Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2012 16:28
Omani tulee sukuhistoriani jostain 1900-luvun alusta, kun sukunimi oli ruotsinkielinen. Etuliite "von" on vain mediaseksikäs lisä, tai no oikeestaan sellanen pieni viite siihen kun olen lukenut että "Berg"-suku olis alunperin saksalainen jostain vuosisatojen takaa... Mene ja tiedä, utopiaa yhtä kaikki.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.02.2012 17:06
Kirjoittelin pientä stooria "surutytöstä" joka itkee pilven reunalla (joo, loppuun kulutettu aihe) no, tarina muovautui ja tytöstä tuli sitten enkeli. Okei, kaverit sanoo, että angry devil sopisi paremmin mutta henk. koht. tunnen kyllä olevani ihan sad angel. Mistä kaverit muka mitään tietää? Syistä joita en nyt kerro olen surullinen. ihan vähän aina. kuuluu luonteeseen. Enkeli... no ehkä olenkin. mistä sitä tietää.
Kirjoittanut: Inquisitor Sciurus (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.06.2012 10:33
No laitetaan nyt tänne uudesta nimimerkistä.
Inquisitor on viittaus nörttiäkin nörtimpään Warhammer 40000 harrastukseeni.
Sciurus onkin sitten jännempi asia. Sanahan on latinankielinen bastardisaatio kreikankielisestä sanasta Skiouros joka tarkoittaa kirjaimellisesti Varjohäntää. Kyseessä on sanaleikillinen nimitys oravalle. Orava taas on lempinimi/toteemieläin jota nykyinen ystäväpiirini minusta käyttää.
Yhdistämällä nämä toisiinsa saadaan aikaan soveliaan eeppinen nimimerkki joka ei suurella todennäköisyydellä ole vielä varattu useimmilla forumeilla.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.06.2012 12:12
En koskaan keksi mitään järkevää nimimerkkiä mihinkään ja selailin levyhyllyä että jos sieltä keksisi jonkun. No Marilyn Mansonillahan on biisi nimeltä Wormboy, sen sitten otin kun en muuta keksinyt.
Ja hyvä biisihän se on, siitä ei pääse mihinkään.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2012 00:01
iPOP on saanut juurensa lapsuudestani.
kun olin tosi pieni niin halusin että kututaan popiksi.
suutuin muuten.
mut myöhemmin halusin "taiteilija nimen" joten vaihon kirjaitten paikkoja.
ja panin i pienellä koska olen hyvin lyhyt.
ja pop......no sillei oo sen kummempata selitystä.

mut hyvä vitsi kun kuuntelen mm.michael jacksonia niin tyypit nauraa "popin kuningas"
hahahahahahahah
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2012 00:16

Lainaus: iPOP

mut hyvä vitsi kun kuuntelen mm.michael jacksonia niin tyypit nauraa "popin kuningas"
hahahahahahahah

Hehehehehehehe pahapaha... tai paha sanoa mitään, kun just kiipesin taas tuolille
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Trixena
  • Lähetetty: 30.08.2012 09:51
Trixena on taiteilijanimeni, jonka keksin alle kymmenenvuotiaana ja otin käyttöön 11 -vuotiaana.
Siitä lähtien kyseinen nimi on ollut myöskin nimimerkkinäni.

En kyllä millään keksi, millä perusteilla keksin nimen, mutta kyseinen nimi kuvaa mielestäni minua ja sopii minulle, että nimi on vakiintunut. 8)
Trixena on myöskin erikoinen eikä paljoa käytetty nimi, joka sekin on auttanut nimeä taiteilijanimekseni.
  • Lähetetty: 31.08.2012 18:52
Miun nimimerkki taitaapi tulla vaan jostain mielensopukasta, joka pitää synkänkuuloisista asioista :3 Jotenkin vaan tykkään siitä, miltä kaikki Kuoleman enkeli, Kuolonenkeli ja Helvetin enkeli -kuulostaa Että jostain sieltä Vielä parempi on joittenkin lyhennys Kuolari
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.08.2012 22:17
No eiköhän se ole aika ilmeistä mistä mun nimimerkkini tulee... Mä olen pelkuri....

.....Enkä mä keksinyt muuta... Ehe. He. Väsyttää...
  • Lähetetty: 31.08.2012 22:21

Lainaus: Pelkuri

.....Enkä mä keksinyt muuta... Ehe. He. Väsyttää...

niin taitaa muakin, kun hajoilin täällä tolle... eikä kello ole edes paljon, iloisena valvon joskus sinne aamu viiteen...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit