mitenkään. Mutta jos nyt tuon ajastetun ajokerran nimilistalta poimitaan vaikka ensimmäiset 10 nimeä:
Faerfam, Soraskn, Algistfam, Qaseassad, Ahoos, Simsariar, Menras, Solsarcul, Alkranois ja Bledes.

"Käyttökelpoisia", muttei mitään erikoisia mielestäni.

Ja sieltä tämä nimimerkki on peräisin: Kirjaa varten nimiä sylkevä ohjelma rykäisi sen ulos ensimmäisillä käyttökerroillaan ja tykästyin siihen.
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2013 13:21

Lainaus: Capitaine Ina

Minun vahva ehdokkaani on käyttäjä nimeltä lapsi joka pyysi yhdessä ketjussa itseään poistettavaksi. Kuopassa vastasi viestiin sanomalla, että lapsi on nyt deletoitu.

Tuo taisi sitten olla sellainen "jälkiabortti"!

Ja sitten omasta nimimerkistä: Elisabet on yksi virallisista etunimistäni. Mielestäni hirmuisen nätti nimi, mutta valitettavan harvoin sitä pääsee käyttämään joten pitihän se sitten jonnekkin saada. Addams taas tulee luonnollisesti Addams Familysta niinkuin moni saattoi jo arvatakkin.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.10.2013 05:27
Niinkin tylsästi, kuin Cradle of Filthin Lovesick for Mina kappaleesta.. Ja onhan tietenkin Bram Stokerin Draculallakin hiukan osuutta asiaan, tykästyin vain nimeen heti kun sen näin
Kirjoittanut: Aurora (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2016 20:04
Nimimerkkini tulee Prinsessa Ruusunen -sadusta, prinsessa Aurora. Nimi on kiehtonut minua aina pienestä lähtien, tuo sana siis ja sen lähde 'aura'. Eli sitä nimimerkkiä käytän täällä netissä liikkuessa.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.02.2017 15:33
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Eino Leino.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit