Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2007 13:45
No tää mun nimimerkki "midnight" tulee
yhessä elokuvassa olevasta kissasta
jonka nimi on midnight...
No se kissa on semmonen yksilöllinen
persoona, eli siis harvasta löytyy samanlaista.
No samastuin siihen kissaan ja sitte ku tälle
sivulle kirjauduin niin tuli sitte se kisu
mieleen, ja laitoin sen sitte nimimerkiks ku
oon itekkin semmonen "yksilöllinen persoona".
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2007 13:49
The_Killer_Doll tulee siitä kun aina kun kaverit kertovat minusta ihmisille, niin he tietenkin kuvailevat että: 'Juu se on se nätihkö, kalpea, suloisenoloinen goottitytteli, joka näyttää ihan nukelta, mutta kun se katsoo suhun niin sun tekee mieli juosta karkuun. Kyllä sä sen tunnistat...' tai jotain vastaavaa. Ennen kaikki tykkäsivät sanoa että Doll-face, mutta lopettivat koska en tykännyt siitä ja sitten siitä muokkautui Killer Doll. Hih.
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2007 15:21
Unesta.. Siis tämähän ei ole Marie Antoinette Ranskan kuningatar vaan Maria Antoinette..
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Transylvania
  • Lähetetty: 18.07.2007 22:01
Miun nimimerkki tulee suoraan Malice Mizerin Transylvania biisistä. Olin ennen tätä vähän aikaa Vampirehunter, mutta miusta se oli hiukka lapsellinen. Huomatkaa myöskin, että kirjoitusasu on Transylvania eikä Transilvania.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 18.07.2007 22:56

Lainaus: nocturnal_chimaira

eikös sillä ollu kermakaljakorkeista tehty kaulakoru ja pitää sen isäpapan höpötyksiä silkkana faktana

Kyllä, ja sellainen minä olenkin, en suoranaisesti mutta samantapainen. En pidä korkkikorua (kuitenkin jotain mutta yhtä outoa) enkä usko isääni (joka kyllä luulee tietävänsä kaikesta kaiken), mutta olen helposti verrattavissa tuollaiseen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.07.2007 23:12
Looney Lovegood
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.07.2007 12:53
Mariel on mun nimi. Toinen nimi, jota käytän yleensä nikkinä ja taiteilijanimenä. Oikeestaan se on Mika-Mariel, mutta tänne sopii kuitenki paremmin pelkkä Mariel vaan...
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.07.2007 13:43

Lainaus: midnight

oon itekkin semmonen "yksilöllinen persoona

Joo. Siinä olet oikeassa. Minä en edes muista, mistä mä tämän vetäisin...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.07.2007 14:03
Mä en edes tiedä, mistä tää mahtaa tulla. Hmm?
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.07.2007 14:04

Lainaus: Ximmo

Mä en edes tiedä, mistä tää mahtaa tulla. Hmm?

mistä se x mahtaa tulla?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit