Gootti.net

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Valkyria
  • Lähetetty: 17.07.2007 11:33
en löytäny missään aihetta että mistä nimimerkkisi tulee jos semmoinen on niin tän voi kyl sulkee jos nimimerkkisii liittyy joku tarina niin kerro pois vaan huomasin että täällä aika monella erikoisia nimimerkkejä ja jäi kiinnostaa että miksi juuri semmoinen x) anteeksi että olen tälläinen utelias
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.07.2007 11:35
Raavittu: siksi,koska oon niin arpinen. Kädet,jalat ja selkä täynnä "raapimisjälkiä",niin siitä se.
  • Lähetetty: 17.07.2007 12:32

Lainaus: raavittu

Raavittu: siksi,koska oon niin arpinen. Kädet,jalat ja selkä täynnä "raapimisjälkiä",niin siitä se.

auts :/

noh valkyria tulee skandinaavisesta mytologiasta. Valkyria on Odinia palveleva taistelun hengetär ja kuolemanhaltijatar, joka palveli sotilaita ja keräsi kuolleiden sotilaiten sieluja ja vei heidät Valhallaan tulee siitä ku oon vahva persoona ja niin valkyrimainen on vahva niin kaveri joskus sanoi mulle et oon valkyyria kun kipu vain satuttaa minua muttei tuho.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.07.2007 12:34
Tuulentytar: Moonsorrow:n biisi.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.07.2007 12:38
miun nimimerkki on darkAngel koska devils bride oli varattu ja tää mun nimimerkki oli ensimmäinen korvaava joka tuli mileen. devils briden oisin ottanu siks koska en kenellekkään muulle kelpaa kuin herra saatanalle.
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2007 12:39
Tälläiseksi minua on haukuttu ja netissä liikkuessa kaikki nimet on aina käytössä joten aloin käyttää tuota.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.07.2007 12:59
Cata on lyhempi näpytellä kuin Carita.
eikä tää hyväksynyt Persoonallisuushäiriötä. siitä tulee mun toinen nimi joku päivä, kun teen visiitin maistraattiin.
  • Lähetetty: 17.07.2007 13:08

Lainaus: Cata

Persoonallisuushäiriö

ui vitsit toi sopis mulleki! :O
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: diamond_385
  • Lähetetty: 17.07.2007 13:14
diamond tulee siitä, että joskus naisen on oltava kova kestääkseen ja jaksaakseen huomiseen. ja 385 tulee mun synttäreistä... 3.8.1985. että näin.

ps. Ja mut tunnetaan netissä diamondina ni ei jaksanu keksii uutta
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.07.2007 14:23
Hmmm...

4 vuotta sitten kehitin tärkeimmän roolipelihahmoni, pimentohaltianeidon nimeltä Iiriva. Nimi muodostui kuin pyörittelin tavuja hetken päässäni ja kyseinen oli tarpeeksi erikoinen ja kuulosti kauniilta. (Iirivalla pelailen vieläkin ahkerasti... )

Iiriva

Kolmisen vuotta sitten kun tein itselleni ihq-galleriaan tunnusta, pistin Iirivan, kun en muutakaan keksinyt. Se sitten vakiintui monen, monen paikan nickikseni, sillä se on sen verran ainutlaatuinen.

Miksi siis vaihtaa?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit